Stránka 3 z 3
Napsal: 30 lis 2018, 13:30
od Forest
Děkuji všem vyjma spammera píšícího pod vlivem A6TDI, který by si za tuto činnost zasluhoval ban.
Q7 je právě to, co si prozatím dotyčný vybral. Bohužel, je to CR. Žel, dozvěděl jsem se, že třílitry jsou v tomto autě dost poddimenzované a lepší volbou, zvláště pro tahání je 4,2 TDI V8.
A proč ne CR? Stačí se kouknout na cenu komponent souvisejících se vstřikováním. K tomu DPFka a je to šílenost. A to nezmiňuji životnost vstřikovačů.
Ale co, má svoji hlavu, nelze s tím nic dělat.
PS: já osobně, pokud bych se rozhodl pro CR a ML, tak bych šel do OM648, protože OM642 je děs, běs hrůza co se nákladů týče a OM648 by mělo být (dle mě dostupných informací) něco jako OM606 ve verzi CR
Napsal: 30 lis 2018, 14:14
od turbo kamna power
Za mě je CR nejlepší typ vstřikování pro tenhle druh aut. PD bylo jen v touaregu R5 a to je nesmysl. Rotačky nebo řadovky jsou většinou komůrkáče, což jsou to auta, co pamatují ještě krále klacka, mají vysokou spotřebu a taky komůrkový diesel není úplně vhodný na dlouhodobou zátěž, zvlášť v létě. Přímovstřik rotačka je skoro jenom ta Toyota, kde čerpadlo Denso taky není úplně levný na opravu...
Pokud je CR od Bosche s klasickými solenoid vstřiky, což starý Mercedes je, tak repas jednoho vstřiku stojí kolem 3500 Kč, což mi nepřijde nějak moc a ty vstřiky najedou v pohodě 300t. km
OM648 se bohužel dával jen do W211 a W220, ve starém ML je ten pětiválec 270 OM612, což je prakticky taky stará OM605 předělaná na CR

Napsal: 01 pro 2018, 15:36
od jericho-3
Je zajímavé, jak ty posuzuješ /turbo kamna power/ ostatní, podle toho, co mají a s čím jezdí...Tenhle pohled často ukazuje spíš na to, podle čeho dotyčného posuzuješ, má Fiata - je to vůl. Má medvěda , je to hlava pomazaná..Zapomínáš na základní věc, když jedu do lesa vezmu si JEEPA, když táhnu karavan , vezmu si i to ML , když budou kroužit po městě a ukazovat, jaký jsem borec vlezu do kabrouše nebo do jiného překrásného skvostu..Ale mnoho lidí si to plete, když nejedu do lesa, ani netáhnu karavan a nepotřebuji si natřásat pérka, tam pojedu s tím, co mi plně postačuje k tomu, co potřebuji a také s tím , co nemusím opravovat a cpát do toho prachy..Samozřejmě záleží i na věku..Ale můj kámoš je také medvědář a když vidí hvězdu, tak mu zvlhnou trenýrky a je třeba pyšný, že má MB 107 evropskou verzi z první serie A MÁ JEŠTĚ MALÁ ZRCÁTKA VPŘEDU..Ale to je každého věc, já jen popsal tyto postižené milovníky, když před sebou vidí toho cikána ve Fiatu a nejraději by ho nárazníkem smetli ze silnice..A můžou se posrat, když jim ujede a vytře si s nimi prdel v serpentinách, když oni tu kraksnu nemohou udržet ve stopě .. Ale pak jsem mu nechal trochu orgasmu...na horizontu jsem ubral a on tu pikslu zkoro ztrhal a předjel z kopce celou kolonu, aby ukázal v čem to sedí...Jinak proti tomu autu nemám nic a souhlasím s tebou, jen si říkám, proč tato auta přitahují zrovna týpky bez sebevědomí a s komplexy, kteří nechápou jeho původní určení...Je to jen auto a ne zrovna úspěšné..

Napsal: 01 pro 2018, 16:38
od turbo kamna power
Zklamu tě, mě je upřímně jedno, na rozdíl od tebe, kdo s čím jezdí

ani mi nevadí, když si někdo koupí "velké" auto a používá ho k jinému účelu, než je podle tebe správné. Ani mi nevadí, když mě někdo předjede.
Reagoval jsem pouze na tebe a na "A6TDI", neboť pro vás jsou lidé ve starších mercedesech cikáni. To mi přišlo dost omezené, i proto, že podobnými auty, jako jsou vaše, cikáni běžně jezdí. Taky běžně jezdím "cikánskými" auty, proto ostatní nesoudím. Toť vše.

Napsal: 01 pro 2018, 21:52
od Andre
Jen malá technická vsuvka - za tažným vozidlem lze táhnout přívěs maximálně o okamžité hmotnosti tažného vozidla, pouze u vozidel kategorie M1G (N1G) to může být maximálně 1,5 násobek jeho okamžité hmotnosti.
Jinak řečeno, tažné na 2,5t u prázdného Transportéra (a v podstatě všech podobných aut) stejně nelze legálně naplno využít.
Napsal: 01 pro 2018, 22:43
od Bottled
O okamžité hmotnosti se tam nic nepíše.
2. hmotnost brzděného přívěsu kategorií O1 nebo O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a jedenapůlnásobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G
Zdroj
Napsal: 01 pro 2018, 23:32
od Andre
Čerpal jsem to nedávno ze stránek nějaké autoškoly, tak buď to to tam špatně popsali, nebo jsem to špatně pochopil, ale pokud to je tedy nejvyšší povolená, tak tím lépe.
Napsal: 02 pro 2018, 15:23
od Forest
jericho-3 píše:...
... a nebo si vezmes Gcko s offroad packetem a s tou si podas cokoliv ze zmineneho - v lese, na polnacce, na okresce ale i dalnici
Ber s nadsazkou, ale neco na tom je.
Jinak, Jericho, co se z tveho prispevku tyka tohoto tematu?
Napsal: 02 pro 2018, 19:34
od Tom89
a co volvo xc60,xc90
Napsal: 02 pro 2018, 19:44
od rudy5
Slabota
Napsal: 28 srp 2019, 08:53
od tomtt
XC90 D5