Stránka 3 z 3

Napsal: 01 srp 2008, 17:09
od MartyH
no, jestli je to ten plast co drží okno v pojezdu tak stoji asi 50 až 80,-
abys to zjistil s určitostí, tak to rozdělat musíš. sundání není složitý, nevím jak u zadních dveří ,ale u tapecu na předních potřebuješ torx, a šroubovák.

Napsal: 07 srp 2008, 18:46
od jakubak BMW 535d
jj

TO BUDE ZÁVADA NA TURBU!!!

Napsal: 07 srp 2008, 18:50
od jakubak BMW 535d
Hele já má sice 535d ale stalo se mi nejspíš to podobný šlapal jsem na plnej hrnec a ítak to jelo pomalu tak jsem to nechal chvilku v servisu a když jsem si pro to přijel náhradním vozem řekli mi že to byla závada na turbu a den před tím jsem stim blbnu a den poté to bylo nasračky

Napsal: 12 srp 2008, 13:17
od Fl&sh
tak uz jeto opaveny, byla to spatna nafta od shel, nafta s benzinem...

Napsal: 17 srp 2008, 07:51
od jakubak BMW 535d
aha tak to jo.A můžu se zeptat je to limoška nebo kupé?

Napsal: 17 srp 2008, 11:54
od Fl&sh
Je to kombik

Napsal: 18 srp 2008, 22:16
od jakubak BMW 535d
A proč stim neskočíte všichni rovnou do origoš BMW servisu (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)?

Napsal: 22 srp 2008, 14:16
od Fazeey
Fl&sh píše:Chtěl jsem se zeptat. Když vyřadím rychlost, tak někdy se ergonomická ručička zvedne až na 10 litrů. Jeto u dislů normální? Nebo někde je problém?
to mi taky dělá :D

Napsal: 05 zář 2008, 15:53
od bbv
caues :)))

tak zas po delsi dobe neco nevim ;))
ted sem narazil na to ze je v palubnim pocitaci naky menu a ze se da zjisit nekolik zajimavych info :)
no tak sem zkousel a narazil sem na neco s cim si nejsem jistej jak ma fungovat.

jde o tohle....a konkretne o test 1.1
zajimalo by me jak to funguje...kdyz se odpoji baterka tak je pocitac v hajzlu a pocita vse od znova nebo jak..to je prece blbost...
no takhle...mam najeto 105 000... ale ukazuje mi to jen _ _ 4 800
ale zadnou tecku v cisle nemam, tak nechapu coto je zac prave...
nevite nekdo o co delam spatne nebo kde je chybka? ;) diky moc


Test 1 – Informace o vozidle (Car Engine and cluster data): Při vypnutém motoru stiskneme a držíme tlačítko pro nulování denního počítadla kilometrů. Na LED displayi na palubce, kde je normálně tachometr se ukáže tESt 01 . Poté můžete pustit tlačítko. Na displayi se začnou postupně objevovat hodnoty s číslem testu palubky (1–6):

Test 1.0 – nnnnn – Fahrgestellnummer –46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits) = identifikační číslo automobilu (VIN)
Test 1.1 – nnnnnn – K-Zahl Tachokombi – K-number = Celkem ujeté kilometry, pokud je v čísle tečka, s hodnotou tachometru bylo manipulováno
.
.
.
atd

Re: TO BUDE ZÁVADA NA TURBU!!!

Napsal: 16 lis 2009, 20:45
od skeletor
jakubak BMW 535d píše:Hele já má sice 535d ale stalo se mi nejspíš to podobný šlapal jsem na plnej hrnec a ítak to jelo pomalu tak jsem to nechal chvilku v servisu a když jsem si pro to přijel náhradním vozem řekli mi že to byla závada na turbu a den před tím jsem stim blbnu a den poté to bylo nasračky
Ty nebo tvůj tata!!! (LOL)

Napsal: 16 lis 2009, 21:47
od chiptuning
bbv píše: Test 1.1 – nnnnnn – K-Zahl Tachokombi – K-number = Celkem ujeté kilometry, pokud je v čísle tečka, s hodnotou tachometru bylo manipulováno
.
.
.
atd
kdyz se to udela poradne tak tam zadna tecka neni (rofl)

Re: TO BUDE ZÁVADA NA TURBU!!!

Napsal: 20 lis 2009, 20:09
od pitrisek
skeletor píše:
jakubak BMW 535d píše:Hele já má sice 535d ale stalo se mi nejspíš to podobný šlapal jsem na plnej hrnec a ítak to jelo pomalu tak jsem to nechal chvilku v servisu a když jsem si pro to přijel náhradním vozem řekli mi že to byla závada na turbu a den před tím jsem stim blbnu a den poté to bylo nasračky
Ty nebo tvůj tata!!! (LOL)
Jasně že Tata na BMW klubu je už profláknutej (noteeth) (noteeth) (noteeth)