Stránka 3 z 4
Napsal: 16 kvě 2016, 21:44
od toby66kw
Já jsem končil v roce 1997 v kolchozu na Case Magnum 7240 , krásná hračka.
Ale srdcovka jednoznačně 161 45 , zmáčkni starter, cvakne bateriak, a dál jenom vnímáš neskutečnou energi .....
Napsal: 16 kvě 2016, 23:38
od WHITE-CZ
Ještě me teď napadla škodovka to bylo taky dělo. Na utlačovani siláže nebo na orby někde i jako nakladač.
Napsal: 17 kvě 2016, 08:18
od alni
toby66kw píše:JAle srdcovka jednoznačně 161 45 , zmáčkni starter, cvakne bateriak, a dál jenom vnímáš neskutečnou energi .....
hlavne keď niekto dá namiesto výfuku rúru, stačí prejsťvedla auta pustí sa na ňom alarm -od tej "energie"
aj u nás ešte pár škodoviek jazdí (taký malí kirovec..)
Napsal: 17 kvě 2016, 08:24
od WHITE-CZ
Škoda ze teď uz nic takového neni. Jen drahé krámy ke kterým jezdí 10x denně servis.
Napsal: 17 kvě 2016, 08:58
od TDI tech
toby66kw píše:Já jsem končil v roce 1997 v kolchozu na Case Magnum 7240 , krásná hračka.
Ale srdcovka jednoznačně 161 45 , zmáčkni starter, cvakne bateriak, a dál jenom vnímáš neskutečnou energi .....
U nas na JRD vyfasovali boci novy 161 crystal a pol dna rajtovali po dvore hore dole, hladali 4ku

Napsal: 17 kvě 2016, 10:02
od WHITE-CZ
Napsal: 17 kvě 2016, 19:56
od Míšánek
161 se mi vždycky hrozně moc líbila. Hlavně ten velmi specifický zvuk s turbem, to je prostě dělo. Vždycky jsem si chtěl se 161 zajezdit, ale zatím se mi nikdy nepoštěstilo...
To s tou čtverkou je dobrá storka

Napsal: 18 kvě 2016, 09:03
od TDI tech
Skodovka 230tka ide tiez celkom solidne.
Este ako maly chlapec som s uzasom sledoval DeTecku ako pri orbe ide vedla brazdy.
Napsal: 18 kvě 2016, 10:48
od jericho-3
Tady je právě ten problém, že naše stroje byly poruchové,/také jde o to, že obsluha byla často vyloženě prasečí/ když jsem v 90. letech měl pronajmutou dílnu v ZD , přešli na John Deera a já si říkal, hergot proč nejezdí se Zetorem nebo nějakým našim větším traktorem/ale přitom jsem věděl jak ten velký kloubový sráč s motorem z Liazu je poruchový a jaká je to neskutečná olejnička./.Ale bylo mi řečeno, zaprvé předseda ZD dostal od dealera 200000kč do kapsy, ale to důležitější je, že ten traktor měl minimálně poruch a výrobce zakazoval jeho opravy v dílnách ZD a když potřebovali vyměnit olej nebo vyřešit nějakou závadu, přijeli technici od výrobce. Jak je to dnes už nevím, ale párkrát jsem se ptal i soukromníků zemědělců a bylo mi řečeno, Zetora až naposled...Je to prostě škoda....
Napsal: 18 kvě 2016, 11:00
od Tomas6
Je pravda že Zetor je velká skládačka z něčeho a nedotažený do konce.A z toho pramení poruchovost.Ale cenově je jinde jak většina zahraničních značek.Já kdysi v jedné vášnivé diskuzi jestli nový Zetor nebo ne kde všichni psuli na to že vlastně už Zetor není ani výrobek z Brna napsal jediné.A to že když už skládačka tak komplet z osvědčených zdrojů.Prostě komplet motor i s managementem komplet převodovku s napravama od jednoho výrobce a tak.A ne motor svůj a s motorpalem vyvíjet CR vstřikování a k tomu DPF od někoho a převodovku svoji a k tomu mastit powershift a powershuttle od někoho jiného atd...Možná by stál víc či míň peněz ale spolehlivost každého toho daného uzlu by byla výrazně lepší.
Napsal: 18 kvě 2016, 11:01
od roman1648
Těžko říct no, u nás si jeden soukromej zemědělec z nostalgie pořídil novýho bělorusa a jako katastrofa, byli tam borci asi 50x na reklamace, řešili netěsnosti, strhaný závity,chybějící šrouby...vygradovalo to tím ře ho pří orání v půlce roztrhl...
tak mu dali novej rám a prej s tím musí dělat opatrně..

Napsal: 18 kvě 2016, 11:29
od WHITE-CZ
jericho-3 píše:Tady je právě ten problém, že naše stroje byly poruchové,/také jde o to, že obsluha byla často vyloženě prasečí/ když jsem v 90. letech měl pronajmutou dílnu v ZD , přešli na John Deera a já si říkal, hergot proč nejezdí se Zetorem nebo nějakým našim větším traktorem/ale přitom jsem věděl jak ten velký kloubový sráč s motorem z Liazu je poruchový a jaká je to neskutečná olejnička./.Ale bylo mi řečeno, zaprvé předseda ZD dostal od dealera 200000kč do kapsy, ale to důležitější je, že ten traktor měl minimálně poruch a výrobce zakazoval jeho opravy v dílnách ZD a když potřebovali vyměnit olej nebo vyřešit nějakou závadu, přijeli technici od výrobce. Jak je to dnes už nevím, ale párkrát jsem se ptal i soukromníků zemědělců a bylo mi řečeno, Zetora až naposled...Je to prostě škoda....
Je to furt stejné, servis jezdi od New Hollandu i 3x za den

Napsal: 18 kvě 2016, 11:51
od Tomas6
roman1648 píše:Těžko říct no, u nás si jeden soukromej zemědělec z nostalgie pořídil novýho bělorusa a jako katastrofa, byli tam borci asi 50x na reklamace, řešili netěsnosti, strhaný závity,chybějící šrouby...vygradovalo to tím ře ho pří orání v půlce roztrhl...
tak mu dali novej rám a prej s tím musí dělat opatrně..

Já mám doma "nového" zetora. 5 let má a 1500mh a zatím dobrý.Jediné závady byly gumky v HBV a smeť v pojišťováku na hydraulice.
Napsal: 18 kvě 2016, 13:10
od alni
roman1648 píše:Těžko říct no, u nás si jeden soukromej zemědělec z nostalgie pořídil novýho bělorusa a jako katastrofa, byli tam borci asi 50x na reklamace, řešili netěsnosti, strhaný závity,chybějící šrouby...vygradovalo to tím ře ho pří orání v půlce roztrhl...
tak mu dali novej rám a prej s tím musí dělat opatrně..

asi kus od kusu, niekto ich zas vychvaloval -má 12 rokov a prvý krát musely chytať motor(ceny dielov zlomok oproti hoci aj zetoru) a robí v kuse, čo ich majú na firme tak výdržou sa im zetory (rovnakej kategórie) zdaleka nevyrovnajú
k john d. s šetcifernou cenovkou každú chvílu musí jazdiť servis, a to nie len drobnosti, po prár stovkách mth mu ruplo niečo v motore a pod., pomaličky už sú na tom horšie ako tie úplne prvé prototipy

Napsal: 18 kvě 2016, 15:26
od jericho-3
No jo, okolo mne jezdí jen zelené traktory a nové různé nástavby zahraničních značek.Je to krásné, je to velké a jezdí to jako blázen..Potkat takovou více radlici v zatáčce je o život. Jinak vedle nás byla STS, kde opravovali motory Liaz a velkou část mechánů jsem znal. To co mi vyprávěli a to, co jsem zažil, když jsem ty jejich motory montoval do aut, běhal mi mráz po zádech..Když neměli materiál, což bylo skoro pořád, tak mistr s šuplerou vybíral z kopice šrotu písty, aby splnili plán...A my když motor namontovali a byl k ničemu, tak řekli vyndejte jej ven, dáme vám jiný......Zabil bych je a obdivoval jsem známého, který pro STS dělal reklamace a jezdil po celé republice. Klidně rozebral motor na poli a stroj uvedl do chodu, podepsali mu bumážku a měl vyděláno..A povídá, snad to nějakou dobu vydrží..to víš, vše je ze starých inovovaných věcí, navařené kliky,díly opravované jako přidružená výroba v různých JZD, atd. jak to potom má vypadat...Tihle hoši si uměli poradit v jakékoliv situaci, ale když přešel na osobní auta, člověk z něho šílel..
