rachet666 píše:Zdar hoši.
Mám nabídku na Octavii II, 2.0 TDI-PD, 103KW 8v, označení motoru BMM.
Na internetu čtu velmi smíšené, nicméně lehce pozitivní názory na tento motor, má s ním někdo nějaké zkušenosti? Mám do toho auta jít?
Jedná se o O2 2006, najeto cca 200tkm. Plně vedená serviska ze Škodovky, po 1. majiteli z Německa, vážně krásné a opečovávané auto, je na něm vidět, že se o něj majitel velmi dobře staral. Není to žádný firemák, nebo auto po nějakém mladém blbovi, co tomu šlapal za studena. Nejspíš starší pán, neboť je 1. majitelem a auto je velmi vybavené, chybí pouze kůže a navi.
Jinak má nezávislé topení, xenony, sport podvozek, 18" kola, vylepšené rádio s výměníkem, vylepšené stereo, tempomat, prakticky vše snad, kromě těch dvou.
Nevím zda do ní jít. Cenově je trochu nadceněná, ale myslím si, že pokud motor není problémový, tak že ta cena je pochopitelná:
Díky za všechny odpovědi
Tak snad to není ta moje ukradená, skoro všechno by sedělo...
Hele je dovezená z Německa po prvním majiteli, tak asi ne Je v takové té krásné šedé (uváděné jako zelené) barvě
ladulel píše:Bejt tebou sel bych do audiny a vysral bych se na 1.9tdi a 2.0tdi v ochcavce nebo buchvi v cem... Jsou to srace co nejedou! Koupit rovnou V6, 2.7tdi nebo 3.0tdi. Mám to teďka a uz bych 4 val nemenil. Zatim se to nesere, zakladni servis je stejnej jako u ostatnich aut a spotrebu mam max 6.5L.
Tak jasně
jednu ted máme na dílně, pokud mu ten zázrak nevezme bazar zpátky, tak se budou měnit nerepasovatelné vstřiky v ceně poloviny auta.
Ty motory V6 jsou spolehlivé, údajně hlavně ty po Rv. 2007, ale jak se něco vysere, tak výměny jsou radostí pro peněženku
rachet666 píše:1.9 TDI-PD BXE - Je tento motor spolehlivý? Nebo je to zase jedna z těch nejhorších 1.9TDI PD Vatiant?
Mel jsem ho v Passatu b6. Prodaval jsem ho s 300tiskm a jede do ted. No nebyl spatnej, az na zo ze nejelo. Byl to ale rok 2006, od 2007 maji udajne problemy z ojnicema.
rachet666 píše:1.9 TDI-PD BXE - Je tento motor spolehlivý? Nebo je to zase jedna z těch nejhorších 1.9TDI PD Vatiant?
Mel jsem ho v Passatu b6. Prodaval jsem ho s 300tiskm a jede do ted. No nebyl spatnej, az na zo ze nejelo. Byl to ale rok 2006, od 2007 maji udajne problemy z ojnicema.
To je v prdeli. Prvně najdu pěknou O2, ale má BMM, takže poruchový motor. Teď najdu tu samou, akorát kombi, jinak komplet stejnou, ale je to 2007 BXE. Si nakonec koupím 4kovýho golfa a bude to.
77kW malo problem aj v golfe to je jedno
jebnuť dole vaňu dať nove šaly a šruby
jebnuť hore vaňu novy olej a čau hotovo
__
zase keď kupiš silny motor, budeš meniť gumy každy rok abo častejšie
stanomx píše:77kW malo problem aj v golfe to je jedno
jebnuť dole vaňu dať nove šaly a šruby
jebnuť hore vaňu novy olej a čau hotovo
__
zase keď kupiš silny motor, budeš meniť gumy každy rok abo častejšie
Tak se to da resit... Kdyz neni hovado, tak gumy bude menit zrovna tak jako kdyby si koupil slabej motor.
Veškeré octavie scout do r.v.2010 mají pouze BMM.A kolik jich kolem lítá.To samé jsou octavky PP dovozové s DE. Tam jsou skoro jenom 8v.Je pravda že ty setrváky tomu dávaj na prdel a potom ty kliky šli do kytek,ale pokud si tu spojku uděláš hned,tak bych v tom neviděl problém.
Tohle bych viděl jako největší strašák,jinak vše ostatní jsou běžné věci jako u kterehokoliv jiného motoru.Vstřiky,turba,praskající hlavy ??To se ti může stát kdykoliv a na čémkoliv.
Osobně bych se poohlédnul po oct BKD elegance 07-08 u nás ,na to ti těch 150kč bude stačit.I kdyby měla 300km v těle ,pokud má ten správný servis.
rachet666 píše:1.9 TDI-PD BXE - Je tento motor spolehlivý? Nebo je to zase jedna z těch nejhorších 1.9TDI PD Vatiant?
Mel jsem ho v Passatu b6. Prodaval jsem ho s 300tiskm a jede do ted. No nebyl spatnej, az na zo ze nejelo. Byl to ale rok 2006, od 2007 maji udajne problemy z ojnicema.
To je v prdeli. Prvně najdu pěknou O2, ale má BMM, takže poruchový motor. Teď najdu tu samou, akorát kombi, jinak komplet stejnou, ale je to 2007 BXE. Si nakonec koupím 4kovýho golfa a bude to.
Myslim si ze BXE je vetsi sračka jak BMM
Mame doma Octu s motorem BMM a ma najeto 160 tis
Jeste na nej nikdo nešahl kromne oleje(pristi tyden rozvody)
ladulel píše:
Mel jsem ho v Passatu b6. Prodaval jsem ho s 300tiskm a jede do ted. No nebyl spatnej, az na zo ze nejelo. Byl to ale rok 2006, od 2007 maji udajne problemy z ojnicema.
To je v prdeli. Prvně najdu pěknou O2, ale má BMM, takže poruchový motor. Teď najdu tu samou, akorát kombi, jinak komplet stejnou, ale je to 2007 BXE. Si nakonec koupím 4kovýho golfa a bude to.
Myslim si ze BXE je vetsi sračka jak BMM
Mame doma Octu s motorem BMM a ma najeto 160 tis
Jeste na nej nikdo nešahl kromne oleje(pristi tyden rozvody)
Zlatý BKD.
BMM - kámoš byl rád že mu ho ukradli a k tomu co dostal od pojišťovny něco přidal a koupil CFHC.
Soused ve firmě jen škodovky pro zaměstnance,moc se v tom nevyzná ale prý u těch prvních dvoulitrů 4x4 (což bylo jen BMM) a s tím byly problémy.
Co se týká 2,7 a 3,0 tak do 171kw OK, 176 taky,ale když motor padne, tak je nesehnatelný za normální peníze.
Mám motor 2.0TDI PD 103kW v Touranu,model 05,nyní poctivých 215 tisíc km a za 4 roky co jej mám na motoru nebyla jediná závada,olej po cca 13-15tisíc km+vzducháč.Spotřeba na pohodu 5,5/100.Neměnil bych,udržuju jej tak aby mi ještě spoustu km vydržel,až budu měnit příště auto,tak asi CNG.
Mám OII BMM 2006, původně jezdila v DE ve firmě, za 3 roky 175 tis.. Já nákup 2009, aktuálně 330+tis. Ve 250t. měněna převodovka - vypadla zátka, vychcal olej. U 315 tis. měněna vačka+věci okolo. Jinak nic, olej měním po 15tis., o DPF nevím.
Nehcám si ji dokud mi neshnije pod zadkem.
O2 2.0 TDI Elegance SPORT BMM MR2006 Black Magic Pearl