start pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

martas.belka píše:ahoj tak už sem na to přišel totálně vymačkaná hlava na prvním válci uplný závity 50000km po vyvložkování u Pejška Chosepm díky moc budu shánět jinou hlavu.
reklamace??
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

bohužel je to už šest let záruka byla dva roky cena byla 9000kč
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Koukám druhý problém s hlavou od Pejška.
Asi kvalita.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

favo píše:Koukám druhý problém s hlavou od Pejška.
Asi kvalita.
Pejška neznam, nikdy bych nezpochybňoval jeho práci...určitě technicky dobře udělané....jen podotýkam že je možné, ba téměř jisté, že i pokud by to udělal sebelíp, že stejně budeš mít problém...nekdo dřív, někdo později. Nikdo z vás nedá ty peníze, aby to bylo A1..Na reklamaci zapomeň i po roce pokud dělal jen hlavu ;)
***VAG,PSA,Renault***
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ono člověk by ty prachy i dal, ale třeba jako příklad originál balený olej VW, na internetu cca 800,- Kč za 5 litrů, cena na pultě 269,- Kč za litr a cena ve VW 700,- Kč litr.
Kdyby si VW neúčtoval absolutní nesmysl za novou hlavu motoru, tak by si jí spousta lidí raději koupila novou než by jí nechala opravovat.
Já nechal hlavu dělat v Engitecu a zatím dobrý. Momentálně tam mám u nich i druhou hlavu do zásoby, takže o prachy mi až tak nejde spíš o princip.
A u VW platí ještě jedno pravidlo, když to nekoupíš letos, tak příští rok si připlatíš a s každým dalším rokem cena roste i když tvoje auto stárne.
Očividně je nejlepší nakoupit náhradní díly hned jak koupíš nový auto, můžeš do budoucna jenom ušetřit. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

favo píše: Já nechal hlavu dělat v Engitecu a zatím dobrý. Momentálně tam mám u nich i druhou hlavu do zásoby, takže o prachy mi až tak nejde spíš o princip.
:D
No dobře a dělali jen hlavu, ne celou opravu. Pak jsi tam jebnul puvodní vstřiky, takže garance nula a životnost ve hvězdách. A to je to o čem mluvim. Má to smysl dělat, pokud dáš vstřiky...a necháš vyvložkovat hlavu a koupíš 4 nový vstřikovače? Asi ne...
***VAG,PSA,Renault***
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Odpověď je asi jasná, dát 25000,- za jeden vstřikovač, tedy 100000,- za všechny čtyři do auta co se dá prodat max za 50000,- je holý nesmysl.
Nesmysl je to i u nového auta co teprve na 20 roků staré ojetině.
Když k tomu ještě přidáš i vačku která u PD je sázkou do loterie, tak jsi v tom za dalších 20000,- a to máš jen vsřtiky a vačku.
Výhodou je že vačku koupíš levněji v náhradě, ale kvalita je nejistá, ovšem vstřiky v náhradě nikdo nedělá.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Správně...takže nic není na věky 😉 Ale tady to platí dvojnásob.
***VAG,PSA,Renault***
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Dyť jsou všichni asi padlí na palici. Proč vstřik, který je vyráběný minimálně 20 let, stojí takový ranec?
Jen aby sis hned koupil nový auto za 500-800k?
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“