tempomat - schéma návod k zapojení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

MAX píše:
TomasH píše:MAXi, nemáš prosím Tě schéma toho zapojení pro Passata B5,5 2002, díky moc.
Napiš kód motoru.
Je to AVF na té B5,5
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

to Max: poslal jsem ti mailem vše co mam za návody
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Tak už krásně tempomatím,práce tak max. na hodku. Odkoukal jsem návody jak na to a šlo to líp než se čekalo,i když na první projíždce nic,tak se potom zkusila ta aktivace vagem ještě jednou a pak už pohoda. Bylo to G4,tdi AHF,99. Čusík
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

já si nevím rady s piny, do kterých návod píše, že sou to oni a on už tam vede jiný drát. Tak nevím, je to chyba , že mám blbej návod, nebo blbý auto, který už má 1/2 udělanou kabeláž. Fakt nevim. Radši vás tady ještě 3x zeptám, než něco odpálit :D (LOL) (LOL) (LOL)
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Kuťa
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2006, 08:07
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Kuťa »

Zdar taak už to mám a chodí to jak má pošlu ti to emailem schéma zapojeus.ní č
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

díky moc, a jak píšu, co když sou ty pi ny už plný jak na ŘJ tak i na svorkovnici, kam s tím pak?
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

cippis píše:díky moc, a jak píšu, co když sou ty pi ny už plný jak na ŘJ tak i na svorkovnici, kam s tím pak?

tak to si asi nasel jinou svorkovnici :)

kam vedou ty kabeli od ty svorkovnice ?? a jakou ma ta svorkovnice barvu ?
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

JÁ MÁM BÍLOU, je ze dvou částí - jedna s velkej ma konektorama, ta se odendá a zbyde, 10 pinová svorkovnice s dírou mezi tušim 8 a 9 pinem. Pokud myslíš svorkovnici ŘJ tak jsem vyndal tu velkou
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
dimec

Příspěvek od dimec »

Tak jsem si obednal tempomat a prisel mi i s kabelazi.Ted bych ale potreboval poradit kam mam pichnout ty piny co vedou z te kabelaze.Ma to byt do te cerne svorkovnice ale ze strany od pedaly protoze ta vrchni cast je zaplnena.???Jo a ten kabel ma 5 kabliku 4 jsou s pinamy a jeden bez ten asi bude napajeci ale ted nevim kam je pichnout jeden je zlutocerveny dalsi je zluty ten je ze dvou kabliku do jednoho pinu dalsi bily a posledni ma takovy hrubsi ten pin a je modry.Ta svorkovnice se musi asi oddelit sroubovackem ad toho stredu ze??A asi to pujde dost blbe Dik predem za pomoc.....
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

Obrázek
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
dimec

Příspěvek od dimec »

cippis píše:Obrázek
Podle tohohle jsem se to snazil udelat ale neni tam podrobneji rozepsane co to je za svorkovnici atd,Ja to mel rozhozene ten dekl zvrchu a ta cerna svorkovnice je uz napinovana ale kdyz se podivam zespodu od pedalu tak jsou tam piny volne tak chci vedet co mam vlastne pacit jestli tu vrchni polovinu nebu tu spodni ja bych rekl ze tu spodni a ze to je uz pripraveno z ECU do svorkovnice teda doufam a dale mi nesedi ty barvy kabelu.
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

Obrázek
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

co tohle?
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
dimec

Příspěvek od dimec »

cippis píše:co tohle?
takze ty piny budou zastrkane zespoda te svorkovnice tak zvrchu pod steraci odpojim tu jednu cast abych tu svorkovnici protlacil do auta a tam oddelam to druhou nastrkam piny modry do 1 cerveno zluty do 2 cerno zluty tam nemam tak to asi bude ten zluty dvojty dam do 3??? a pak bily do 9 a musim to zapojit na X75 a mam tam davat i nejakou pojistku nebo da se to vest na pojistky??
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Zapoj to,jak si to napsal,piny 1,2,3,9 a ten bez pinu někam do pojistek. Jinak vyndáš stěrače,podtím je ta krabička a v ní černou zástrčku (je tam jen jedna),rozpoj a prostrč jí dovnitř do auta. Pak do ní dáš ty piny podle čísel a zaděláš to zpátky. Volný kablik na pojistku,aktivuješ vagem,počkáš minutu,zapneš klíček,nastartuješ,rozjedeš se víc jak 30km/h a tempomatíš.. (rofl) No a samozřejmě tam taky musíš dát tu páčku s tempomatem (LOL)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“