Stránka 3 z 4
Napsal: 18 lis 2017, 23:46
od TDI tech
S tym turbom robia 160k bezne. Je to generacne novsie turbo ako VA.
Napsal: 19 lis 2017, 17:08
od Lukáš Básner
Takže se nemám bát tam dát turbo z motoru ASZ, nebo jakou vidíte ještě dobrou alternativu mimo hybrida?
Napsal: 19 lis 2017, 17:46
od octaviask
chalani ti odpovedali ,na 160k ak dokazu spravit upravu so seriovym turbom. nemáš o čom....
všetko je to o tom čo z toho chceš...200k?
Napsal: 21 lis 2017, 11:56
od Forest
Na 160k bych dal rozhodne GT1646V a nepral tam prehistoricke V nebo VA. Frenzy ho ma na ASV, tak se ho muzes zeptat jak se mu s tim jezdi.
I Dieselpower s tim na AGR
udelal 162 koni.
Pokud by slo o vice a v serii by bylo GT1646V (mam za to, ze tam byva KKK), vlozil bych do puvodnich GT svodu turbo GTB1749VK a vyuzil prevodniku k ovladani REA...
paklize by se veslo, nemam overen prostor pod kapotou ale CHRA, tedy stredovy uzel vlozit do GT svodu jde.
... mimochodem, stale tu mam GTB1749VK ... nove, dovyvazene, leve i prave
Napsal: 06 črc 2018, 09:09
od Lukáš Básner
160k by mi úplně stačilo, ale nevím zdali koupit repas nebo nové GT1646V, teď tam je KKK a jde do kopru, dále jsem našel turba
https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... f-a3-leon/, nebo
https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... -fabia-rs/ jaký máte názor na tyto hybridy? Dík
Napsal: 12 črc 2018, 17:07
od Forest
Janouska v pudu sebezachovy nebrat! Kdo jen trochu rozumi turbodmychadlum tak chape, ze to, co dela je nesmysl - nedoprovazi-li zasadni zasah do saci casti i zasah do vyfukove, je to pouze zdroj neprijemnosti. Jeho 1752 je horsi nezli prehistoricke VBcko v celem spektru (co je mi znamo).
Napsal: 12 črc 2018, 20:08
od Lukáš Básner
A co by to mohlo např zpusobit za neprijemnosti??
Napsal: 13 črc 2018, 09:02
od Forest
Nesoulad mezi stranami. Predstav si saci a vyfukovou cast jako dve odlisna zavazi na miskach vah. Jinymi slovy: co jde dovnitr, musi jit i ven. Navic, delka lopatek turbiny ve forme paky ma vliv na roztoceni.
Jinymi slovy: takova 1752 (udelana z VA a 2052) ma horsi nabeh, odezvu i maximalni potencial nezli jakekoli ze zdrojovych turbodmychadel.
Samozrejme, jedna-li se o decentni nesoulady tak to muze fungovat ale ty limity jsou minimalni. Mnohdy se dale dostane clovek pouze se zvetsenou turbinou. Roli v tom hraje i pocet a design lopatek rotoru i VNT mechanismu.
Napsal: 13 črc 2018, 09:24
od Lukáš Básner
Aha. Tak jsem dostal email ze tato uprava je navrzena tak, ze bude vse v poradku. Takze nevím jestli ho tam dát, nebo dat 1646.

Napsal: 13 črc 2018, 09:51
od Vici
určitě ne.. s podobným super hybridem od jiné firmy jsem si kdysi dost užil a pak ho vrátil. nebrat !! je to jak píše forest (je fajn že na to konečně přišel..) . akorát to co někteří zmrvili před skoro deseti lety, jiní evidentně mrví dodnes..
Napsal: 13 črc 2018, 09:56
od Lukáš Básner
A jake tam šoupnout? Bohužel jsem omezen financema, musela se udelat nova spojka.

a na aute mam již chip od DP.
Napsal: 13 črc 2018, 10:19
od marena tdi
Tak šetři . Za kvalitu se platí . Kupovat starší či nějaký repas za 8 litrů je cesta do pekla . Tak ze but to fungl nové sériové turbo nebo si zakoupit hybrida ale od firmy co s tim má zkušenosti .( Případně ti ho i namontují ) .
Napsal: 13 črc 2018, 10:22
od Lukáš Básner
Takže new gt1646v to je tam originální a na nejaký slusny vykon na běžné ježdění dostačující co jsem se zde dočetl, KKK asi taktéž nebrat, ze? A turbo 1646v z 2.0 tdi má lepší vnitřek než z 1.9 jo?
Napsal: 13 črc 2018, 18:31
od Forest
NE, nebrat! Janousek ti muze slibit cokoli, mel jsem tu "cest" byt aktivne zainteresovan na ladeni jednoho takoveho "1752" a o nekolika dalsich "naktivne" - vsechno stejny vysledek: prefuky, vysoke EMP, nizky maximalni vykon, spatny nabeh i odezva. Navic, nevyvazene jak z funkcniho tak i koncepcniho hlediska takze zasadni vliv nejen na fukcnost ale i zivotnost.
A KKK turba taky nebrat, maji slabsi prumer hridele takze jsou na zvysenou zatez nachylni (mnohdy ani serii dlouhodobe nevydrzi) ... ostatne, staci se informovat na odlisne zkusenosti KKK u Fabie RS a Garrett VA z platformy Octavia.
Mas tam GT1646V v serii? Tak tam soupni bud GTB1749VK nebo GTB1756VK ... a mas to bez sundani svodu. Bohuzel, GTD1752VRK, ktere bych doporucil asi nejvice do techto svodu nelze vlozit bez uprav.
<offtopic>Vici, vid, ze nepises o tom, o cem si myslim, ze pises ... vid, ze ne?! ...opravdu nemam cas ti psat nebo hledat to, co jsem ti napsal jiz nekolikrat </offtopic>
Napsal: 13 črc 2018, 19:41
od Lukáš Básner
Bohužel tam teď mam KKK těsně před smrtí(pridrene, a zere olej). 😕
Ale tyto turba GTB1756VK nebo 1749VK tam nejdou kus za kus ne?