Zadní brzdové vedení Felicia 1.9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zátěžový regulátor u feldy combi byl vždy a u motorů VW i v krátké verzi.
Pochybuju, že když se nahradí omezováky, tak to na STK skousnou.
Zvláště pokud bude vidět, že tam zátěžák byl. Navíc při zabrždění se musí hýbat páka na zátěžáku, nebo mě to alespoň vždy kontrolovali.
Pochybuju, že když se nahradí omezováky, tak to na STK skousnou.
Zvláště pokud bude vidět, že tam zátěžák byl. Navíc při zabrždění se musí hýbat páka na zátěžáku, nebo mě to alespoň vždy kontrolovali.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Když chceš zátěžák vyhodit, tak si kup trubky na základní verzi feldy. Rozvor krátký i kombi je stejný, stejný jsou tedy i trubky. V Kelly ty trubky mají a stojí pár korun i bez slevy... (Když potřebuju trubky na jiný auto, tak dost často koupím trubku na feldu, nebo favo o něco delší než potřebuju, tu zkrátím a udělám lem)
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Zkus klasickou prodejnu s autodílama typu Mototechna a kup si trubky na Favorita nebo Formana. Ty byly víceméně stejný jako ta Felda a regulátor tam nebyl.
Omezovací ventily taktéž Forman. Byly buď Favorit nebo Forman, lišily se, bejvají označený různou barvou.
Taky jsem vyhodil zátěžák na pickupovi, dal tam ty omezováky a na STK neřekli ani popel.
Omezovací ventily taktéž Forman. Byly buď Favorit nebo Forman, lišily se, bejvají označený různou barvou.
Taky jsem vyhodil zátěžák na pickupovi, dal tam ty omezováky a na STK neřekli ani popel.
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Já když bylo nejhůř, tak jsem na vraku sehnal omezovače z Forda /jak tady někdo psal, jsou u pumpy/dal je do vedení a bylo to. Ale jinak se mi nestalo, že by na to přišli na STK. Jinak jezdím na burzy a za pár šušní tam lidé nabízejí nové trubky na staré škodky, které mají sice holendr na 10 klíče, ale to je fuk .A když třeba předek je o.k. dám tam nápojku a vyměním jen zadek a samozřejmě často jsou silně orezlé i trubky z nádrže. Samozřejmě ekonomika opravy je důležitá, ale když je auto zachovalé, majiteli stačí, tak proč ne, když je rozumná cena opravy a díly za pár šupů. Někdy i jedna technická dotyčného vytrhne. než koupit novější sračku z bazaru s rizikem kolapsu po případné opravě.. 

nepropadat panice...