Nudzovy rezim je uz vyrieseny! Bolo to ´plniaci tlak- medz regulace nedosazena´.Teraz riesime, preco vaha dava dost az pri 2100ot.Ivo píše:Chlopi ze Žiliny, stále ste nenapísali kód chyby toho núdzového režimu.
Skúste napísať možno sa pohnete ďalej.
Seat Alhambra prosím o radu 4-vyriesene:)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A to dovtedy ide auto bez výkonu, bez zaziapania nejakej chyby??(som lama trak sorry za debilné otázky)misoVW píše:Nudzovy rezim je uz vyrieseny! Bolo to ´plniaci tlak- medz regulace nedosazena´.Teraz riesime, preco vaha dava dost az pri 2100ot.Ivo píše:Chlopi ze Žiliny, stále ste nenapísali kód chyby toho núdzového režimu.
Skúste napísať možno sa pohnete ďalej.

A po 2100 ho kopne do sedačky a fičí normálne?
Raz som sa tiež zamotal do váha, váha, váha a nakoniec to bola plechovka turba. Keď som radil v točkách auto išlo, keď nie padalo ale do núdzového. Bola hrdzavá - prederavená - netesná.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Turbo tam ma cisto nove, vratane tej plechovice. Tu je log po vymene RJ s origo vahou 056 a vylomenym usmernovacom vzduchu do vahy. http://www.ulozisko.sk/78620/Alhambraturbo.CSV
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke

misoVW píše:Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke


Ale nie, čosi tam prečítam ale pointa nikde.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Kde sa dá stiahnuť DP logviewer ?misoVW píše:Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
A čo môj si prepracovaný? však je v tejto sekcii úplne prvý odkaz admina.automacher píše:Kde sa dá stiahnuť DP logviewer ?misoVW píše:Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Ahojte, dnes mi volal Jozef, ze auto mu ide vcelku dobre, len mu to za studena zle startuje. Toci tak 20s a potom to chyti. Zhrniem aktualny stav:
ma tam inu RJ motora a origo vahu 056. S tou povodnou RJ mu to za studena startovalo na brnk, ale tahalo to az od 2800ot.
Cislo povodnej RJ: HW:0281010630, SW:1037360459
Cislo RJ(co tam ma teraz): HW:0281011065, SW:1037363709
Prosim potrebujeme vediet, ake c.RJ tam ma byt origo. Je to Alhambra r.v.2001, 85kW, motor AUY.
Ta RJ co tam ma teraz je pravdepodobne z Golfa IV.
Dakujem.
ma tam inu RJ motora a origo vahu 056. S tou povodnou RJ mu to za studena startovalo na brnk, ale tahalo to az od 2800ot.
Cislo povodnej RJ: HW:0281010630, SW:1037360459
Cislo RJ(co tam ma teraz): HW:0281011065, SW:1037363709
Prosim potrebujeme vediet, ake c.RJ tam ma byt origo. Je to Alhambra r.v.2001, 85kW, motor AUY.
Ta RJ co tam ma teraz je pravdepodobne z Golfa IV.
Dakujem.
ja mam presne taky isty sharan konkretne galaxy 2001
85kW AUY ; som ale uplne lavy na auta. Napis mi kde mam hladat tu riadiacu jednotku a cislo z nej ti opisem ; bohuzial verziu softu ani nahodou lebo nemam ziadnu diagnostiku.
inak mam podobny prieser, uz si mi pisal do temy: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30410 ... skocim na diagnostiku, uvidim ci prekracujem alebo nedosahujem plniaci tlak a potom to zacne... hadice, n75, turbo... to moje ma 340000km na tachometri a fakt by mali byt nestacane.

inak mam podobny prieser, uz si mi pisal do temy: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30410 ... skocim na diagnostiku, uvidim ci prekracujem alebo nedosahujem plniaci tlak a potom to zacne... hadice, n75, turbo... to moje ma 340000km na tachometri a fakt by mali byt nestacane.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
RJ je namontovana za baterkou,je tam nalepeny stitok (VW cislo sa zacina 038... BOSCH 028...) teda neviem kde ma Galaxy baterku, snad nie pod soferovou sedackoump3turbo píše:ja mam presne taky isty sharan konkretne galaxy 200185kW AUY ; som ale uplne lavy na auta. Napis mi kde mam hladat tu riadiacu jednotku a cislo z nej ti opisem ; bohuzial verziu softu ani nahodou lebo nemam ziadnu diagnostiku.
inak mam podobny prieser, uz si mi pisal do temy: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30410 ... skocim na diagnostiku, uvidim ci prekracujem alebo nedosahujem plniaci tlak a potom to zacne... hadice, n75, turbo... to moje ma 340000km na tachometri a fakt by mali byt nestacane.

jo, akurat som dnes vytahoval baterku tak som to nahodou nasiel. Kukaj tu:
http://www.zvolensky.sk/galaxy2001.jpg
su tam obidve cisla, aj VW aj Bosch, tak si vyber
http://www.zvolensky.sk/galaxy2001.jpg
su tam obidve cisla, aj VW aj Bosch, tak si vyber
