Jak zvýšit výkon 1,9 tdi 150 ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

subz3ro_tdi píše:
Sifon píše:Neber to tak ze sa do teba navazam :) ,ale nechapem preco si si taky isty tym ze to bude hulit jak svina, tak isto nechapem preco ma byt pre ARL trysky strop 200koni...videl som auto ktore ma seriove komponenty v ASZ (130PD) a dotycna osoba namerala takmer 210 koni (na MAHE) pri skutocne miernom dyme v reale...so spojkou staci spravit miernu upravu doslova za par supiek a bez problemov to udrzi pri TAKMER seriovom komforte...
Vela ludi tu "papagajuje" nieco z toho co sa tu docitalo a pritom skusenosti ziadne... :)
Ak myslis Indiho Audinu tak ten ma myslim GT2052 turbo, alebo nieco podobne, urcite nie seriu. Strop u ASZ motora chipom je myslim niekde okolo 185ps... ale inak mas pravdu :)
Ano je tam GT2052 ale je to tiez seriove turbo :) akurat z inej vykonovej verzie, ale ked sa ti vysype tak ich je k dostaniu plno a takmer hned ;) raz si to prisposobis pre to turbo a mas pokoj
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Markus01 píše:Tak protože tady někde bylo video z brzdy s tryskama z arl kolem 200 koní a hulilo to dost.Nevim jestli všechnen ten kouř v reálu zmizí.Máte to někdo natočený s 200 koněma na silnici?Rád se mrknu :)
Na brzde kazde auto dymi viac ako v reale :)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Sifon píše:Ano je tam GT2052 ale je to tiez seriove turbo :) akurat z inej vykonovej verzie, ale ked sa ti vysype tak ich je k dostaniu plno a takmer hned ;) raz si to prisposobis pre to turbo a mas pokoj
Hehe, nebudeme tu slovickarit... vies ako som to myslel :D Z tvojho prispevku by sa to bez znalosti situacie dalo pochopit tak, ze na seriovom 96kw motore odbrzdil 200+ ps (co by bola ina bomba) ;)
Pokial si to myslel tak, ze radsej GT2052 ako nejaky hybrid, tak to je vec nazoru... hybrid je pre fajnsmekrov, co si ladia soft aj hardware sami a nemaju problem poskladat nove turbo (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

subz3ro_tdi píše:
Sifon píše:Ano je tam GT2052 ale je to tiez seriove turbo :) akurat z inej vykonovej verzie, ale ked sa ti vysype tak ich je k dostaniu plno a takmer hned ;) raz si to prisposobis pre to turbo a mas pokoj
Hehe, nebudeme tu slovickarit... vies ako som to myslel :D Z tvojho prispevku by sa to bez znalosti situacie dalo pochopit tak, ze na seriovom 96kw motore odbrzdil 200+ ps (co by bola ina bomba) ;)
Pokial si to myslel tak, ze radsej GT2052 ako nejaky hybrid, tak to je vec nazoru... hybrid je pre fajnsmekrov, co si ladia soft aj hardware sami a nemaju problem poskladat nove turbo (noteeth)
Co sa tyka tych komponentov tak som myslel ze su seriove...teda ze ich zozenies zo serioveho auta ktore bezne jazdi na ceste... :) uz je v tom dufam jasno :D (offtopic) mam doma hybrida co zvladne fukat 1,7 baru(este je zabaleny v krabici (LOL) ) ale pokial to montaz do mojho pozdlzne ulozeneho motora dovoli tak by som chcel ist vyssie a naladovat tam GT2052 a hybrida by som strelil...nejako mi stupli naroky :D ked to nepojde namontovat tak tam supnem hybrida
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Sifon: Noo... fukat 1.7bar ti dokaze aj 1749VB turbo, ale otazka je v akom rozsahu otacok.... napr. moj hybrid dokaze fukat 1.65 bar minimalne v rozsahu 2300-4800 ot... co je v kombinacii s dlhsou 5kvaltovou prevodovkou urcite lepsi zatah, ako ked niekto fuka 1.8-1.9bar v rozsahu 1000 ot. a potom mu nestacia kvalty... takze toho hybrida si este rozmysli, nie je vykon len o turbe, ked to nemas ako preniest na vozovku :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

není 1.9 TDI bez kouře a nad 200ps utopie ?
Co vím i Golf ARL od MKTecha měl čipem cca. 205ps a taky kouřil než je běžný. To samý Lexův Golf ARL nad 200ps taky o něco víc kouří než běžný TDI a má tam race trysky,hybrida.
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

omlouvamse prvne se naucim cist a pak budu lidem do neceho kecat (LOL)
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

ROTAČKA

Příspěvek od dudu »

(LOL)
Naposledy upravil(a) dudu dne 20 pro 2008, 21:27, celkem upraveno 1 x.
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

cupra píše:
Sifon píše:
Markus01 píše:Tady je problém v tom že samotnym turbem si už moc nepomůžeš.Z arl se dá dostat softem tak 190 koní. Kdyby si měl větší turbo tak by to možná hodilo 200 ale víc nepočítej a bude to hulit jak sviň. Ohledně turba napiš ANDREmu.
Neber to tak ze sa do teba navazam :) ,ale nechapem preco si si taky isty tym ze to bude hulit jak svina, tak isto nechapem preco ma byt pre ARL trysky strop 200koni...videl som auto ktore ma seriove komponenty v ASZ (130PD) a dotycna osoba namerala takmer 210 koni (na MAHE) pri skutocne miernom dyme v reale...so spojkou staci spravit miernu upravu doslova za par supiek a bez problemov to udrzi pri TAKMER seriovom komforte...
Vela ludi tu "papagajuje" nieco z toho co sa tu docitalo a pritom skusenosti ziadne... :)
tak tak :)
A ČO TOTO UTOPIA ROTAČKA DEJTE NAZOR
http://www.racingtdi.com/engine.htm
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

dudu píše:
cupra píše:
Sifon píše: Neber to tak ze sa do teba navazam :) ,ale nechapem preco si si taky isty tym ze to bude hulit jak svina, tak isto nechapem preco ma byt pre ARL trysky strop 200koni...videl som auto ktore ma seriove komponenty v ASZ (130PD) a dotycna osoba namerala takmer 210 koni (na MAHE) pri skutocne miernom dyme v reale...so spojkou staci spravit miernu upravu doslova za par supiek a bez problemov to udrzi pri TAKMER seriovom komforte...
Vela ludi tu "papagajuje" nieco z toho co sa tu docitalo a pritom skusenosti ziadne... :)
tak tak :)
A ČO TOTO UTOPIA ROTAČKA DEJTE NAZOR
http://www.racingtdi.com/engine.htm
len skoda ze je to merane hrackarskou brzdou resp Kpowerem... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

cupra píše:
dudu píše:
cupra píše:tak tak :)
A ČO TOTO UTOPIA ROTAČKA DEJTE NAZOR
http://www.racingtdi.com/engine.htm
len skoda ze je to merane hrackarskou brzdou resp Kpowerem... ;)
Neviem ci pozeram dobry odkaz ale toto sa mi nevidi ako hrackarska brzda ak som sa sekol tak ma opravte ;) Obrázek
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

to ozaj neni... (noteeth) ale ja som vychadzal z tych grafov co su na tom odkaze od duduho na prvej strane...maha hentaky graf nevypluje...preto som tak reagoval...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
rampuzel
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 06 dub 2008, 20:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Harta

Příspěvek od rampuzel »

(LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“