Seat Alhambra prosím o radu 4-vyriesene:)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ivo píše:Chlopi ze Žiliny :) , stále ste nenapísali kód chyby toho núdzového režimu.
Skúste napísať možno sa pohnete ďalej.
Nudzovy rezim je uz vyrieseny! Bolo to ´plniaci tlak- medz regulace nedosazena´.Teraz riesime, preco vaha dava dost az pri 2100ot.
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

misoVW píše:
Ivo píše:Chlopi ze Žiliny :) , stále ste nenapísali kód chyby toho núdzového režimu.
Skúste napísať možno sa pohnete ďalej.
Nudzovy rezim je uz vyrieseny! Bolo to ´plniaci tlak- medz regulace nedosazena´.Teraz riesime, preco vaha dava dost az pri 2100ot.
A to dovtedy ide auto bez výkonu, bez zaziapania nejakej chyby??(som lama trak sorry za debilné otázky) (wallbash)
A po 2100 ho kopne do sedačky a fičí normálne?
Raz som sa tiež zamotal do váha, váha, váha a nakoniec to bola plechovka turba. Keď som radil v točkách auto išlo, keď nie padalo ale do núdzového. Bola hrdzavá - prederavená - netesná.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Turbo tam ma cisto nove, vratane tej plechovice. Tu je log po vymene RJ s origo vahou 056 a vylomenym usmernovacom vzduchu do vahy. http://www.ulozisko.sk/78620/Alhambraturbo.CSV
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke :)
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

misoVW píše:
Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke :)


(rofl) stiahnuté môžem mať aj gate aj tak som z toho (offtopic)
Ale nie, čosi tam prečítam ale pointa nikde.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

misoVW píše:
Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke :)
Kde sa dá stiahnuť DP logviewer ?
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

automacher píše:
misoVW píše:
Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke :)
Kde sa dá stiahnuť DP logviewer ?
A čo môj si prepracovaný? však je v tejto sekcii úplne prvý odkaz admina.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Sak je este len rano, nebude prepracovany :) . Ak to nevies stiahnut, posli mail, poslem Ti to.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ahojte, dnes mi volal Jozef, ze auto mu ide vcelku dobre, len mu to za studena zle startuje. Toci tak 20s a potom to chyti. Zhrniem aktualny stav:
ma tam inu RJ motora a origo vahu 056. S tou povodnou RJ mu to za studena startovalo na brnk, ale tahalo to az od 2800ot.
Cislo povodnej RJ: HW:0281010630, SW:1037360459
Cislo RJ(co tam ma teraz): HW:0281011065, SW:1037363709

Prosim potrebujeme vediet, ake c.RJ tam ma byt origo. Je to Alhambra r.v.2001, 85kW, motor AUY.
Ta RJ co tam ma teraz je pravdepodobne z Golfa IV.
Dakujem.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Nema nikto taku Alhambru, alebo Sharana? Ake mate c. tej jednotky? Dik.
mp3turbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 21 črc 2008, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od mp3turbo »

ja mam presne taky isty sharan konkretne galaxy 2001 :) 85kW AUY ; som ale uplne lavy na auta. Napis mi kde mam hladat tu riadiacu jednotku a cislo z nej ti opisem ; bohuzial verziu softu ani nahodou lebo nemam ziadnu diagnostiku.


inak mam podobny prieser, uz si mi pisal do temy: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30410 ... skocim na diagnostiku, uvidim ci prekracujem alebo nedosahujem plniaci tlak a potom to zacne... hadice, n75, turbo... to moje ma 340000km na tachometri a fakt by mali byt nestacane.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na Sharana s mot. AUY patří jednotka 038906019ET, pokud je to opravdu 2001, ještě se montovaly J, to je na starší a FC to je na modely 2002
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mp3turbo píše:ja mam presne taky isty sharan konkretne galaxy 2001 :) 85kW AUY ; som ale uplne lavy na auta. Napis mi kde mam hladat tu riadiacu jednotku a cislo z nej ti opisem ; bohuzial verziu softu ani nahodou lebo nemam ziadnu diagnostiku.


inak mam podobny prieser, uz si mi pisal do temy: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30410 ... skocim na diagnostiku, uvidim ci prekracujem alebo nedosahujem plniaci tlak a potom to zacne... hadice, n75, turbo... to moje ma 340000km na tachometri a fakt by mali byt nestacane.
RJ je namontovana za baterkou,je tam nalepeny stitok (VW cislo sa zacina 038... BOSCH 028...) teda neviem kde ma Galaxy baterku, snad nie pod soferovou sedackou :)
mp3turbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 21 črc 2008, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od mp3turbo »

jo, akurat som dnes vytahoval baterku tak som to nahodou nasiel. Kukaj tu:

http://www.zvolensky.sk/galaxy2001.jpg

su tam obidve cisla, aj VW aj Bosch, tak si vyber :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“