Stránka 3 z 3
Napsal: 04 pro 2016, 11:57
od ZJ5.2
Tak jsem ještě zkusil žhavičky přímo na autě a proud do nich jde,dál jsem zkusil odpojit ten druhý vstřik,ale stejně to nechytlo,zkoušel jsem postupně všechny vstřiky,prý když je špatný jeden vstřik,tak řídící jednotka zablokuje start a po odpojení špatného vstřiku,to chytne na tři.
Jak změřím na konektorech pro vstřiky proud,musí se startovat,nebo by tam měl být proud už po otočení klíčku?
Napsal: 05 pro 2016, 13:22
od jericho-3
Musíš samozřejmě měřit při startu, kdy ŘJ začne otevírat vstříkovače. Pokud zapneš klíček a z přívodu ti půjde nafta, tak víš, že tandem má z čím pracovat a vstřiky jsou pod tlakem.
Napsal: 05 pro 2016, 17:59
od ZJ5.2
jericho-3 píše:Musíš samozřejmě měřit při startu, kdy ŘJ začne otevírat vstříkovače. Pokud zapneš klíček a z přívodu ti půjde nafta, tak víš, že tandem má z čím pracovat a vstřiky jsou pod tlakem.
Jo už jsem to včera proměřil a proud tam při startu jde.Podávací čerpadlo z nádrže naftu tlačí a po cestě k tandemu nemá nic jiného než filtr a ten jsem dal nový,tak ,že do tandemu nafta asi jde,ale jak zjistím ,jestli jde z tandemu do kanalu hlavy ke vstřikovačum a jestli má požadovaný tlak?
Protože mě už nenapadá nic jiného co by bránilo tomu aby to nastartovalo. Žavičky žaví,čerpadlo z nádrže dává,na konektorech vstřikovaču při startu jde proud,podle mě to muže už být fakt jedině ten tandem,nebo řídící jednotka,jinak už nevím.Jo a zkoušel jsem odpojit vždycky jeden vstřik a startovat,ale nic,tak si myslim ,že ani vstřikem to není a ještě jsem
je proměřoval multimetrem a proti kostře mají nekonečný odpor,tak by neměli být proseklé a řídíci jednotka by neměla bránit startu.
Nevím, prostě nevím,zítra nebo pozítří mě příde jiný tandem,tak uvidím a taky jsem si objednal diagnostiku,už mě nebaví nekoho prosit aby přijel.
Napsal: 06 pro 2016, 14:03
od jericho-3
Takže když startuješ, z výfuku nejde žádný čoud? Vzduchovou klapku máš otevřenou a při zapnutí klíčku ti žhavení problikne?
Napsal: 06 pro 2016, 18:48
od ZJ5.2
jericho-3 píše:Takže když startuješ, z výfuku nejde žádný čoud? Vzduchovou klapku máš otevřenou a při zapnutí klíčku ti žhavení problikne?
Tak jsem to tet byl zkusit a při zapnutí klíčku,žhavení normálne svítí než se nažaví,pak zhasne,žádné probliknutí se neděje.Tet to mělo malinkou snahu jako by chytnout,ale fakt jen náznak a z výfuku šel černý kouř,ale taky jen málo,ale fakt černej.Tu klapku jsem tet po tmě nekontroloval.
Napsal: 08 pro 2016, 16:52
od ZJ5.2
Tak klapka je otevřená,tet jsem se díval.Přišel mě ten tandem,tak kdyby měl ještě někdo náký nápad,před tím než to rozhrabu, proč to nechytá,budu vděčný za každou radu.
Ještě k té montáži tandemu,předpokládám,že tam není žádný špek,co by mě mohlo překvapit.
Napsal: 10 pro 2016, 14:39
od ZJ5.2
TAK DNESKA RÁNO AUTO ZÁHADNĚ NASTARTOVALO,JAKO BY SE NIC NEDĚLO,SE Z TOHO FAKT POS...TAK JSEM DOSTROJIL CO BYLO ROZHRABANÉ A JEL KE KÁMOŠOJ NA DIA,JDE SE PŘIPOJIT JEN KDYŽ NENÍ AUTO NASTARTOVANÉ,JAK SE NASTARTUJE TAK SE SPOJENÍ S AUTEM PŘERUŠÍ,ALE PSALO MU TO NĚCO JAKO TLAK V E VSTŘIKOVÁNÍ,PRÝ BUD TO TANDEM,NEBO KROUŽKY NA VSTŘIKÁCH.JEL JSEM DOMU A JELO TO BEZ PROBLÉMU,DOMA JSEM TO ZDECHNUL A KDYŽ JSEM ZNOVA NASTARTOVAL,TAK TO JDE NA 3 A UŽ TO BLBJE JEDE.TAK JSEM VYMĚNIT TEN TANDEM A SITUACE STEJNÁ,JDE TO NA 3.TAKY JE SLYŠET KDYŽ PODÁVÁ ČERPADLO Z NÁDRŽE JAKO BY TO V NÁDRŽI PĚNILO A VRACEL SE TAM SPÁTKY VZDUCH,TAKOVÝ ZVLÁŠTNÍ ZVUK,TAK JSEM TO ZKUSIL U STEJNÉHO AUTA A TAM TO TENHLE ZVUK NEDĚLÁ.TAK TET NEVÍM CO STÍM,JESTLI VYNDAT VSTŘIKY A VYMĚNIT GUMIČKY,PŘÍ TAKY MUŽE BÝT VYMAČKANÁ HLAVA OD VSTŘIKU JAK JE PŘIŠROUBOVANÝ JEN JEDNÍM ŠROUBEM,TAK SE VYVRACÍ A MUŽE TO VYMAČKAT,TO BY BYL ASI PRUSER.
Re: Fabia 1.9 tdi PD 74KW nechytá
Napsal: 19 led 2023, 18:08
od Valeska