Superb II ABS+ESP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

octaviask píše:Pokial mas pristupy k aktualnym flash suborom dokazes flashnut jednotku offline cez odis engineering.

Ale navrhujem tak isto isto do skodovky a priamo si tam pytat flash celeho auta najlepsie....
A TY ho máš? :)
Pokud Ano, tak jsme v diskuzi o Level výše....

Neznáme se?
To je situace!
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Kód: Vybrat vše

ftp://ftp.erwin-portal.com/ODIS/FLASH/C/Flashdaten_Skoda_2016-10-11.zip
flash subory su dostupne pri registracii v Erwin systéme ;) Odis Eng ano, ale nie som nadšený flashovat jednotky cinskou hlavou..preto radšej škodovka. Treba kupit origo hlavu :D


Takze vas nepotesim, v najnovsich flash suboroch nie je update pre tvoju jednotku.

tvoja jednotka / verzia softu: 3T0907379C 0106
aktualna flash verzia k minulemu mesiacu : 0106

takze ziadna zmena ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
keras
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2016, 15:16
Bydliště: Jihlavsko

Příspěvek od keras »

Moc Ti děkuji! Takže ohledně aktualizace nemá cenu do škody jezdi???????
To bylo řečí že je to softem :(
Diagnostik: "Pro tuhle závadu bylo vydáno AS- aktualizace soft. Ráno dovezu do značkového, půjdu do práce....." :(
Ale i tak dík, snažíte se kluci!!!

Bohužel diagnostika z hex-can je taková nic moc. Sorry Milane.
Data jsem posílal Zdendovi do servisu a říkal, že z toho nevyčte vůbec nic.
Že je to všeobecné. A ty závady nedokáže dohledat. No my jsem je také nedohledali co znamenají. Chjo. Ona nakonec ta škoda stejně bude muset být.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

obavam sa ze tudy cesta nevede...nie je tam aktualizacia takze ak ti aj flashnu jednotku, tak rovnakym softom ako máš. Aktualizaciu ktoru spomina kolega...mozno to je pre inu jednotku.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Asi mu tu aktuálku osobně najdu...Ještě mi chybí VIN.... Nikdo nenapsal, že je to stopro softem. Já prvně psal, že v první řadě je třeba aktualizovat soft.
Ty si asi většinou auto opravuješ sám, řekl bych...Jak o Tobě slyší mechanici v Tvém okolí , že něco potřebuješ, určitě nemají čas...Moc kamarádů mezi nima zřejmě nebude. Že by Tě znali i ve značkovém? Copak jsi jim udělal?
PS. Ještě by mně zajímalo, jak jsi přišel na to, že to nelze aktualizovat, když jsi ve škodovce NEBYL !!! ???
To Ti to někdo vyčuchal přes telefon a tak se Ti připojil ODISEM k autu?
Naposledy upravil(a) DIAGNOSTIK dne 19 lis 2016, 06:48, celkem upraveno 2 x.
To je situace!
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ahoj, pohladaj :) ja budem len rad ak sa dozviem preco v najnovsich flashdaten sa nenachadza aktualizacia.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Otázka zní, jestli umí ODIS přepsat stený SW. Myslím, že pokud uvidí stejnou verzi, jakou má nejnovější tak na to hodí bobek. Za pokus to stojí...

Ale pokud se podívám do análů na 01130, tak mi vyjede VF elektromagnetické rušení procesoru ABS. Pokud se ta chyba objeví až po aktivaci ESP, tak zřejmě při aktivaci přislušného obvodu dojde k onomu rušení.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Ještě jsem k této závadě našel informaci, že při použití brzdové kapaliny jiné normy , než WV 501.14 a nedodržením postupu její výměny, může dojít k závadě 1130.
Máš tam soft 106, existuje i novější. Dojít, napíchnout a překontrolovat verzi.
Tato akce se převážně týkala motorizace 3.6.
To je situace!
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

DIAGNOSTIK píše:Ještě jsem k této závadě našel informaci, že při použití brzdové kapaliny jiné normy , než WV 501.14 a nedodržením postupu její výměny, může dojít k závadě 1130.
Máš tam soft 106, existuje i novější. Dojít, napíchnout a překontrolovat verzi.
Tato akce se převážně týkala motorizace 3.6.
vies dat cislo softu a datum kedy to bolo zverejnene? Lebo flashdaten z minuleho mesiaca taky soft nemaju.


co sa chyby tyka:

Kód: Vybrat vše

 01130 - ABS Operation
01130 - ABS Operation: Implausible Signal
Possible Causes

    Fuse(s) faulty
    Modifications/Retrofits incompatible
    Wiring from/to Brake Electronics Control Module (J104) faulty
        Electrical Interference from External Sources
            High Frequency Radiation (e.g. non-insulated Ignition Cable) 
    Brake Electronics Control Module (J104) faulty 

Possible Solutions

    Check Fuse(s)
    Check Vehicle for Modifications/Retrofits
        Temporarily remove Modifications/Retrofits (including Wiring) 
    Check Wiring from/to Brake Electronics Control Module (J104)
    Check Brake Electronics Control Module (J104) 

Special Notes

    This Fault Code can only be cleared after performing a Test Drive above 20 km/h (13 mph). 
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1643
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

dhfool píše:Otázka zní, jestli umí ODIS přepsat stený SW. Myslím, že pokud uvidí stejnou verzi, jakou má nejnovější tak na to hodí bobek. Za pokus to stojí...

Ale pokud se podívám do análů na 01130, tak mi vyjede VF elektromagnetické rušení procesoru ABS. Pokud se ta chyba objeví až po aktivaci ESP, tak zřejmě při aktivaci přislušného obvodu dojde k onomu rušení.
umí to přepsat kolikrát chceš..

Mohl bych se podívat v práci, jestli k tomu jsou ještě nějaký data.. Pak bys musel přijet do Boleslavi jedině..
MilanBAT
Přispěvovatel
Příspěvky: 498
Odpovědi: 0
Registrován: 12 lis 2011, 19:39
Bydliště: Jihlavsko

Příspěvek od MilanBAT »

Zdravím, určitě je tady spousta odborníků, kteří dokáží podle logu ABS vyčíst, co se v řídící jednotce děje. Napište které logy měřených hodnot nalogovat, aby toto bylo čitelné. Je mi jasné, že z výpisu závad se toho člověk moc nedozví. To, o čem se tady celou dobu bavíme, je jenom vaření z vody. Na druhou stsranu kdo ví, ten asi nepoví. Díky všem
Naposledy upravil(a) MilanBAT dne 19 lis 2016, 13:02, celkem upraveno 1 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

MilanBAT píše:Zdravím, určitě je tady spousta odborníků, kteří dokáží podle logu ABS vyčíst, co se v řídící jednotce děje. Napište které logy měřených hodnot nalogovat, aby toto bylo čitelné. Je mi jasné, že z výpisu závad se toho člověk moc nedozví. To, o čem se tady celou dobu bavíme, je jenom vaření vody. Na druhou stsranu kdo ví, ten asi nepoví. Díky všem
konkretne v tomto pripade to nepomoze....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
keras
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2016, 15:16
Bydliště: Jihlavsko

Příspěvek od keras »

Kurňa diagnostiku. Co se furt do někoho navážíš? Jak auto opravuje sám??? Jsi hroznej sakra. Zlobím se za Tvé jednání. K čemu Ti jsou Tvé znalosti když si absolutní trouba který vše zkazí komunikací? (LOL)

Ostatním klukům samozřejmě mockrát děkuji, že reagujete.
Dhfool - díky díky za analízu chyby.

Ve škodovce jsem samozřejmě byl. Minulý týden osobně i s autem aby si "někdo" nemyslel. Jen teď nemám bohužel čas sem chodit...

Takže se v tom technik vrtal, tablet hlavně že měl přes modrej zub. Ale dotyková vrstva nezkalibrovaná a klikal naslepo cca 3-4cm nad to co chtěl označit. HRŮZA. Vše opakoval několikrát dokola než se trefil.
Nakonec řekl, že je to olejem v haldexu pánové!!! Že se blíží jeho výměna nebo že už je po. Prostě kokot, zprominutím. Absolutně byl mimo.
Číslo závady mu to ukázalo stejné a nedokázal nic najít co to vlastně je.
Prej, že to tam musím dát na celý den a to bude o jiné ceně.
Takže škodovku škrtám. Hotovo, dvacet.
Tady ten chytrák diagnostik mě tam furt posílal. No nečekal jsem, že to bude až tak k ničemu. Takže tak.

Dnes jak byl sníh tak to vypadávalo normálně při delším brždění aniž bych šel do smyku. Jen brzdama.

Zítra jedu k synovcovi na spojku milane, až se v tom budem vrtat zkusíme mrknout i na absko...
Koukal jsem na konektor a ten je naprosto bez oxidace...
Ještě zkusím pojistkovku rozdělat, zda nebude oxidace někde uvnitř...
Podle mě bude řj v abs špatná. Studeňáky.
Když se vezmu že destička s čipama je v prostoru kde je -20°C a pak najednou 80°C nebo i víc tak je to logické :P Musí tam být dilatace jak hrom.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pozhanaj kontakty nech ti niekto preflashne tu jednotku, mi nevrav ze tam nemate nikoho!!!!!

Alebo chyt a kup www.allegro.pl od poliaka druhu presne ako mas ty, nakoduj a voz sa.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
keras
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2016, 15:16
Bydliště: Jihlavsko

Příspěvek od keras »

Ahoj ahoj,
mám novou spojku, to je mazec. O 100% jde lehčeji!!! :)


Ale už vím, že je to určitě jednotkou ABS.
Moje jednotka bohužel nikde není k sehnání... Mám 3T0 614 517 D
Nevím co znamená to D na konci... Jsou také jen 3T0 614 517, nebo s A...
Dáse sehnat jednotka 3T0 614 517 ale bez toho D na konci.
Nevím jak moc je to důležité to D??? Jestli to jde zaměnit???

http://www.briskoda.net/forums/topic/19 ... epair-kit/

Tady píšou, že existuje opravý kit 1K0 698 517 B a jak postupovat...


Na ebay ani na ali nic...

https://ecude.cz/%C5%A0koda/abs---asr-- ... 14567.html

Tady chtějí za opravu přesně této jednotky dokonce se stejnou chybovou hláškou 01130 kterou mi to přesně také ukazuje necelých 9tis. což nevím nevím.

Jo nejprve proběhla komplet výmena brzdovky. To nepomohlo vůbec.

Nakonec jsem jednotku vyndal, rozlepil... No co.
Kouknul na studeňáky, ovšem vypadalo to velmi slušně (mantiz nebyl po ruce takže jen oči)
Mosfety ok.
Elit jedinej a taky ok.
Hlavní čip koukám že je BGA. Říkám si ááá, stejný jak grafiky nebo MB takže jsem udělal komplet celej reball... No co s tím, častej zdroj poruch přece.
Dále je tam tuším 8 elektromagnetů a chyba může být i v cívkách.
Tam je přístup úplně blbej, je to z druhé strany plošňáku.
Jinak nevím, nebyl čas dále bádat.

Slepil, smontoval, přes diag otevřel ABS, odvzdušnil a šel projet.
Kupodivu ESP při smyku už začalo jen blikat (to před tím šlo okamžitě do chyby) a nevypadlo to!!! Ale při delším smyku nebo dlouhém brždění přes ABS to zase spadne do chyby. Bohužel no.
Ale něco se změnilo, protože při krátké kolizi (abs, smyk) to funguje jakž takž ok.

Jak tady kolega psal, že to je chyba elektromag. rušení čipu, přemýšlel jsem zda by nestačilo na napájecí větev dát např. větší kond kvůli filtraci (třeba proti zemi na pojistce), pokud to rušení ovšem vzniká v napájení ?????
Naposledy upravil(a) keras dne 03 pro 2016, 21:43, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“