jak se vám ohřívá motor TDi + co venkovní klapka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud jde o teplo vzduchu do kabiny, tak efektivnim resenim mimo zminovaneho chladice spalin je taky vodou chlazene turbo (majitele VKLR a GTB1749VK by zajiste mohli vypravet paklize to zenou do kabiny) a u aut vybavenych kvuli emisim vodnimi IC to muze asi taky pomoct. No a kdo veri sve baterce, tak verim, ze pouze na vytopeni interieru muze dost pomoct i ten radiator.
Kamaradi na stredni udelali ostrik chladice vodou a bylo to vice nezli znatelne (zvlaste, kdyz tomu davali za usi kdyz bylo teplo).senioring1 píše:Hlavne na vodičove nohy .martinsidlo píše:Nejlíp topil starý Žigulík.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33551
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jsou to moje zkušenosti s autem mého otce.stanomx píše:inak ja mam s 1,6 mpi 75kW uplne ine skusenosti, topi to hned, ja nevem po 500 metroch teply vzduch po 5km 90° a fukar moze byt na 2/3 (mechanicky)
Je ale pravda, že to že má ta kokta el. termostat jsem se dozvěděl až později, ale dál jsem to neřešil jestli je OK nebo ne.
Není to moje auto a když to nevadí jeho majiteli.....
Auto má najeto nějakých 70-80 000 km a servisuje to jen značkový servis a klimu má taky mechanickou.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
bufik
Tak dnes ráno Žatec -7.5 ráno start pak hned zapínat bufik a pro kávu na pumpu. Jízda bez větráku 11km a 4 minuty jízdy a na motoru 90 ale stejně auto promrzlé
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Ze zvědavosti jsem to dnes taky sledoval. Octavia II 1.6TDI, -6°C, topení/ventilátor na jedničku. Po 1km začíná foukat vlažný vzduch, po 2km se rafička pohne z 50°C, po 8km je rafička kolmo na "90°C" (samozřejmě beru v úvahu, že podle diag má skutečná teplota za budíkama zpoždění cca 10-15°C a olej má ještě cca o 5-10°C méně než voda, ale i tak beru motor za ohřátý, když je rafička kolmo
)
jinak v předním nárazníku mám přes mřížku "zimní kryt", ale to při ohřívání moc vliv nemá, spíš až potom při jízdě

jinak v předním nárazníku mám přes mřížku "zimní kryt", ale to při ohřívání moc vliv nemá, spíš až potom při jízdě

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
u nás -21, topení 20C Auto, ustálená jízda 80-100 km/h po rovině, topí po 3km, ručička se odlepila po 15km, po 20 km voda 70 olej 50C pak jsem zapnul bufík.... 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

