Stránka 3 z 3

Napsal: 07 říj 2019, 14:58
od jericho-3
Foreste, ty máš 20 leté auto? Já netušil, že jsi veteránista a že se na takovou starou pikslu chytají mladé soudružky..
Vici,.gumičky vymlácenou hlavu nezachrání..Bohužel koncern nepoužil už ve výrobě /asi netušil, že budou tak dlouho jezdit/logickou vložku z ocele v dírách hlavy a nechal vstřikovače pulsovat a mrdlat v hliníku... :( :)

Napsal: 07 říj 2019, 16:27
od Jarda-k
Zase na druhou stranu, ono to těch 300+ tkm dá bez šáhnutí i když je to jen v tom hliníku, tak k tomu asi nebyl důvod,
když dnešní projektovaná životnost motoru bývá 250 tkm.

Napsal: 07 říj 2019, 17:05
od Forest
(offtopic)
jericho-3 píše:Foreste, ty máš 20 leté auto? Já netušil, že jsi veteránista a že se na takovou starou pikslu chytají mladé soudružky..
Jericho, kdyby blbost nadnášela, mlátíš se hlavou o strop.

1) veteráni jsou od 30 let a pokud bys to chtěl definovat jako youngtimera tak já bych si to nedovolil (moc častý vůz na takové označení) ... zvláště u tebe, který si zakládá na tom, že je provozovatelem veteránů mě taková základní neznalost překvapuje

2) Nikdy jsem "nechytal" (myslíš nejspíš nelovil) holky na auto a pokusd to tak máš ty tak je mi tě upřímně líto. Já jsem si nikdy nezakládal na vzhledu auta ale na jeho výkonovém potenciálu (říká se tomu sleeper(https://en.wikipedia.org/wiki/Sleeper_(car) přikládám překladač pro tebe, který možná tak stěží vládne ruštinou).

3) Nikdy jsem nestál o povrchní ženské, takže ani zlatokopky, jejichž rysem je zájem o vlastnictví vozu jeho potenciálního partnera.

4) Jsem dlouhodobě zadaný a (možná v tvých očích naivně) věrný takže nemám potřebu "lovit soudružky na auto".

5) Zařekl jsem se, že mi domů nesmí auto, které vzniklo po začátku krize, takže moje nejmladší auto, jehož jsem majitelem je Chrysler 300C 3.0CRD z roku 2007.

(offtopic)

Máš tam něco k tématu nebo si zase nemáš s kým povídat tak se nasíráš do tématu s offtopicem? :wink:

Jericho, uložení v hliníku (pominu-li, že to není uloženo přímo) by nebyl problém, pakliže by designér nebyl packal a udělal držák na více šroubů. Ostatně, 16V PDčka, kde toto zohledněno bylo tak jsou toho důkazem.

Napsal: 08 říj 2019, 09:42
od jericho-3
(LOL) povrchní ženské nejsou špatné a když máš BKD skákají rovnou dovnitř..Ale k věci, BKD má jednu výhodu a to je, že to aspoň jede, nejen podle KW, ale pocitově..Jsou auta, která mají papírový potenciál , ale přesto jsou to lenoši..

Napsal: 09 říj 2019, 17:30
od techi
Koukám co člověk to nazor. Který motor je lepší pro případné zvýšení výkonu ?

Napsal: 05 lis 2019, 20:40
od smrtka.smety
Měl jsem 3 roky Golf IV 66kw ALH (rotačka), pak rok PD (74kw) a teď CR 103kw. Vesměs všechny motorově.

Chod CR je mnohem kultivovanější, plynulejší, zrychlení lineární. Ceny dílů CR budou postupně padat (stejně jako spadli u PD).

Napsal: 06 lis 2019, 15:47
od Forest
techi píše:Koukám co člověk to nazor. Který motor je lepší pro případné zvýšení výkonu ?
Definuj blíže "zvýšení".

BKD bych osobně nikdy neprovozoval nad úrovní 300 koní, spíš bych se nevydával nad úroveň 250 pokud si s tím chci dlouhodoběji aktivně užívat (nemluvím o průběžné šolichání).

Ano, jsou známy aplikace, kde je výrazně více, nežli 300 koní ale na dlouhodobější zátěž to není. Na sprint dobrý ale rozhodně ne na testování V-max na dálnici nebo prohánění ostatních účastníků silničního provozu, nedejbože na okruhu.

CR se obávám, že bude problém především v palivu při opravdu vysokých výkonech...a bude to hodně drahý špás to navýšit (CR pumpa s úpravou vačky, výkonné vstřikovače s takovýmto projevem? :wink:).