Stránka 3 z 3

Re: Škoda Yeti 2016

Napsal: 30 led 2024, 10:04
od ROMEK
Neni lepší ten SCR system vypnut? Kamoš kupil tarraco a odyšiel výhrev v nadrži samostatne sa nedá vymenit len celá nadrž na AD-Blue za príjemných 1200eur. Rozmýšlame či to nedat niekam SW vypnut

Re: Škoda Yeti 2016

Napsal: 30 led 2024, 10:22
od roman1648
Jo, to samý jsme nedávno řešili na celkem novým Multivanu, cena nádobky opravdu strašná...

Re: Škoda Yeti 2016

Napsal: 30 led 2024, 12:43
od ROMEK
Na Sharanoch som menil tie výhrevy išli objednať samostatne tady ne len cela nádrž. Sem zvedavý kdo jim to bude platit ked povieš majitelovy že neco bude stát 400eur už má vykrutenu pusu.

Re: Škoda Yeti 2016

Napsal: 30 led 2024, 13:15
od roman1648
Bohužel no, s tím ty nic nenaděláš...
Na traktorech to máme podobně, turbo na řadu 1000 s Motory MAN stojí bratru 200tis. a repasovat se nedá, nechceš? Nebuděš jezdit, bohužel...

Re:

Napsal: 02 úno 2024, 14:42
od TomasHav
octaviask píše: 25 pro 2020, 13:24 Vitajte v klube EURO6 :) Teraz sa oddelia odborníci od meničov dielov...

Bez toho aby sa poznal emisný systém v aute a jeho presná špecifikácia nie je možné určiť príčinu týchto 2 závad...

Prvá bude ak auto disponuje systémom SCR a redukčným agentom + NOx snímačom...tak asi nox sensor nevidí žiadané zníženie nox ppm...

alebo obe chyby znamenajú jednu...a tou je neefektivny oxikat ktorý je zaroven Nox storage, a jeho regeneracia nie je úspešná...

a ako by toho nebolo málo :) Môže to byť aj z dôvodu neúspešnej regenerácie sirovodika

Pretože EURO6 už dávno nie je len dáke DPF a nejaké adblue....auto má mnoho procesov čistenia, regenerácie emisného systému....
Ahoj, zeptam se hloupe a co kdyz mas zaslepen/nefunkcni EGR jak to se chova? Muze to odpalit ty senzory nebo to vyhodi jen chybu u EURO 6 ? Mel jsem teda auto bez DPF, kde EGR se seknul a ECU si porad myslela jak ovlada a prd, pritom zadna chyba. Ale tam neni zadne cidlo co by kontrolovalo kvalitu plynu.
Tomas

Re: Škoda Yeti 2016

Napsal: 08 úno 2024, 22:08
od IvanHrozny
Nizka ucinost DPF vecinou sposobuje upchaty chladic nizkotlakeho egr kde je to viacmenej ako sistemova chyba a vyhodnoti to ako ucimost dpf ale s chybou P2002 na euro6