Stránka 3 z 5
Napsal: 07 črc 2017, 08:37
od rudy5
Jarda S. píše:jericho-3 píše: vždy přišli první s novinkami jako je přímý vstřik , TDI atd.. Až když rozběhli výrobu, tak se do toho pustili Němci.
jo italove to vymysleli ale němci to po nich dodělali

.
Taliani robili CR 10r pred nemcami co po nich dorobili prosim ta ?
Napsal: 07 črc 2017, 08:41
od rudy5
Vici píše:každopádně,každý dobrý ital je rezavý už z fabriky
Stale je este daleko pred napriklad Fordom .
Napsal: 07 črc 2017, 09:05
od george40
Jarda S. píše:jericho-3 píše: vždy přišli první s novinkami jako je přímý vstřik , TDI atd.. Až když rozběhli výrobu, tak se do toho pustili Němci.
jo italove to vymysleli ale němci to po nich dodělali

Ale houby....vymyslel to Švýcar a první to sestrojil a nasadil do auta japonec !
I blbá Wikipedie to píše :
Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber. Ve vývoji v období let 1976 až 1992 pokračovala Spolková vysoká technická škola v Curychu. V polovině devadesátých let Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso vyvinuli common rail pro velká nákladní vozidla. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.
V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat a Elasis, tato fáze skončila v roce 1994. Koncem roku 1993 zakoupila patenty německá firma Robert Bosch GmbH a pokračovala ve výzkumu a vývoji pro uvedení do sériové výroby. V roce 1997 přišly na trh první modely osobních automobilů, nejprve 1. října Alfa Romeo 156 1.9 JTD a později i Mercedes-Benz E 320 CDI.
Napsal: 07 črc 2017, 09:19
od vladoc
george40 píše:Jarda S. píše:jericho-3 píše: vždy přišli první s novinkami jako je přímý vstřik , TDI atd.. Až když rozběhli výrobu, tak se do toho pustili Němci.
jo italove to vymysleli ale němci to po nich dodělali

Ale houby....vymyslel to Švýcar a první to sestrojil a nasadil do auta japonec !
I blbá Wikipedie to píše :
Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber. Ve vývoji v období let 1976 až 1992 pokračovala Spolková vysoká technická škola v Curychu. V polovině devadesátých let Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso vyvinuli common rail pro velká nákladní vozidla. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.
V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat a Elasis, tato fáze skončila v roce 1994. Koncem roku 1993 zakoupila patenty německá firma Robert Bosch GmbH a pokračovala ve výzkumu a vývoji pro uvedení do sériové výroby. V roce 1997 přišly na trh první modely osobních automobilů, nejprve 1. října Alfa Romeo 156 1.9 JTD a později i Mercedes-Benz E 320 CDI.
Ano to je vsetko pravda, ale v osobnom aute to mali prvi Taliani.
Napsal: 07 črc 2017, 12:28
od Biimbo
Teď jsme byli než se nám narodí prcek na poslední dovolené obytným autem po Itálii. Na 14 dní. A když jsem za ty 3000 km po italských silnicích pozoroval auta, říkal jsem si jestli podle vozovýho parku jsem opravdu v Itálii. Projeli jsme od největších zapadákovů po velký města hodně a byl to samý ford focus, renault megane, VW golf, pak MINI, který tam asi nahradilo punto a 500ku od Fiatu. Tu jsem tam viděl asi 5x. Víc snad ne. Někde jsem i policajty viděl v Renaultech. Jo byly oblasti kde koncentrace starých punt nějaká trochu viditelná byla,sem tam i to novějsí punto ale jinak tam třeba potkat Alfu, někdy i celý dopoledne nic.
V čem bude chyba že to taliáni nechtějí?
Proč tady domací škodovka prodává, proč VW prodává všude, Audi, BMW, MB taky. Ve francii je to taky samý Rencek, Pezot a Citron. Ale v Itálii domácí značka moc nejde

Napsal: 07 črc 2017, 14:55
od jericho-3
Tohle je samozřejmě důkaz toho, že jim ujel vlak, ale hlavně v elektronice a moc také neřeší komfort ..Co jsem viděl poslední testy , např. AR Stelvio, tak vždy největší výčitky šly na "zastaralou obrazovku ", málo funkcí, a řeči, motor je bezvadný, spotřeba také, jízdní vlastnosti výborné, ale ten pokrok v elektronice tam chybí, BMW je lepší...Požadavky jsou dnes vysoké, ale mě osobně to nevadí, nové si kupovat nikdy nebudu už jen proto, jak jsou auta dnes hnusná , poplatná Číně a asiatům v jejich pojetí krásy, ale koncern se pořád drží a za to mu dík...Dnes už se ani nepozná, jaké auto to je, pokud si člověk nepřečte značku na kapotě nebo vzadu na kufru ..Já jsem člověk minulého století, nejsem zvyklý čumět do obrazovky a přepínat jak blbec miliony tlačítek a možností,a když jedu s nějakým nadšencem , tak ani on často neví, na co co je...Takže mám nejraději prostá auta s minimem hovadin, kterých je dnešní člověk "otrok". Ale každému co jeho jest...

Napsal: 07 črc 2017, 15:43
od A6TDI
Takže podle tebe to znamená , že si nekoupí punto v základu protože nemá navigaci a dolby 3D surround

a koupí si radši ford protože ho taky nemá

Napsal: 07 črc 2017, 17:09
od dhfool
Biimbo píše:Teď jsme byli než se nám narodí prcek na poslední dovolené obytným autem po Itálii. Na 14 dní. A když jsem za ty 3000 km po italských silnicích pozoroval auta, říkal jsem si jestli podle vozovýho parku jsem opravdu v Itálii. Projeli jsme od největších zapadákovů po velký města hodně a byl to samý ford focus, renault megane, VW golf, pak MINI, který tam asi nahradilo punto a 500ku od Fiatu. Tu jsem tam viděl asi 5x. Víc snad ne. Někde jsem i policajty viděl v Renaultech. Jo byly oblasti kde koncentrace starých punt nějaká trochu viditelná byla,sem tam i to novějsí punto ale jinak tam třeba potkat Alfu, někdy i celý dopoledne nic.
V čem bude chyba že to taliáni nechtějí?
Proč tady domací škodovka prodává, proč VW prodává všude, Audi, BMW, MB taky. Ve francii je to taky samý Rencek, Pezot a Citron. Ale v Itálii domácí značka moc nejde

spíš nejsou vidět...
https://www.statista.com/statistics/417 ... and-sales/
Osobně obdivuji italské značky, jako třeba Ferrari, Pagani, Bimota, nebo Ducati. Ovšem u všech ta kostruktérská práce příjde vniveč "debilem u pásu".
Napsal: 07 črc 2017, 19:18
od jericho-3
A Moto-Guzzi, kámoš když uvažoval nad něčím modernějším co koupit tak mu říkám, jdi do Moto Guzzi.., tak koupil Californii na drátech , /min. najeto/červeno -bílou a jel na zastoupení Moto -Guzzi v Sušici s tím, co se tam sere..A mechán povídá, pokud nezalehnete, budete jen jezdit..A měl pravdu, jenom jezdí, pouze nemohl motorku natočit a byl špatný dotek na boční noze..Od té doby na tuto firmu nedá dopustit. Ale je to i otázka dílů, RICAMBI ORIGINALI jsou dobré díly, zrovna včera jsem do Fokuse dával čerpadlo made in Italy, když si koupím pumpu H2O Bugatti, neočekávám žádný problém, atd. Nelze používat kolektivní vinu a tvrdit, co je Italské, stojí za ho.no. My máme štěstí, že pod" svým jménem" ˇmade in ČR nevyrábíme v osobních autech téměř nic...Kdoví?
Napsal: 07 črc 2017, 20:47
od A6TDI
Tak třeba Duca už asi deset let patří VW.
Napsal: 07 črc 2017, 21:13
od Biimbo
dhfool píše:Biimbo píše:Teď jsme byli než se nám narodí prcek na poslední dovolené obytným autem po Itálii. Na 14 dní. A když jsem za ty 3000 km po italských silnicích pozoroval auta, říkal jsem si jestli podle vozovýho parku jsem opravdu v Itálii. Projeli jsme od největších zapadákovů po velký města hodně a byl to samý ford focus, renault megane, VW golf, pak MINI, který tam asi nahradilo punto a 500ku od Fiatu. Tu jsem tam viděl asi 5x. Víc snad ne. Někde jsem i policajty viděl v Renaultech. Jo byly oblasti kde koncentrace starých punt nějaká trochu viditelná byla,sem tam i to novějsí punto ale jinak tam třeba potkat Alfu, někdy i celý dopoledne nic.
V čem bude chyba že to taliáni nechtějí?
Proč tady domací škodovka prodává, proč VW prodává všude, Audi, BMW, MB taky. Ve francii je to taky samý Rencek, Pezot a Citron. Ale v Itálii domácí značka moc nejde

spíš nejsou vidět...
https://www.statista.com/statistics/417 ... and-sales/
Osobně obdivuji italské značky, jako třeba Ferrari, Pagani, Bimota, nebo Ducati. Ovšem u všech ta kostruktérská práce příjde vniveč "debilem u pásu".
Jo radši s nimi ani nejezdí

Na jezdění mají jiný auta.
Jediný Ferrari co jsem viděl bylo před Římem, mělo Belgickou značku a jelo na odtahovce. A pak v Rakousku dva Švýcary.
Napsal: 09 črc 2017, 22:48
od turbo kamna power
Jsem fanda německých vozů, ale italové mi vůbec nevadí, sice auta 2000+ jsou jako celek nic moc, ale mají fajn JTD motory. Italové z 80. let sice rezli, ale měli koule. A z 90. let jsou asi nej, hlavně nereznou tolik, jako němci, nejlepší je jedničkový punto s nesmrtelným motorem FIRE, a naopak turbo-benzíny jsou mazec, jak 4., tak 5ti válce. A nejlepší dodávka je Ducato 2.8 TD/TDI/JTD

Napsal: 14 črc 2017, 19:47
od Jarda-k
Napsal: 14 črc 2017, 21:59
od NOVON
Chlopi jak je na tom Fiat Doblo v benzinu,sere se hodne?
Napsal: 15 črc 2017, 13:36
od matus
NOVON píše:Chlopi jak je na tom Fiat Doblo v benzinu,sere se hodne?
SERIE !!! potrebuje olej ,sviečky a benzín