Je to AVF na té B5,5MAX píše:Napiš kód motoru.TomasH píše:MAXi, nemáš prosím Tě schéma toho zapojení pro Passata B5,5 2002, díky moc.
tempomat - schéma návod k zapojení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- cippis
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 615
- Registrován: 23 led 2006, 21:02
- Bydliště: okolo Prahy
Odpovědi: 0
já si nevím rady s piny, do kterých návod píše, že sou to oni a on už tam vede jiný drát. Tak nevím, je to chyba , že mám blbej návod, nebo blbý auto, který už má 1/2 udělanou kabeláž. Fakt nevim. Radši vás tady ještě 3x zeptám, než něco odpálit





Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Tak jsem si obednal tempomat a prisel mi i s kabelazi.Ted bych ale potreboval poradit kam mam pichnout ty piny co vedou z te kabelaze.Ma to byt do te cerne svorkovnice ale ze strany od pedaly protoze ta vrchni cast je zaplnena.???Jo a ten kabel ma 5 kabliku 4 jsou s pinamy a jeden bez ten asi bude napajeci ale ted nevim kam je pichnout jeden je zlutocerveny dalsi je zluty ten je ze dvou kabliku do jednoho pinu dalsi bily a posledni ma takovy hrubsi ten pin a je modry.Ta svorkovnice se musi asi oddelit sroubovackem ad toho stredu ze??A asi to pujde dost blbe Dik predem za pomoc.....
Podle tohohle jsem se to snazil udelat ale neni tam podrobneji rozepsane co to je za svorkovnici atd,Ja to mel rozhozene ten dekl zvrchu a ta cerna svorkovnice je uz napinovana ale kdyz se podivam zespodu od pedalu tak jsou tam piny volne tak chci vedet co mam vlastne pacit jestli tu vrchni polovinu nebu tu spodni ja bych rekl ze tu spodni a ze to je uz pripraveno z ECU do svorkovnice teda doufam a dale mi nesedi ty barvy kabelu.
takze ty piny budou zastrkane zespoda te svorkovnice tak zvrchu pod steraci odpojim tu jednu cast abych tu svorkovnici protlacil do auta a tam oddelam to druhou nastrkam piny modry do 1 cerveno zluty do 2 cerno zluty tam nemam tak to asi bude ten zluty dvojty dam do 3??? a pak bily do 9 a musim to zapojit na X75 a mam tam davat i nejakou pojistku nebo da se to vest na pojistky??cippis píše:co tohle?
Zapoj to,jak si to napsal,piny 1,2,3,9 a ten bez pinu někam do pojistek. Jinak vyndáš stěrače,podtím je ta krabička a v ní černou zástrčku (je tam jen jedna),rozpoj a prostrč jí dovnitř do auta. Pak do ní dáš ty piny podle čísel a zaděláš to zpátky. Volný kablik na pojistku,aktivuješ vagem,počkáš minutu,zapneš klíček,nastartuješ,rozjedeš se víc jak 30km/h a tempomatíš..
No a samozřejmě tam taky musíš dát tu páčku s tempomatem 


FABIA 1,6tdi - soft dieselpower