Stránka 3 z 4

Napsal: 01 bře 2017, 09:03
od dawe2706
mecKo píše:dawe, ak sa ti da, postni dake fotky, zajuimaju ma taketo projekty :)
Toto je vše co mám... jinak se omlouvám za "špinění" vlákna,ale možná to k sobě trochu patří (LOL)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 01 bře 2017, 09:07
od dawe2706
A tady jsou již fotky nového majitele karburátoru. Postavil to +/- podle mého auta.Obrázek
Obrázek

Napsal: 01 bře 2017, 09:09
od dawe2706
Jen doplním, že plnící tlak byl 0,5 baru a motor vydržel cca rok. Fouklé těsnění pod hlavou a popraskané pístní kroužky nepočítám (LOL)

Napsal: 01 bře 2017, 10:03
od playboy
Tyyyy jo, to je masakr :-D A to jsi snižoval kompresní poměr nebo tak jak to bylo jsi to nafoukl? :D Píšeš upravený kompresní poměr, takže asi snížený ;)

Je to fakt zajímavý :D Ale nikdy jsem nepochopil jak podtlakový karburátor může fungovat jako přetlakový :-D

To se asi točilo samo co? Takový drifty se škarpovkou v tý době (rofl)

Napsal: 01 bře 2017, 10:50
od dawe2706
playboy píše:Tyyyy jo, to je masakr :-D A to jsi snižoval kompresní poměr nebo tak jak to bylo jsi to nafoukl? :D Píšeš upravený kompresní poměr, takže asi snížený ;)

Je to fakt zajímavý :D Ale nikdy jsem nepochopil jak podtlakový karburátor může fungovat jako přetlakový :-D

To se asi točilo samo co? Takový drifty se škarpovkou v tý době (rofl)
Ani nevím kde,ale někde v roce 2002 jsem na inretnetu (LOL) našel vzoreček pro výpočet kompresního poměru a podle výpočtů (s ohledem na tlak turba 0,5 baru) jsem snížil kompresní poměr na 7,1. Ten karburátor byl právě přetlakový. Má ho Renault 1,4 turbo. Takže to byla celkem pohoda.
Měl jsem tam 5q převodovku s diferákem do rychla,ale předělaný na poloosy, takže ten nejtěžší převod co se do škodovek dělal a i tak to byl masakr. Bylo celkem k pobavení, jak se kolemjdoucí dívali, jak při přeřazení štěkalo turbo (rofl) pár "větších" aut jsem s tím i překvapil, když mě chtěli předjet a ono to nešlo (LOL) maximálka byla 180+ 8)
Do té škarpy to hodila přitelkině ... měla jeden den řidičák a já si dal sklenku vína... náhle nasněžilo a tak jsem ji říkal "dej tam trojku a do toho kopečka to jen lechtej".... přidala více a už jsme se točily :P tím vlastně vše ukončila... možná to ale bylo dobře, pač bych se asi někde zabil (LOL) ... měl jsem tam dokonce 2 brzdové třmeny na jednom kole.. to aby to brzdilo (LOL)

Napsal: 06 dub 2017, 08:52
od playboy
Trošku tady zaspamuju :D

Už mám vyrobenou vačku na 1,6 takže snad během pár dnů bude motor sestaven :-)

Obrázek

Napsal: 06 dub 2017, 19:06
od Velký metař
Kdo ji delal a kolik ma stupnu ?

Napsal: 06 dub 2017, 21:48
od F4ever!
podla mna je to maximalna zbytocnost rvat peniaze do favoritky aby malo len o trosku viac koni ked to nema ani turbo ...favoritak len s turbom ma viac koni ako takato namahava robota za nemale peniaze tam uz mohlo byt aj nieco vykonejsie a lepsie ale tieto motory boli aj vo fabke stym ze mali uz RJ a vstrekovace my sme mali fabku ktora mala 60k nic moc ale pisal som z jednym a s mensimi upravami sa dostal na 100k moj znami uz upravoval vela aut ako je nissan silvia 420hp skodovky favoritky nissan primera gt atd atd ...ale este pametam ze mal skodovku motor a prevodovku z favoritky iny karburator vacka vyfuk piesty a bol na 100k ked som siel vtom ako spolujazdec som len gulal oci ako tlaci do sedacky stara embecka nemal problem driftovat na suchom kde bezna skodovka nepresmykne ani na mokrom...no jeho maximalka bola niekde okolo 180kmh hm :O ...dalsi ako spoluziak robi uz roky v skodovke stara rapida komplet motor upraveny jedine co mal v serii je blok maniak do embeciek tlacilo mu to niejakych 9000rpm ? :D raz doplatik ked mu strelil motor ale ze to bola chyba v nastaveni a materialu tiez nieco nad 100k ale tazko vyhodene peniaze cca 2500eu proste je to zaluba ale inaksie zbytocnost ...proste stary OHV favoritacky motor zvladne vela

Napsal: 10 dub 2017, 10:37
od playboy
Dělal ji Kreibich... Stupně nevím ale je to ta co se používala originál v KITkar 1,6 ;) Prostě jsem se zapomněl zeptat. Jen vím že má zdvih 13mm

F4ever: je to zbytečný, samozřejmě že jo, každá úprava jakéhokoli auta je zbytečná :D
ALE! tady jde o kategorie na sprintech. Tam turbo nesmí protože do favorita se nedávalo v sérii. Musí být zachován původní koncept, jen může být upravený.
A do Favorita letos nasazena také jiná vačka- "Argentina"
Zatím se ví jedno... Jen díky vačce stoupla spotřeba 3x tolik oproti původní ostré vačce. A točit to bude také 9000ot :D

Koní je tam na atmosféře s tou původní vačkou nějakých 135, teď by to mělo být ještě lepší.
A momentálně na normální převodovce Favorit na obyč pneu hrabe trojka na rovině na suchém asfaltu (resp trojka už se chytá aby to nehrabalo).
V-max toho auta nikdo neví ale na silnici jel 240+km/h. Pak to vzdal protože začaly odlítavat věci jako lišty apod...

Na sobotních sprintech na Kameni byl v kategorii první ;)

Obrázek

Obrázek

Napsal: 12 dub 2017, 11:42
od A6TDI
Bohužel ty přetlakový karburátory se už nikde neseženou..

Napsal: 12 dub 2017, 11:54
od playboy
On tam turbo dát ani nemůže kvůli těm sprintům :) A zatím ani nemá zájem protože zatím všechny auta co potřeboval, i favorita 1,3 s turbem pojel :-) Málokdo si to turbo umí naladit tak aby to fakt reálně jelo na tom původním motoru...
Já se klepu abych už měl hotovou tu 1,6 jak ta pojede :-D

Napsal: 13 kvě 2017, 16:10
od playboy
Tak zase nějaká info :-D I na Slovensku Favorit vyhrál 1.místo v kategorii :D PowerFest - Slovakiaring

Obrázek

Napsal: 10 čer 2017, 11:44
od Vici
Paráda!

Napsal: 13 čer 2017, 06:24
od playboy

Napsal: 13 čer 2017, 06:56
od Vici
To mi připomíná jakou legraci jsem si kdysi dávno s Favoritem užíval.. jak na křižovatkách, tak na dálnici (LOL)