Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?
Reesho,ten tvůj graf(první v tématu) je jeden z mála,ze kterého se dá něco vyčíst a je korektní.
Zvlnění Tomova grafu jsem taky kritizoval,ale jinak je to"graf",který je o něčem. .Jinak,některá zvlnění mohou být jen nastavením citlivosti vyhlazení křivek.Až k nám přijedeš,tak Ti to předvedu!
JirkaŠ píše:Jedno opravdu nechápu a to jsou ty špičky skoro na každém grafu z Jarova
Jen jeden zde uveřejněný graf je podle mě bez problému a to je od Toma B. Tam je trochu problém v nížších otáčkách,ale ten je na motoru.To zvlnění výkonové křivky,by chtělo posoudit se stavem A/F??
Naopak, Tomův graf mi přijde docela zvlněný (samozřejmě je to autem)... a nevím co je ta přerušovaná čára?
Reesho,ten tvůj graf(první v tématu) je jeden z mála,ze kterého se dá něco vyčíst a je korektní.
Zvlnění Tomova grafu jsem taky kritizoval,ale jinak je to"graf",který je o něčem. .Jinak,některá zvlnění mohou být jen nastavením citlivosti vyhlazení křivek.Až k nám přijedeš,tak Ti to předvedu!
To zvlnění kolem 2000 ot. u mýho grafu je způsobeno starým VTG ventilem (N75). Nestíhá regulovat. Už tam mám nový. Ta čárkovaná čára je můj odhad, jak ten průběh asi vypadá teď s novým N75.
Na logu požadované a skutečné hodnoty tlaku vzduchu je tenhle zub taky. Před dosažením požadované hodnoty tlaku vzduchu ventil "uhne"
Jsou to průběhy na 3° a 4°.