Stránka 3 z 15
Napsal: 31 led 2008, 20:09
od Huml
Smoke píše:zdravim, je nějakej rozdíl v převodu na audi A3 66kw a 81kw? nebo jsou stejné?
skoro žádnej, 81kW má o něco kratší 5ku
Napsal: 31 led 2008, 20:09
od Huml
rami píše:a co prevodovka EGR ? diky
a co je s ní?
Napsal: 31 led 2008, 22:23
od Marek77
Huml píše:Smoke píše:zdravim, je nějakej rozdíl v převodu na audi A3 66kw a 81kw? nebo jsou stejné?
skoro žádnej, 81kW má o něco kratší 5ku
Ten rozdíl je ale skutečně nepatrný (0,756 a 0,769).
Napsal: 28 úno 2008, 03:12
od Batistuta
Koupil jsem si ted Vento a potřeboval bych poradit,jakou dát převodovku či z čeho použít pětkový kola na moje Vento TD (převodovka by měla být CHD) ? Protože aktuálně je to strašně krátký,jede 130 km/h a točí 3500 ot/m,což je hrůza,jelikož to dost celkem řve a pak to bude i dost asi papat a motoru to taky nedělá moc dobře,přeci jenom je to dědeček,chtěl bych posunout tu hranici aspon o 500 ot. dolů,tak kdyby jste poradily co dát za skříň nebo z čeho použít ty pětkový kola. Díky všem za radu či info,klidně můžete do SZ.
Napsal: 28 úno 2008, 22:52
od Batistuta
No tak soudruzi,helfněte někdo... s tím se fakt nedá po dálnici jezdit. Díky
Napsal: 19 dub 2008, 14:15
od Michelin
Zdravim, mam dotaz jaka prevodovka je v modelu Golf V 2.0 TDI 125kW?
A jestli jsou tyto pomery: (3,77 – 2,09 – 1,32 – 0,92 – 0,90 – 0,76 – Z 4,55), stálý převod 2,92. spravne?
Diky Michelin .)
Napsal: 21 dub 2008, 21:00
od Huml
v G5 125kW TDI je převodovka HVS (stálej převod má 2,92, jak píšeš, ostatní jsem nekontroloval, takže to asi bude ona)
Napsal: 25 dub 2008, 19:20
od becin
Batistuta píše:Koupil jsem si ted Vento a potřeboval bych poradit,jakou dát převodovku či z čeho použít pětkový kola na moje Vento TD (převodovka by měla být CHD) ? Protože aktuálně je to strašně krátký,jede 130 km/h a točí 3500 ot/m,což je hrůza,jelikož to dost celkem řve a pak to bude i dost asi papat a motoru to taky nedělá moc dobře,přeci jenom je to dědeček,chtěl bych posunout tu hranici aspon o 500 ot. dolů,tak kdyby jste poradily co dát za skříň nebo z čeho použít ty pětkový kola. Díky všem za radu či info,klidně můžete do SZ.
Kukni na toto,treba ti to pomuze.....
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=127
Napsal: 04 kvě 2008, 11:35
od Smoke
jaký má převodové poměry 66kw 02J? pomohlo by 5převod z CTN? díky
Napsal: 11 kvě 2008, 19:45
od Bóďa
02J není kód, to nepomůže.
Pětka z CTN nic neřeší, lepší bude z ASD, ale nejlepší bude Fabka TDI 100PS.

Napsal: 01 zář 2008, 11:04
od Huml
našel jsem ještě rychlejší soukolí 5. převodovýho stupně, pro Fabiáře a G3kaře, převod z Fabie je na 5ce 0,7, je to pro převodovky typu 02A a 02J (TDI)

převod 0,681- použití z T4 syncro přev. DDA
02D311158 47 zubů
02D311361 32 zubů
převod 0,658- použití z T5 přev. FJH, GTZ
02Z311158A 41 zubů
02Z311361A 27 zubů
převod 0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů
je to hlavně pro ty co chtějí ještě rychlejší 5ku a nechcou překopávat na 6ti kvalt, cena těch soukolí vyjde asi na 4200,-

Napsal: 03 zář 2008, 21:14
od Huml
tady jsem ještě vypsal převodový poměry na 5ku u vybraných převodovek
EBJ, EGR, CTN 66kW 34/45 0,755 proti 0,681 11%, 0,658 15%
EGS, EBJ 81kW 30/39 0,77 proti 0,681 13%, 0,658 17%
ASD G3 66kW 33/46 0,717 proti 0,621 15,5%
EVH G4 74kW 29/39 0,743 proti 0,681 9%, 0,658 13%
EMD, EWT Fabia 74kW 28/40 0,7 proti 0,621 o 13%
tzn. že např. když to frčí při 3000ot. 140km/h tak při použití převodu změněnýho např. o 13% to pojede 158km/h, to jde ne? mělo by to taknějak být, doufám, že jsem tam nesekl nějakou chybu, kdyžtak dík za upozornění

Napsal: 07 zář 2008, 09:48
od vwysi
Muzu to pouzit do GIV? myslim ze tam je EGR a chtelo by to delsi 5ku. Nebo je lesi pouzit 5kovy soukoli z fabie??

Napsal: 07 zář 2008, 10:59
od Huml
5kový soukolí z Fáby dá asi 7%, pro ještě těžší převod je to tam vypsaný, na sériovým výkonu by mělo stačit to z tý Fabie, možná by bylo dobrý, kdyby někdo kdo to dával, aby napsal svoje dojmy
Napsal: 29 říj 2008, 22:41
od go.vojta
Ted jsem řešil trochu převodovku z passatu B5.. takže kdo by chtěl poradit jak prodloužit bud 6 kvalt nebo 5kvalt z motoru ATJ předělat na 6 kvalt tak at písne a poradím
