Napsal: 20 zář 2017, 10:31
Tak už jsem dostal kontakt na motoráře z Kunštátu, je to sice 160.km od Ostravy, ale aspoň něco:
Pan Peterka 777 604 010 kdyby něco potřeboval.
Pan Peterka 777 604 010 kdyby něco potřeboval.
Může tě utěšovat, že budeš mít TD a ne Tdi, nebudeš řešit nějaké váhy, nouzáky, prodřené kabely, vypíčená relátka a ŘJ. Podívej kolik toho tady je, je to samý škubánek, vibrátor a nechytatelná svině, el. části čerpadel v TDI odcházejí stářím atd. atd. Dáš to dohromady a nebudeš dál řešit připitomnělé dvouhmoty a drahé oleje , nebudeš vyhazovat prachy do luftu jako naši "modernisté"..Proto jsem si TD také koupil, abych tyhle krávoviny nemusel řešit. Moc to nejede, potřebuje to rozjet,ale jede to furt...Ty ceny, které jsi zaplatil jsou dost nadnesené, já často kupuji třeba starší turba, dají se sehnat origo málo jeté , od firem , rozvody jsou předražené, atd. Ale to už je fuk, měl jsem zato, že motor vyndaváš kvůli tomu, že budeš brousit kliku, ale pokud ne, tak proč jej vyndaváš? Opravit to jde i v autě a pokud jsi udělal, to co jsi udělal, uděláš i to ostatní, není tam moc toho, co přinese problém..Je to ještě inteligentní, po generace spolehlivý motor bez nějakých připitomnělých přípravků na opravy , modifikací, /na které je třeba detektiva/ a moderních průserů...jear ewing píše:Tak už jsem dostal kontakt na motoráře z Kunštátu, je to sice 160.km od Ostravy, ale aspoň něco:
Pan Peterka 777 604 010 kdyby něco potřeboval.
Ty maš pekny podpis: nepropadat panice, to je mu případjericho-3 píše:Může tě utěšovat, že budeš mít TD a ne Tdi, nebudeš řešit nějaké váhy, nouzáky, prodřené kabely, vypíčená relátka a ŘJ. Podívej kolik toho tady je, je to samý škubánek, vibrátor a nechytatelná svině, el. části čerpadel v TDI odcházejí stářím atd. atd. Dáš to dohromady a nebudeš dál řešit připitomnělé dvouhmoty a drahé oleje , nebudeš vyhazovat prachy do luftu jako naši "modernisté"..Proto jsem si TD také koupil, abych tyhle krávoviny nemusel řešit. Moc to nejede, potřebuje to rozjet,ale jede to furt...Ty ceny, které jsi zaplatil jsou dost nadnesené, já často kupuji třeba starší turba, dají se sehnat origo málo jeté , od firem , rozvody jsou předražené, atd. Ale to už je fuk, měl jsem zato, že motor vyndaváš kvůli tomu, že budeš brousit kliku, ale pokud ne, tak proč jej vyndaváš? Opravit to jde i v autě a pokud jsi udělal, to co jsi udělal, uděláš i to ostatní, není tam moc toho, co přinese problém..Je to ještě inteligentní, po generace spolehlivý motor bez nějakých připitomnělých přípravků na opravy , modifikací, /na které je třeba detektiva/ a moderních průserů...jear ewing píše:Tak už jsem dostal kontakt na motoráře z Kunštátu, je to sice 160.km od Ostravy, ale aspoň něco:
Pan Peterka 777 604 010 kdyby něco potřeboval.![]()
![]()
nestraš minule som generalkoval 2.0tdi..nove salky sli.. pokial nie je kluka citelne popisana a pridratá, myslim si ze nove salky tomu moc neublizia, či? Ono si to troška sadne....a ked sa bude pravidelne menit olej, malo by to sluzit.jericho-3 píše:Samozřejmě dávat nové origo šály na starou kliku není moc košer, ale jsou zde ale, pokud to jelo na staré, musí to i na ty nové..Kdysi se preventivně měnily šály už na Š 120, aby motor najel více km..Pokud je auto celkově na hranici využití , je to cesta na další prodloužení jeho vytěžení..Vyndá se stará šála, nandá nová, stáhne lágr a klikou se pootočí, pokud je vše o.k. pokračuje se dál, zase další a další..Pokud má axiální vůli, tak se dá i axiál a pokud to před tím mazalo, teď se to ještě zlepší a jede se dál.Samozřejmě na čepech kliky zůstanou "hranky" , které si v budoucnu šály trochu upraví, ale funkci to neovlivní..Ono najet ještě 100000km není k zahození, ne?
Kliku jsem nechal jen srovnat, písty mám v motoru, nechtělo se mi už sundávat hlavuoctaviask píše:no pockat ale ak ide kulka na vybrus...netreba + size salky?
Přesně to ten soustružník myslel, ojniční potkova musí přijít na svou ojnici-jinak je to na draka.jericho-3 píše:Soustružník patrně myslel, že musíš dát pozor na spodky ojnic, které musí přijít na ojnice, kde byly..Když vidím, jak jsi to rozházel a spodky jsou kdoví kde....,říkám si, chce to trochu opatrnosti... .Je třeba vždy ty spodky vrátit na ojnice, kde byly a až při zpětné montáži je sundat../samozřejmě nebo je označit, často mívají vlastní čísla nebo značky, aby se to nespletlo..