Stránka 3 z 5
Napsal: 16 zář 2006, 12:40
od bobo
tak teď mě známý zase zvyklal. Prý mám vyměnit celý motor za 96 kW, že mi 74-ka s úprava i na 100 kW stejně tak nepojede jako 96-ka. Když tak na tom uvažuju, přeci Passati s 96 kW motorem udělají i 225 km/h a motor táhne jak bejk. Ale čipnutá 74-ka i s většíma tryskama končí někde na 210-215 km/h..takže by to fakt nebylo ono ???
Kolik by mi to jelo, když bych tam měl 160 koníků ??
Napsal: 16 zář 2006, 13:42
od titan0306
Nejde o to kolik ti to pojede, ale za jak dlouho.96kw pojede víc protože bude mít delší převod.Kolik na to máš peněz?
Napsal: 16 zář 2006, 16:11
od bobo
titan0306 píše:Nejde o to kolik ti to pojede, ale za jak dlouho.96kw pojede víc protože bude mít delší převod.Kolik na to máš peněz?
chápu,že chip je asi o tom za jak dlouho se dosáhne nějaké rychlosti. Nerozumím tomu rozdílu,jaký delší převod je u 96 kW ? Peněz asi do 30 tis...možná i víc, s jídlem roste chuť

Napsal: 16 zář 2006, 17:44
od Jim
bobo: 96kW má narozdíl od 74kW 6tou rychlost, ne? proto ta lepší maximálka...
a není lepší než celý motor vyměnit jen to, čím se 96ka liší od 74ky? tj. sání, trysky, turbo....pokud na tom tak trváš...
Napsal: 16 zář 2006, 18:48
od titan0306
Jestli na to máš 30tis. tak to si můžeš klině dovolit origo 96kw.Pokud se spokojíš se 160Ps tak je zbytečné měnit celý motor.
Napsal: 16 zář 2006, 18:52
od chucky
podle mě je nesmysl měnit kvuli tomuhle motor....
Napsal: 16 zář 2006, 19:07
od bobo
Jim píše:bobo: 96kW má narozdíl od 74kW 6tou rychlost, ne? proto ta lepší maximálka...
a není lepší než celý motor vyměnit jen to, čím se 96ka liší od 74ky? tj. sání, trysky, turbo....pokud na tom tak trváš...
já tam mám 6-ti kvalt origo převodovku z 96 kW verze a maximálka se mi nezměnila. Právě nevím,co je lepší jestli vyměnit celý motor za 96 kW a ten chipnout na cca. 115-120 kW nebo u svý 74 kW vyměnit několik dílů a dosáhnout tím taky těch 115-120 kW..

Napsal: 16 zář 2006, 19:26
od Jim
bobo: maximálka se nezměnila, páč ti na to chybí výkon...
jinak bych osobně vyměnil těch pár dílů, je to jednodušší...

Napsal: 16 zář 2006, 19:32
od bobo
Jim píše:bobo: maximálka se nezměnila, páč ti na to chybí výkon...
jinak bych osobně vyměnil těch pár dílů, je to jednodušší...

tak jenom kvůli tomu,že je to jednodušší na výměnu bys to dělal ? V origo 96 kW jinak nevidíš žádnou výhodu ?
Napsal: 17 zář 2006, 09:34
od chiptuning
mel jsem superba ted passata 96kw a oba 240km/h a oba 5ti kvalty

Napsal: 17 zář 2006, 09:58
od go.vojta
240 s pětikvaltem?? a cos tam měl za kola? to nedá.. na to má moc krátkou pětku. Jinak bobo má tuším passata a tam turbo ze 150 bude dost velkej problém. dej trysky z 96 nebo lépe ze 150. nebo lépe od dieselpoweru trysky. a turbo 130ps a čip reesha. budeš mooc spokojenen..
Napsal: 17 zář 2006, 10:16
od bobo
chiptuning píše:mel jsem superba ted passata 96kw a oba 240km/h a oba 5ti kvalty

ale po čipu,ne ? Na kolik bylo čipováno ? Od Reeshy ?
Napsal: 17 zář 2006, 10:19
od bobo
go.vojta píše:240 s pětikvaltem?? a cos tam měl za kola? to nedá.. na to má moc krátkou pětku. Jinak bobo má tuším passata a tam turbo ze 150 bude dost velkej problém. dej trysky z 96 nebo lépe ze 150. nebo lépe od dieselpoweru trysky. a turbo 130ps a čip reesha. budeš mooc spokojenen..
už se k tomu přikláním - trysky od Dieselpoweru, a turbo ze 130. Jen furt nevím, co dát vše ostatní a jestli to je vůbec nutný, myslím tím - sání,intercooler. A co na to bude říkat můj Maxidot-PC, bude ukazovat správně spotřebu ?
Napsal: 17 zář 2006, 11:33
od Jim
bobo: PP bude kecat, budeš to muset upravit přes VAG...
Napsal: 17 zář 2006, 11:44
od go.vojta
Palubák se dá plus minus tuším 15procent upravit přes vaga. jinak to sání bych vyměnil taky, ale není to nutný. to zas tolik neudělá, jinak neměn nic... možná budeš časem řešit spojku. zaleží na stylu jízdy. když jí budeš trápit na jedničku a dvojku tak ji budeš měnit rychle.