reklamace??martas.belka píše:ahoj tak už sem na to přišel totálně vymačkaná hlava na prvním válci uplný závity 50000km po vyvložkování u Pejška Chosepm díky moc budu shánět jinou hlavu.
start pd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Pejška neznam, nikdy bych nezpochybňoval jeho práci...určitě technicky dobře udělané....jen podotýkam že je možné, ba téměř jisté, že i pokud by to udělal sebelíp, že stejně budeš mít problém...nekdo dřív, někdo později. Nikdo z vás nedá ty peníze, aby to bylo A1..Na reklamaci zapomeň i po roce pokud dělal jen hlavufavo píše:Koukám druhý problém s hlavou od Pejška.
Asi kvalita.

***VAG,PSA,Renault***
Ono člověk by ty prachy i dal, ale třeba jako příklad originál balený olej VW, na internetu cca 800,- Kč za 5 litrů, cena na pultě 269,- Kč za litr a cena ve VW 700,- Kč litr.
Kdyby si VW neúčtoval absolutní nesmysl za novou hlavu motoru, tak by si jí spousta lidí raději koupila novou než by jí nechala opravovat.
Já nechal hlavu dělat v Engitecu a zatím dobrý. Momentálně tam mám u nich i druhou hlavu do zásoby, takže o prachy mi až tak nejde spíš o princip.
A u VW platí ještě jedno pravidlo, když to nekoupíš letos, tak příští rok si připlatíš a s každým dalším rokem cena roste i když tvoje auto stárne.
Očividně je nejlepší nakoupit náhradní díly hned jak koupíš nový auto, můžeš do budoucna jenom ušetřit.
Kdyby si VW neúčtoval absolutní nesmysl za novou hlavu motoru, tak by si jí spousta lidí raději koupila novou než by jí nechala opravovat.
Já nechal hlavu dělat v Engitecu a zatím dobrý. Momentálně tam mám u nich i druhou hlavu do zásoby, takže o prachy mi až tak nejde spíš o princip.
A u VW platí ještě jedno pravidlo, když to nekoupíš letos, tak příští rok si připlatíš a s každým dalším rokem cena roste i když tvoje auto stárne.
Očividně je nejlepší nakoupit náhradní díly hned jak koupíš nový auto, můžeš do budoucna jenom ušetřit.

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
No dobře a dělali jen hlavu, ne celou opravu. Pak jsi tam jebnul puvodní vstřiky, takže garance nula a životnost ve hvězdách. A to je to o čem mluvim. Má to smysl dělat, pokud dáš vstřiky...a necháš vyvložkovat hlavu a koupíš 4 nový vstřikovače? Asi ne...favo píše: Já nechal hlavu dělat v Engitecu a zatím dobrý. Momentálně tam mám u nich i druhou hlavu do zásoby, takže o prachy mi až tak nejde spíš o princip.
***VAG,PSA,Renault***
Odpověď je asi jasná, dát 25000,- za jeden vstřikovač, tedy 100000,- za všechny čtyři do auta co se dá prodat max za 50000,- je holý nesmysl.
Nesmysl je to i u nového auta co teprve na 20 roků staré ojetině.
Když k tomu ještě přidáš i vačku která u PD je sázkou do loterie, tak jsi v tom za dalších 20000,- a to máš jen vsřtiky a vačku.
Výhodou je že vačku koupíš levněji v náhradě, ale kvalita je nejistá, ovšem vstřiky v náhradě nikdo nedělá.
Nesmysl je to i u nového auta co teprve na 20 roků staré ojetině.
Když k tomu ještě přidáš i vačku která u PD je sázkou do loterie, tak jsi v tom za dalších 20000,- a to máš jen vsřtiky a vačku.
Výhodou je že vačku koupíš levněji v náhradě, ale kvalita je nejistá, ovšem vstřiky v náhradě nikdo nedělá.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi