Stránka 3 z 5

Napsal: 06 úno 2008, 20:31
od Slavkov
Že by to bylo překopaný na mTDI... (noteeth)

Napsal: 06 úno 2008, 21:56
od go.vojta
tak čerpadlo je určitě mechanika, to jde vidět z těch fotek.. ale není mi jasné jak mohla fungovat ta regulace vgt.. z fotek je to v poloze pro maximální omezení, takže to takhle nemohlo fungovat..

Napsal: 19 čer 2008, 20:15
od honzamares
Mám něco podobného, VGT funguje na základě odbočky od plnění motoru
ta další odbočka je manometr a ta třetí vede k čerpadlu

Prosím odborníky o indetifikaci motoru - základu
Je to přestavba na mTDI ale co je základ 1Z ? AFN ?
Dík moc - nevím kde to označení mám hledat.
přebytečných drátů, výfuku a tepelné štítu turba si nevšímejte :)

Obrázek
Obrázek

Dík

Napsal: 19 čer 2008, 20:53
od Tomas.cz
Jak se chová takový TDi v lodičce? :)

Napsal: 19 čer 2008, 21:03
od Huml
máš buď AGR, AHF, ALH nebo ASV (prostě platforma A4)přesněji se to dá určit podle chladiče oleje co je pod olejovým filtrem, tím rozlišíš jestli je to původně 90 nebo 110k, ale všechno jde předělat, takže původní kód motoru se bude zjišťovat hůř, když už není vidět číslo motoru

Napsal: 19 čer 2008, 21:53
od honzamares
2 huml: kde je číslo motoru ? jinak fotky patří i k mému tématu.

fotka olej chladiče

Obrázek


2 tomas.cz: motor v lodičce je super na bublačku nežere nic (celý víkend ježdění a ručička palivoměru se na 100l nádrži nepohne) oproti 4.3 L benzínu staré konstrukce který na 110 otáček žere 10l/hodinu ...
Ve skluzu zatím nemám moc zkušeností protože mám problém to v něm udržet.Snad je jen "trochu" hlučnější. Zase má hezkej rytmus

Napsal: 19 čer 2008, 22:07
od TDI tech
Ten obrazok od Pavel dalsi vyzera ako nejaky hybrid. Je to urcite skladacka. EGR je zaslepeny, vstrekovacie ceraplo je ovladane mechanicky (asi z FIAT Croma TDI) a regulacia lopatiek statora plynovej turbyny je ovladana pretlakom (turbo bude asi zjavne tiez z FIAT Croma TDI) pretoze pochibujem aby niekto spravl odbocku na obtok priamo na statore duchadla, tak ako tomu je od vyrobcu. A prerobit regulaciu je mozne bez problemov. Staci ak otvoris tu krabicku a prelozis pruzinku z druhej strany membrany piesta.

Napsal: 19 čer 2008, 22:14
od honzamares
Myslím že to nereguluje lopatky ale otvírá vastegate ...
Ale neměl sem to rozebrané

Obrázek

Napsal: 19 čer 2008, 22:16
od TDI tech
To nieje Wastegate. To su lopatky VGT!!!

Napsal: 19 čer 2008, 22:17
od Tomas.cz
Ta turbína je VTG.

Napsal: 19 čer 2008, 22:18
od honzamares
A to je dobře nebo špatně ? nebo je to jedno ?

Napsal: 19 čer 2008, 22:18
od honzamares
A sakra tak se dohodněte :)

Napsal: 19 čer 2008, 22:18
od Tomas.cz
To je lepší ;)

Napsal: 19 čer 2008, 22:20
od honzamares
??? já myslel že vtg = vastegate

Napsal: 19 čer 2008, 22:21
od Tomas.cz
Variable Turbine Geometry