jak se vám ohřívá motor TDi + co venkovní klapka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Nebudu se s nikým hádat, jsou to hodnoty vyčtené z řídící jednotky D-Dotem.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

inak ja mam s 1,6 mpi 75kW uplne ine skusenosti, topi to hned, ja nevem po 500 metroch teply vzduch po 5km 90° a fukar moze byt na 2/3 (mechanicky)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5017
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nejlíp topil starý Žigulík.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

martinsidlo píše:Nejlíp topil starý Žigulík.
Hlavne na vodičove nohy .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pokud jde o teplo vzduchu do kabiny, tak efektivnim resenim mimo zminovaneho chladice spalin je taky vodou chlazene turbo (majitele VKLR a GTB1749VK by zajiste mohli vypravet paklize to zenou do kabiny) a u aut vybavenych kvuli emisim vodnimi IC to muze asi taky pomoct. No a kdo veri sve baterce, tak verim, ze pouze na vytopeni interieru muze dost pomoct i ten radiator.
senioring1 píše:
martinsidlo píše:Nejlíp topil starý Žigulík.
Hlavne na vodičove nohy .
Kamaradi na stredni udelali ostrik chladice vodou a bylo to vice nezli znatelne (zvlaste, kdyz tomu davali za usi kdyz bylo teplo).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1644
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

To se běžně používá na coolery závoďáku.. efekt dobrej
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33551
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:Nejlíp topil starý Žigulík.
ani to nespomínej, já měl ještě přísun plynu skoro zadarmo, vzadu krosové gumy, :roll: teplíčko a průjezdnost neskutečná
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Dneska rano -10 stupnu a motor se ohřál na provozní teplotu po 20 km (5 km město,15 km silnice I. třídy)..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Horyn
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 lis 2016, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od Horyn »

CAYC po Praze v koloně olej 65°C, voda se psychologicky zvedá na 90, venku -7
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

stanomx píše:inak ja mam s 1,6 mpi 75kW uplne ine skusenosti, topi to hned, ja nevem po 500 metroch teply vzduch po 5km 90° a fukar moze byt na 2/3 (mechanicky)
Jsou to moje zkušenosti s autem mého otce.
Je ale pravda, že to že má ta kokta el. termostat jsem se dozvěděl až později, ale dál jsem to neřešil jestli je OK nebo ne.
Není to moje auto a když to nevadí jeho majiteli.....
Auto má najeto nějakých 70-80 000 km a servisuje to jen značkový servis a klimu má taky mechanickou.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

bufik

Příspěvek od mikesik »

Tak dnes ráno Žatec -7.5 ráno start pak hned zapínat bufik a pro kávu na pumpu. Jízda bez větráku 11km a 4 minuty jízdy a na motoru 90 ale stejně auto promrzlé
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

ja rozmyslam este pred tym nez do toho dam bufik, ten chladič spalín by som možno vyskúšal na mojom G4 asz, nemalo to ARL?
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Dnes při startu -11°C, motor ASV, ručička se odlepila od 50ti°C po 5ti km po městě.
Nafta patří do TDi!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Ze zvědavosti jsem to dnes taky sledoval. Octavia II 1.6TDI, -6°C, topení/ventilátor na jedničku. Po 1km začíná foukat vlažný vzduch, po 2km se rafička pohne z 50°C, po 8km je rafička kolmo na "90°C" (samozřejmě beru v úvahu, že podle diag má skutečná teplota za budíkama zpoždění cca 10-15°C a olej má ještě cca o 5-10°C méně než voda, ale i tak beru motor za ohřátý, když je rafička kolmo :) )

jinak v předním nárazníku mám přes mřížku "zimní kryt", ale to při ohřívání moc vliv nemá, spíš až potom při jízdě :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

u nás -21, topení 20C Auto, ustálená jízda 80-100 km/h po rovině, topí po 3km, ručička se odlepila po 15km, po 20 km voda 70 olej 50C pak jsem zapnul bufík.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“