Stránka 3 z 7

Napsal: 04 led 2017, 18:26
od favo
Nebudu se s nikým hádat, jsou to hodnoty vyčtené z řídící jednotky D-Dotem.

Napsal: 04 led 2017, 18:35
od stanomx
inak ja mam s 1,6 mpi 75kW uplne ine skusenosti, topi to hned, ja nevem po 500 metroch teply vzduch po 5km 90° a fukar moze byt na 2/3 (mechanicky)

Napsal: 05 led 2017, 17:19
od martinsidlo
Nejlíp topil starý Žigulík.

Napsal: 05 led 2017, 17:24
od senioring1
martinsidlo píše:Nejlíp topil starý Žigulík.
Hlavne na vodičove nohy .

Napsal: 05 led 2017, 17:58
od Forest
Pokud jde o teplo vzduchu do kabiny, tak efektivnim resenim mimo zminovaneho chladice spalin je taky vodou chlazene turbo (majitele VKLR a GTB1749VK by zajiste mohli vypravet paklize to zenou do kabiny) a u aut vybavenych kvuli emisim vodnimi IC to muze asi taky pomoct. No a kdo veri sve baterce, tak verim, ze pouze na vytopeni interieru muze dost pomoct i ten radiator.
senioring1 píše:
martinsidlo píše:Nejlíp topil starý Žigulík.
Hlavne na vodičove nohy .
Kamaradi na stredni udelali ostrik chladice vodou a bylo to vice nezli znatelne (zvlaste, kdyz tomu davali za usi kdyz bylo teplo).

Napsal: 05 led 2017, 18:37
od Woko_O
To se běžně používá na coolery závoďáku.. efekt dobrej

Napsal: 05 led 2017, 19:00
od slovacek.milos
martinsidlo píše:Nejlíp topil starý Žigulík.
ani to nespomínej, já měl ještě přísun plynu skoro zadarmo, vzadu krosové gumy, :roll: teplíčko a průjezdnost neskutečná

Napsal: 06 led 2017, 07:44
od NOVON
Dneska rano -10 stupnu a motor se ohřál na provozní teplotu po 20 km (5 km město,15 km silnice I. třídy)..

Napsal: 06 led 2017, 09:26
od Horyn
CAYC po Praze v koloně olej 65°C, voda se psychologicky zvedá na 90, venku -7

Napsal: 06 led 2017, 11:00
od favo
stanomx píše:inak ja mam s 1,6 mpi 75kW uplne ine skusenosti, topi to hned, ja nevem po 500 metroch teply vzduch po 5km 90° a fukar moze byt na 2/3 (mechanicky)
Jsou to moje zkušenosti s autem mého otce.
Je ale pravda, že to že má ta kokta el. termostat jsem se dozvěděl až později, ale dál jsem to neřešil jestli je OK nebo ne.
Není to moje auto a když to nevadí jeho majiteli.....
Auto má najeto nějakých 70-80 000 km a servisuje to jen značkový servis a klimu má taky mechanickou.

bufik

Napsal: 06 led 2017, 19:45
od mikesik
Tak dnes ráno Žatec -7.5 ráno start pak hned zapínat bufik a pro kávu na pumpu. Jízda bez větráku 11km a 4 minuty jízdy a na motoru 90 ale stejně auto promrzlé

Napsal: 06 led 2017, 20:44
od stanomx
ja rozmyslam este pred tym nez do toho dam bufik, ten chladič spalín by som možno vyskúšal na mojom G4 asz, nemalo to ARL?

Napsal: 06 led 2017, 23:34
od Toledak
Dnes při startu -11°C, motor ASV, ručička se odlepila od 50ti°C po 5ti km po městě.

Napsal: 07 led 2017, 00:04
od turbo kamna power
Ze zvědavosti jsem to dnes taky sledoval. Octavia II 1.6TDI, -6°C, topení/ventilátor na jedničku. Po 1km začíná foukat vlažný vzduch, po 2km se rafička pohne z 50°C, po 8km je rafička kolmo na "90°C" (samozřejmě beru v úvahu, že podle diag má skutečná teplota za budíkama zpoždění cca 10-15°C a olej má ještě cca o 5-10°C méně než voda, ale i tak beru motor za ohřátý, když je rafička kolmo :) )

jinak v předním nárazníku mám přes mřížku "zimní kryt", ale to při ohřívání moc vliv nemá, spíš až potom při jízdě :)

Napsal: 07 led 2017, 21:53
od MirekX
u nás -21, topení 20C Auto, ustálená jízda 80-100 km/h po rovině, topí po 3km, ručička se odlepila po 15km, po 20 km voda 70 olej 50C pak jsem zapnul bufík.... :)