Stránka 3 z 3
Napsal: 15 čer 2020, 13:42
od sky59
toefuk píše:sky59 píše:
Bude sa musiet napichnut na hadicku co ovlada banku ze aky je tam skutocne riadiaci tlak, t
Asi si myslel podtlak a asi chces vyhodnocovat pomer PWM:podtlak?
Potom by to chcelo este vyhodnocovat aj otacky a uz tu mame 3D mapu.
Tesim sa. Zrejme nevies do coho sa chces pustit.
Hrubu poruchu banky,n75, a podobne budes vediet odhalit. A tam to asi konci.
Pokial mi moja hlava hovori tak N75 prevadza el.signal na tlak rovnako ako redukcny ventil, cize otacky by ma nemali zaujimat
Akurat ze bezny redukcny ventil sa steluje mechanicky a tu elektricky
A tam to vsetko zacina.....
Napsal: 15 čer 2020, 14:03
od kaad
Vrhnul jsem se na odpojení výfuku od turba, abych tedy ještě zkontroloval tu klapku a přišel jsem na to že pod přírubou, jak je napojená trubka k EGRu na sběrném potrubí to dost fouká čili část výfukových plynů jde pryč a působí to vlastně jako částečně otevřená klapka. Příruba byla prohnutá, takže jsem ji opravil dal nové těsnění a znovu projel Při volnoběhu už byl tlak 989mbar a při 2000ot cca 1210mbar. Tady se ovšem tlak zastavil a stoupal už velmi pomalu. Při 3000ot kdy byl požadavek cca 1800mbar byl skutečný tlak 1320mbar. Auto jede o poznání lépe než jelo, ale je to stále bída. Ještě jsem se zatím nedostal k té klapce jestli nedovírá nebo jsou tam prasklinky. Vzduchová část je v naprostém pořádku, takže teď ještě ta výfuková a pak už si budu jistý tím turbem jako celkem a nahradí ho kolega repas.
Napsal: 16 čer 2020, 08:57
od kaad
Včera jsem vyhodil to turbo. Klapka krásně doléhá, žádné prasklinky, žádné vůle prostě nic co by nasvědčovalo nutné výměně. Není nové, ale viděl jsem už daleko horší co pořád fachčily. Na jednu zradu jsem však přišel a to je těsnění pod turbem. A teď chci znát názor nějakého odborníka neá to turbo tam vrátím. Protože vydělávat znovu se mi teda nechce. Hlavně ten třetí řroub na té přírubě to je obravdu vynález. Takže: je možné, že by se turbu nedostávalo dostatečné množství výfukových plynů a ono nemělo tím pádem požadovaný výkon. Už když jsem opravil tu netěsnost na té trubce k EGRu, tak se to zlepšilo, ale tohle jsem odhalil až při demontáži turba. V podstatě to působilo jako obtok. Souhlas?

Napsal: 16 čer 2020, 09:12
od sky59
ake hrube je to tesnenie?
a nebol priestor smerom von oproti chybajucemu tesneniu zasraty?
pravda je, ze pred turbom je tlak omnoho vyssi ako uz smerom do vyfuku a mohlo by to robit veeelky problem ak ten tlak unikal prec cez chybajuce tesnenie
Napsal: 16 čer 2020, 09:32
od kaad
To těsnění má sílu 0,4mm a právě už když jsem povolil na přírubě pod turbem ty dva zadní črouby, tak šlo s turbem hýbat aniž bych měl povolený ten třetí šroub.
Napsal: 17 čer 2020, 15:28
od kaad
Tak pánové Transportér jede téměř, jak má. Téměř, protože turbo tam zůstalo nakonec staré, takže mezi požadovaným tlakem a skutečným tlakem je cca 180mbar rozdílu no a motor jako celek už taky něco pamatuje. Má nalítáno 521tis. km. Jinak ovšem turbo už zabírá cca při 2100ot, tak jak má. Bylo to všechno těma netěsnostma hlevně teda tím těsněním pod turbem samotným.
Napsal: 17 čer 2020, 17:55
od sky59
Palec hore!
Napsal: 17 čer 2020, 18:35
od kaad
Jen nechápu, jak mohlo být to těsnění v takovém stavu, když mu před dvěma měsíci měnili turbo. Podle mně to asi nedotáhli a těsnění se prostě vyklepalo. Taková blbost a já jsem kolem toho lítal, jak čokl. jenže ono fakt ukazovalo na tu regulaci. No, ale sláva zase jeden střep z krku a na dalším už makám. JInak díky všem za pomoc.
Napsal: 18 čer 2020, 08:29
od sky59
to ano, turbo nemalo "zdroj energie" a snazilo sa zvysenym povelom z RJ dosiahnut pozadovany tlak, lenze povel uz vychadzal mimo dovolenych hranic, RJ ziadala prlis vela a aj tak tlak nebol, tak to povazoval za chybu regulacie
ja cakam uz dlhodobo kedy sa znova vymeni testenie O-kruzok na vystupe turba v LC200 V8 4.5L, nedavno som pozrel kamerou trubku na vystupe tlakoveho vzduchu co ide to IC a je cela zvonku zasrana, este pred tym som urobil prepocty a vedel som ze niekde prcha vzduch, aj to nakoniec mechanici nasli kde som im dal tip, ale dali tal O-kruzok co mali a zjavne nie je dobry, hrubka je asi o 40% mesia ako original co mam kupeny
tiez to robi to, ze regulacia ide po dovolenom maxime poziadavky z RJ a tlak sa nedosahuje
na foto vidno tu trubku, priamo ocnym pohladom je to vidiet lepsie...
trubka je "hlinikova strieborna" ked je cista
