Stránka 3 z 7
Napsal: 11 srp 2018, 12:19
od oktáf
Urcite na to jsou nejake prasky, Jericho, zastav se u doktora a popis mu ty priznaky. Mozna to pujde lecit ambulantne. Ctu tady ty tvoje litanie uz dlouho a je mi z toho fakt smutno. Ostatnim se omlouvam za dalsi prispevek o nicem.
Napsal: 11 srp 2018, 14:42
od MirekX
obávám se, že na tohle prášky nebudou, ale vytáhne to zem...

Napsal: 11 srp 2018, 17:08
od A6TDI
Já nešvěřim že je tolik pacientozní ,jak se dělá . On jen prostě má malou možnost sociální konfrontace , tak to takhle kompenzuje ..
Tahá si tu triko s ostatníma klukama a to mu pomáhá.
Vždyt za klávesnicí, to se to rozumuje..
Napsal: 11 srp 2018, 19:54
od Fire
Jericho, co máš vlastně za auto?

Napsal: 11 srp 2018, 20:07
od A6TDI
Fire píše:Jericho, co máš vlastně za auto?

T4 a bravo 1.6 ,at to tu zase není na odstavec. ..
Napsal: 12 srp 2018, 12:25
od jericho-3
A což takhle trochu humoru, pánové, našel by se i u vás?Proč mi nepopíšete vaše úžasné výkony pod peřinou turba? Jste v nouzáku?

Napsal: 12 srp 2018, 15:23
od fekálek
Miliardáři jsou snobáci, co by jsi chtěl za humor

Napsal: 12 srp 2018, 18:01
od A6TDI
Za to ten tvůj humor se sem hodí jak pěst na oko..
A hodnostné příspěvky jakbysmet.
Napsal: 12 srp 2018, 19:18
od NOVON
No muzu porovnat auta v podpisu..Okta co se tyce jizdnich vlastností nemá na mazdu ani náhodou.Jako vykonove jo,ale v serpentinach bych oktu vykutalel v příkopu,kdybych si dovolil to co s mazdou.
Koncernové auta,ač jsem příznivec,jezdí dobře,ale jenom rovně..Bohužel.
Napsal: 12 srp 2018, 19:30
od Vici
se stav,te svezu,me oktavka i zataci

a neni shnila na pernik jak kazdy spravny japoncik

Napsal: 12 srp 2018, 19:37
od A6TDI
Tak ona 323 už i těžiště má jinde než octa a o 400kg mín .
Napsal: 12 srp 2018, 21:14
od NOVON
Vici píše:se stav,te svezu,me oktavka i zataci

a neni shnila na pernik jak kazdy spravny japoncik

A to tam máš 195 pneu a podvozek bez úprav? Bo naše (manželčina) 323F BJ je seriovka na 175/65/14 pneu.
Napsal: 13 srp 2018, 14:03
od Vici
vidíš jaký to máte supersport... ono to taky asi bude o dost menší a lehčí než oktávka že..
Tu mazdu bych rovnal tak s nějakou benzinovou fabií - ta bude ale taky těžší, protože nebude zaspoda na perník
Moje paní a děti jezdí Sharanem 4m. nebo Galaxy.. do ničeho menšího a lehčího bych je neposadil, už jen díky jerichům a podobným magorům..
Napsal: 14 srp 2018, 09:06
od turbo kamna power
Souhlas s NOVONem, taky sice mám rád koncernové vozy kolem roku 2000, jsou to spolehlivá a kvalitní auta, ale zároveň podvozkově totální tragédie
S japoncema, nebo Fordem z tý doby se to nedá vůbec srovnávat (to, že japonec hnije a ford je jinak tragickej je věc jiná). Nejhůř je na tom asi právě jedničková octávka s krátkým rozvorem a velkýma převisama. Zrovna nedávno jsem s jedním kombíkem 96kw jel a byl jsem překvapen z toho, jak to auto podvozkově vůbec nefunguje
Sám mám Golfa mk3, nápravy GTI/VR6, všude tvrdé silentbloky, tvrdší horní uložení, stavitelný podvozek AP a jízdní vlastnosti má asi tak srovnatelný, jako kamarádův sériový Focus 1,6i z roku 98

pak má ještě Focuse RS mk1 a to je přesostí řízení a celkově podvozkově ještě úplně jinde a to je taky 100% série

Koncernový konkurent Leon Cupra R je proti tomu neohrabaná svině

Napsal: 14 srp 2018, 13:44
od fekálek
Mě zase třeba vyhovuje podvozek Fabia I, jednoduchej, celkem pohodlnej, odolnej a sedí to solidně, RS je dle mě dostačující, Dnes jsem jel na STK Grande Puntem, to je sračka, koza jak kráva, nesedí vůbec, fakt šunt. Jinak Fokus jistě podvozek zdeřilej taky velmi.