Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
TomB
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:08

Příspěvek od TomB »

Dusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465
už mě to naučili, jak vložit obrázek :)
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

TomB píše:
Dusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465
už mě to naučili, jak vložit obrázek :)
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG
Už sem to upravil ;)
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
Obrázek
Dusan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 07:22

Příspěvek od Dusan »

Dukes píše:
TomB píše:
Dusan píše:No a este jedna New Octavia TDi ale 1.9
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=949 ... ft=7667465
už mě to naučili, jak vložit obrázek :)
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG
Už sem to upravil ;)
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
Zatial len chip teda software
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Dusan píše:
Dukes píše:
TomB píše: už mě to naučili, jak vložit obrázek :)
Dusan> uprav ty svoje příspěvky, a ten odkaz vlož mezi značky IMG
Už sem to upravil ;)
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
Zatial len chip teda software
taky co je to za motor původně?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Dusan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 07:22

Příspěvek od Dusan »

reesha píše:
Dusan píše:
Dukes píše: Už sem to upravil ;)
Dusan co tam je všechno za úpravy?? jenom chip?
Zatial len chip teda software
taky co je to za motor původně?
No jeden graf je New Octavia 1.9TDi/77kW seria a druhy je New Octavia 2.0TDi/103kW seria
Dusan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 07:22

Příspěvek od Dusan »

A tu jedna perlicka Audi A8/4.0TD
Obrázek
Naposledy upravil(a) Dusan dne 03 bře 2006, 15:53, celkem upraveno 1 x.
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Bydliště: Děčín

Příspěvek od JirkaŠ »

Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova :? :? :?
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
Věřím,jen tomu co změřím.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova :? :? :?
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
a můj graf se ti nelíbí? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=49#49

Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

Obrázek[/url]
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Bydliště: Děčín

Příspěvek od JirkaŠ »

reesha píše:
JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova :? :? :?
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
a můj graf se ti nelíbí? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=49#49

Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?
Reesho,ten tvůj graf(první v tématu) je jeden z mála,ze kterého se dá něco vyčíst a je korektní.
Zvlnění Tomova grafu jsem taky kritizoval,ale jinak je to"graf",který je o něčem. :roll: .Jinak,některá zvlnění mohou být jen nastavením citlivosti vyhlazení křivek.Až k nám přijedeš,tak Ti to předvedu!
Věřím,jen tomu co změřím.
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Bydliště: Děčín

Příspěvek od JirkaŠ »

Sokolda tam taky má pěkné "Ještědy" (noteeth)
Ještěd má krásný profil,viditelný z velké dálky.
Věřím,jen tomu co změřím.
TomB
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:08

Příspěvek od TomB »

JirkaŠ píše:
reesha píše:
JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova :? :? :?
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
a můj graf se ti nelíbí? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=49#49

Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?
Reesho,ten tvůj graf(první v tématu) je jeden z mála,ze kterého se dá něco vyčíst a je korektní.
Zvlnění Tomova grafu jsem taky kritizoval,ale jinak je to"graf",který je o něčem. :roll: .Jinak,některá zvlnění mohou být jen nastavením citlivosti vyhlazení křivek.Až k nám přijedeš,tak Ti to předvedu!
To zvlnění kolem 2000 ot. u mýho grafu je způsobeno starým VTG ventilem (N75). Nestíhá regulovat. Už tam mám nový. Ta čárkovaná čára je můj odhad, jak ten průběh asi vypadá teď s novým N75.
Na logu požadované a skutečné hodnoty tlaku vzduchu je tenhle zub taky. Před dosažením požadované hodnoty tlaku vzduchu ventil "uhne"
Obrázek
Jsou to průběhy na 3° a 4°.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

prozradi mi tu nekdo, pokud to vi, cim je zpusoben ten skok na krivce ztrat kolem 4000otm? na grafech ostatnich je plynula krivka...

Mozna bych to mel zkusit znova to zmerit...uvidim...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Bydliště: Děčín

Příspěvek od JirkaŠ »

Jim píše:prozradi mi tu nekdo, pokud to vi, cim je zpusoben ten skok na krivce ztrat kolem 4000otm? na grafech ostatnich je plynula krivka...

Mozna bych to mel zkusit znova to zmerit...uvidim...
V prvé řadě by Ti to měla vysvětlit obsluha brzdy :? a samozřejmě by mělo následovat "opravné" měření :D
Věřím,jen tomu co změřím.
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 22:40

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

:D :D ten graf od sokola je dobře nekomerčně vyfocen :D :D

jinač jsou to pekne "dolomity" ... je to motorem nebo brzdou ?
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“