Stránka 3 z 4

brzdy

Napsal: 12 dub 2018, 07:46
od sarincz
Mam sice SUV Mitsubishi, ale co se tyka brzd daval jsem Ferodo+Ferodo Premier, trochu piskaly pro jemnem pribrzdovani, jinak OK, pak Textar+Textar, jedine co bylo vic prasily, ted mam EBC+EBC Green a zatim OK a jsou i trochu ostrejsi. Zadna tato kombinace se me nezkroutila a to mam podstatne tezsi auto jak octa, ale ja to po nasazeni vdycky zahorim, stejne jako zavoodni desky ( 10x ze 100 km na cca 20 stredni silou, nezastavovat, mezitim vzdycky chvilku chladit, na konci 10-15 minut s min brzdenim schladit. Sice to smrdi jak bolava noha a vetsinou se i dymi od kol, ale pak celou zivotnost bez problemu.

Napsal: 12 dub 2018, 09:04
od dreizig5
Taky ebc+ebc a žádnej problém

Napsal: 12 dub 2018, 13:06
od b707
cca 50tis/km mám trw desky i kotouče a zatím ok i když dost špiní kola

Napsal: 12 dub 2018, 15:42
od hansdob
Po správnosti by to tak mělo být, bohužel praxe ukazuje něco jinýho.... Přečti si vlákno na který jsem dával odkaz výše.[/quote]


Ja to řešil mockrát ( na zacatku jsem taky furt nevedel co bych i zde nekde jsem to resil) a opravdu je to a nábojích, měřil jsem je hodinkami byli OK novy loziska novy naboje a byl klid. Dost jsem jich predelaval na 288 ci 312 a taky klepali obcas opet novy naboje novy loziska a ok roky. Na 280 jsem na nekolika autech po neuspechach touto opravou vymenil cely tehlice a OK roky. Chyba je nekde tam.

Jak jsem psal pred tim abych nemusel byt “sponzorem” dal jsem na 1,9 tdi naposled segre 256 misto 280 vzadu ma bubny a jiz pres rok stim jezdi a neklepe takze namahanim kotoucu 280 to nebude.

Napsal: 12 dub 2018, 16:15
od tukydydes
přesně jak píše hansdob je to někde v těhlici nebo v náboji. Mě už to stálo tolik! Zabývám se kroucením kotoučů už asi 5 let :) do podvozku jsem narval cca 20 tisíc všechno nové (ramena, tlumiče, silenbloky, čepy....) a furt se to vlní (náboje měřené hodinkami OK) teď mě čeká fáze 2 výměna těhlic a nábojů + origo kotouče = dalších 20 tisíc a jestli to bude třepat znova tak končím a začnu jezdit autobusem :) je to moje takové úchylné hobby :D

Napsal: 12 dub 2018, 16:27
od Rayx
Hm, a taková blbost, jak dotahujete šrouby na kolech? Pokud jsou vodítka brzdičů OK a náboj zkontrolovaný hodinkama a i v zátěži pevný, vsadil bych na dotahování kolových šroubů ...

Napsal: 12 dub 2018, 16:43
od tukydydes
všechno na předepsané momenty!

Napsal: 12 dub 2018, 18:17
od martinsidlo
Což může být moc !!!! Mercedes Benz třeba dotahuje kolo na 5 různých momentů,rozuměj 5x dotahuje dokola.
Když jsem si na zkoušku momenťáku dotáhnul kolo u sebe,nemohl jsem ho povolit. Takhle silně kola nedotahuju!!!

Napsal: 12 dub 2018, 18:23
od Jarda-k
hansbob: pokus jsi četl to vlákno, tak bys věděl, že náboje s ložiskama jsem dával taky nový (FAG), na to nový kotouče, dokonce i vodící čepy s uložením jsem dal nový, kola dotažený momenťákem 110 Nm a stejně za 4000 km vibrace. Pak jsem na ty samý náboje dal origo kotouče s destičkami a od tý doby je klid.

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 22#1176922

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 16#1198816

Napsal: 12 dub 2018, 18:39
od Bobanius
STIB píše:
martinsidlo píše:Záleží,jaká kombinace kotoučů a desek. Já dávám právě Brembo a desky Textar a všichni se diví,jak mi to brzdí a nevadne. To samé vzadu.
Souhlas,taky to dávám.
Souhlasím taky je mám na autě.

Napsal: 12 dub 2018, 20:13
od dany01
Ja som dal pred 80 tis km na 1,9 AHF 81 kW , predok a zadok brembo kotúče a platničky a držia . Vzadu odišiel strmen a zodralo platničku. Teraz tam dám Starline a som zvedavý. Na oct 2 som dal dopredu po zvlnenom značkovom kotúči teraz Starline + origo platničky a zatiaľ sú ok.

Napsal: 12 dub 2018, 20:37
od standa123
co třeba špatné dotažení poloosy na náboj/ložisko, nemůže být taky chyba tam?

Napsal: 13 dub 2018, 20:43
od cin
Tak tu poloosu nevim kolik ma mit Nm , ale co jsem tak videl, tak ji mechanici utahuji opravdu nafest .
Ja zastavam nazor , ze celi slavni výrobci brzdových komponentu jsou davno v jednom kartelu a schvalne produkuji výrobky jejichz kvalita stoji za hovno.
Prece neni mozný , ze na jednom a tom samým aute funguji origo brzdy bez problemu treba 70tis km , daji se po výmene kotouce a desky znamých, vehlasných svetových znacek a po ujeti 3tis km , coz pro beznýho naftaka je otazka 4 - 6 týdnu, zacnou kopat. Vyreklamuji se , daji se nove kotouce dalsi zname znacky a po dvou mesicich jezdeni se vse opakuje.
Pak uz nastupuji vsecny mozne i nemozne výmluvy výrobcu a dealeru který zacinaji tim ze je potreba na podvozku naprosto vse vymenit a dalsi a dalsi zvasty a teorie :(
Nekdo je poslechne a vse vymeni , mluvime tady uz v radu tisicu , a nekonec zjisti, ze penize vyhodil uplne zbytecne a ze mu stejne brzdy po par tisicich km opet vesele kopou :x (wallbash) (wallbash) (wallbash) . Mluvim z vlastni zkusenosti a znam i spoustu jiných

Uznavam , ze to treba nekomu pomuze, ale spis je to jen kapka v mori.
To samý plati o výmene naboju , nebo dokonce tehlic. Jasne jsou pripady kdy to problem vyresi, naboje muzou být z nejakých pricin zdeformovane, nebo se muze jednat o spatný kus. Ale tezko se veri, aby to bylo u brzd 280 mm temer pravidlem, u O1 obzvlast, a na jednom aute aby byly zrovna hned oba dva naboje spatný. Vzdyt prece jen ten naboj je pekný kus zeleza, nejde mi moc pod fousy, ze nekdo se seriovým autem a seriovým výkonem pri bezne jizde dokaze tak brzdit , aby teplem od kotouce zdeformoval i naboj . To spis shori desky a celý to uvari. Samozrejmne uvazuju naboj do kterýho je lozisko radne zalisovano s tehlici na lisu a naprosto kolmo
Uz se nedivim, ze Miloš a dalsi jini mechanici montuji Starline, jiste moc dobre vi proc :)

Napsal: 14 dub 2018, 06:54
od NOVON
Taky mi ted predek zacal kopat,ale az po 25 tis km..Zajimave je,ze kdyz jedu v desti nebo je mokro tak to nedela,coz si myslim,ze to zvlnenymi kotouci neni..
Dam tam MaxGear Max a desky Brembo,coz se mi osvedcilo treba na Fabii 2 a uvidim..

Napsal: 15 dub 2018, 10:03
od vzmantel
Já mam zajímavej poznatek. V létě jsem dal komplet zadek (bubny, prasata atd.) i předek (280 delphi). Mám na tom nějakých 12k a po zimě se mi začalo projevovat jakoby dunění v kastli při jemnějším přibržďování. Když tomu dám plnej do abs, je to tichý. To vše nasvědčuje že mám kotouče zkroucený. AVŠAK když před jízdou našlapu pedál (podlahu) a poté dejme tomu na každé křizovatce. Je to tichý. Destičky a kotouče jsem zahořel a zajel správně, od zadní nápravy (křivý bubny) to nejde. Za týden přezouvám, tak rozhýbu pístky, tam totiž čuju zradu :-)