Ahoj ahoj,
mám novou spojku, to je mazec. O 100% jde lehčeji!!!
Ale už vím, že je to určitě jednotkou ABS.
Moje jednotka bohužel nikde není k sehnání... Mám 3T0 614 517 D
Nevím co znamená to D na konci... Jsou také jen 3T0 614 517, nebo s A...
Dáse sehnat jednotka 3T0 614 517 ale bez toho D na konci.
Nevím jak moc je to důležité to D??? Jestli to jde zaměnit???
http://www.briskoda.net/forums/topic/19 ... epair-kit/
Tady píšou, že existuje opravý kit 1K0 698 517 B a jak postupovat...
Na ebay ani na ali nic...
https://ecude.cz/%C5%A0koda/abs---asr-- ... 14567.html
Tady chtějí za opravu přesně této jednotky dokonce se stejnou chybovou hláškou
01130 kterou mi to přesně také ukazuje necelých 9tis. což nevím nevím.
Jo nejprve proběhla komplet výmena brzdovky. To nepomohlo vůbec.
Nakonec jsem jednotku vyndal, rozlepil... No co.
Kouknul na studeňáky, ovšem vypadalo to velmi slušně (mantiz nebyl po ruce takže jen oči)
Mosfety ok.
Elit jedinej a taky ok.
Hlavní čip koukám že je BGA. Říkám si ááá, stejný jak grafiky nebo MB takže jsem udělal komplet celej reball... No co s tím, častej zdroj poruch přece.
Dále je tam tuším 8 elektromagnetů a chyba může být i v cívkách.
Tam je přístup úplně blbej, je to z druhé strany plošňáku.
Jinak nevím, nebyl čas dále bádat.
Slepil, smontoval, přes diag otevřel ABS, odvzdušnil a šel projet.
Kupodivu ESP při smyku už začalo jen blikat (to před tím šlo okamžitě do chyby) a nevypadlo to!!! Ale při delším smyku nebo dlouhém brždění přes ABS to zase spadne do chyby. Bohužel no.
Ale něco se změnilo, protože při krátké kolizi (abs, smyk) to funguje jakž takž ok.
Jak tady kolega psal, že to je chyba elektromag. rušení čipu, přemýšlel jsem zda by nestačilo na napájecí větev dát např. větší kond kvůli filtraci (třeba proti zemi na pojistce), pokud to rušení ovšem vzniká v napájení ?????