A zase ti Italové...

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Jarda S. píše:
jericho-3 píše: vždy přišli první s novinkami jako je přímý vstřik , TDI atd.. Až když rozběhli výrobu, tak se do toho pustili Němci.
jo italove to vymysleli ale němci to po nich dodělali (LOL) (LOL)
.

Taliani robili CR 10r pred nemcami co po nich dorobili prosim ta ?
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Vici píše:každopádně,každý dobrý ital je rezavý už z fabriky
Stale je este daleko pred napriklad Fordom .
BMW 330 ix
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

Jarda S. píše:
jericho-3 píše: vždy přišli první s novinkami jako je přímý vstřik , TDI atd.. Až když rozběhli výrobu, tak se do toho pustili Němci.
jo italove to vymysleli ale němci to po nich dodělali (LOL) (LOL)
Ale houby....vymyslel to Švýcar a první to sestrojil a nasadil do auta japonec !

I blbá Wikipedie to píše :
Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber. Ve vývoji v období let 1976 až 1992 pokračovala Spolková vysoká technická škola v Curychu. V polovině devadesátých let Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso vyvinuli common rail pro velká nákladní vozidla. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.

V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat a Elasis, tato fáze skončila v roce 1994. Koncem roku 1993 zakoupila patenty německá firma Robert Bosch GmbH a pokračovala ve výzkumu a vývoji pro uvedení do sériové výroby. V roce 1997 přišly na trh první modely osobních automobilů, nejprve 1. října Alfa Romeo 156 1.9 JTD a později i Mercedes-Benz E 320 CDI.
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

george40 píše:
Jarda S. píše:
jericho-3 píše: vždy přišli první s novinkami jako je přímý vstřik , TDI atd.. Až když rozběhli výrobu, tak se do toho pustili Němci.
jo italove to vymysleli ale němci to po nich dodělali (LOL) (LOL)
Ale houby....vymyslel to Švýcar a první to sestrojil a nasadil do auta japonec !

I blbá Wikipedie to píše :
Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber. Ve vývoji v období let 1976 až 1992 pokračovala Spolková vysoká technická škola v Curychu. V polovině devadesátých let Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso vyvinuli common rail pro velká nákladní vozidla. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.

V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat a Elasis, tato fáze skončila v roce 1994. Koncem roku 1993 zakoupila patenty německá firma Robert Bosch GmbH a pokračovala ve výzkumu a vývoji pro uvedení do sériové výroby. V roce 1997 přišly na trh první modely osobních automobilů, nejprve 1. října Alfa Romeo 156 1.9 JTD a později i Mercedes-Benz E 320 CDI.
Ano to je vsetko pravda, ale v osobnom aute to mali prvi Taliani.
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Teď jsme byli než se nám narodí prcek na poslední dovolené obytným autem po Itálii. Na 14 dní. A když jsem za ty 3000 km po italských silnicích pozoroval auta, říkal jsem si jestli podle vozovýho parku jsem opravdu v Itálii. Projeli jsme od největších zapadákovů po velký města hodně a byl to samý ford focus, renault megane, VW golf, pak MINI, který tam asi nahradilo punto a 500ku od Fiatu. Tu jsem tam viděl asi 5x. Víc snad ne. Někde jsem i policajty viděl v Renaultech. Jo byly oblasti kde koncentrace starých punt nějaká trochu viditelná byla,sem tam i to novějsí punto ale jinak tam třeba potkat Alfu, někdy i celý dopoledne nic.
V čem bude chyba že to taliáni nechtějí?
Proč tady domací škodovka prodává, proč VW prodává všude, Audi, BMW, MB taky. Ve francii je to taky samý Rencek, Pezot a Citron. Ale v Itálii domácí značka moc nejde :)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle je samozřejmě důkaz toho, že jim ujel vlak, ale hlavně v elektronice a moc také neřeší komfort ..Co jsem viděl poslední testy , např. AR Stelvio, tak vždy největší výčitky šly na "zastaralou obrazovku ", málo funkcí, a řeči, motor je bezvadný, spotřeba také, jízdní vlastnosti výborné, ale ten pokrok v elektronice tam chybí, BMW je lepší...Požadavky jsou dnes vysoké, ale mě osobně to nevadí, nové si kupovat nikdy nebudu už jen proto, jak jsou auta dnes hnusná , poplatná Číně a asiatům v jejich pojetí krásy, ale koncern se pořád drží a za to mu dík...Dnes už se ani nepozná, jaké auto to je, pokud si člověk nepřečte značku na kapotě nebo vzadu na kufru ..Já jsem člověk minulého století, nejsem zvyklý čumět do obrazovky a přepínat jak blbec miliony tlačítek a možností,a když jedu s nějakým nadšencem , tak ani on často neví, na co co je...Takže mám nejraději prostá auta s minimem hovadin, kterých je dnešní člověk "otrok". Ale každému co jeho jest... :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Takže podle tebe to znamená , že si nekoupí punto v základu protože nemá navigaci a dolby 3D surround :? a koupí si radši ford protože ho taky nemá :roll:
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Biimbo píše:Teď jsme byli než se nám narodí prcek na poslední dovolené obytným autem po Itálii. Na 14 dní. A když jsem za ty 3000 km po italských silnicích pozoroval auta, říkal jsem si jestli podle vozovýho parku jsem opravdu v Itálii. Projeli jsme od největších zapadákovů po velký města hodně a byl to samý ford focus, renault megane, VW golf, pak MINI, který tam asi nahradilo punto a 500ku od Fiatu. Tu jsem tam viděl asi 5x. Víc snad ne. Někde jsem i policajty viděl v Renaultech. Jo byly oblasti kde koncentrace starých punt nějaká trochu viditelná byla,sem tam i to novějsí punto ale jinak tam třeba potkat Alfu, někdy i celý dopoledne nic.
V čem bude chyba že to taliáni nechtějí?
Proč tady domací škodovka prodává, proč VW prodává všude, Audi, BMW, MB taky. Ve francii je to taky samý Rencek, Pezot a Citron. Ale v Itálii domácí značka moc nejde :)
spíš nejsou vidět... https://www.statista.com/statistics/417 ... and-sales/

Osobně obdivuji italské značky, jako třeba Ferrari, Pagani, Bimota, nebo Ducati. Ovšem u všech ta kostruktérská práce příjde vniveč "debilem u pásu".
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A Moto-Guzzi, kámoš když uvažoval nad něčím modernějším co koupit tak mu říkám, jdi do Moto Guzzi.., tak koupil Californii na drátech , /min. najeto/červeno -bílou a jel na zastoupení Moto -Guzzi v Sušici s tím, co se tam sere..A mechán povídá, pokud nezalehnete, budete jen jezdit..A měl pravdu, jenom jezdí, pouze nemohl motorku natočit a byl špatný dotek na boční noze..Od té doby na tuto firmu nedá dopustit. Ale je to i otázka dílů, RICAMBI ORIGINALI jsou dobré díly, zrovna včera jsem do Fokuse dával čerpadlo made in Italy, když si koupím pumpu H2O Bugatti, neočekávám žádný problém, atd. Nelze používat kolektivní vinu a tvrdit, co je Italské, stojí za ho.no. My máme štěstí, že pod" svým jménem" ˇmade in ČR nevyrábíme v osobních autech téměř nic...Kdoví?
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Tak třeba Duca už asi deset let patří VW.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

dhfool píše:
Biimbo píše:Teď jsme byli než se nám narodí prcek na poslední dovolené obytným autem po Itálii. Na 14 dní. A když jsem za ty 3000 km po italských silnicích pozoroval auta, říkal jsem si jestli podle vozovýho parku jsem opravdu v Itálii. Projeli jsme od největších zapadákovů po velký města hodně a byl to samý ford focus, renault megane, VW golf, pak MINI, který tam asi nahradilo punto a 500ku od Fiatu. Tu jsem tam viděl asi 5x. Víc snad ne. Někde jsem i policajty viděl v Renaultech. Jo byly oblasti kde koncentrace starých punt nějaká trochu viditelná byla,sem tam i to novějsí punto ale jinak tam třeba potkat Alfu, někdy i celý dopoledne nic.
V čem bude chyba že to taliáni nechtějí?
Proč tady domací škodovka prodává, proč VW prodává všude, Audi, BMW, MB taky. Ve francii je to taky samý Rencek, Pezot a Citron. Ale v Itálii domácí značka moc nejde :)
spíš nejsou vidět... https://www.statista.com/statistics/417 ... and-sales/

Osobně obdivuji italské značky, jako třeba Ferrari, Pagani, Bimota, nebo Ducati. Ovšem u všech ta kostruktérská práce příjde vniveč "debilem u pásu".
Jo radši s nimi ani nejezdí :) Na jezdění mají jiný auta.
Jediný Ferrari co jsem viděl bylo před Římem, mělo Belgickou značku a jelo na odtahovce. A pak v Rakousku dva Švýcary.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jsem fanda německých vozů, ale italové mi vůbec nevadí, sice auta 2000+ jsou jako celek nic moc, ale mají fajn JTD motory. Italové z 80. let sice rezli, ale měli koule. A z 90. let jsou asi nej, hlavně nereznou tolik, jako němci, nejlepší je jedničkový punto s nesmrtelným motorem FIRE, a naopak turbo-benzíny jsou mazec, jak 4., tak 5ti válce. A nejlepší dodávka je Ducato 2.8 TD/TDI/JTD :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Chlopi jak je na tom Fiat Doblo v benzinu,sere se hodne?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od matus »

NOVON píše:Chlopi jak je na tom Fiat Doblo v benzinu,sere se hodne?
SERIE !!! potrebuje olej ,sviečky a benzín
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“