Sifon píše:Neber to tak ze sa do teba navazam ,ale nechapem preco si si taky isty tym ze to bude hulit jak svina, tak isto nechapem preco ma byt pre ARL trysky strop 200koni...videl som auto ktore ma seriove komponenty v ASZ (130PD) a dotycna osoba namerala takmer 210 koni (na MAHE) pri skutocne miernom dyme v reale...so spojkou staci spravit miernu upravu doslova za par supiek a bez problemov to udrzi pri TAKMER seriovom komforte...
Vela ludi tu "papagajuje" nieco z toho co sa tu docitalo a pritom skusenosti ziadne...
Ak myslis Indiho Audinu tak ten ma myslim GT2052 turbo, alebo nieco podobne, urcite nie seriu. Strop u ASZ motora chipom je myslim niekde okolo 185ps... ale inak mas pravdu
Ano je tam GT2052 ale je to tiez seriove turbo akurat z inej vykonovej verzie, ale ked sa ti vysype tak ich je k dostaniu plno a takmer hned raz si to prisposobis pre to turbo a mas pokoj
Markus01 píše:Tak protože tady někde bylo video z brzdy s tryskama z arl kolem 200 koní a hulilo to dost.Nevim jestli všechnen ten kouř v reálu zmizí.Máte to někdo natočený s 200 koněma na silnici?Rád se mrknu
Sifon píše:Ano je tam GT2052 ale je to tiez seriove turbo akurat z inej vykonovej verzie, ale ked sa ti vysype tak ich je k dostaniu plno a takmer hned raz si to prisposobis pre to turbo a mas pokoj
Hehe, nebudeme tu slovickarit... vies ako som to myslel Z tvojho prispevku by sa to bez znalosti situacie dalo pochopit tak, ze na seriovom 96kw motore odbrzdil 200+ ps (co by bola ina bomba)
Pokial si to myslel tak, ze radsej GT2052 ako nejaky hybrid, tak to je vec nazoru... hybrid je pre fajnsmekrov, co si ladia soft aj hardware sami a nemaju problem poskladat nove turbo
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Sifon píše:Ano je tam GT2052 ale je to tiez seriove turbo akurat z inej vykonovej verzie, ale ked sa ti vysype tak ich je k dostaniu plno a takmer hned raz si to prisposobis pre to turbo a mas pokoj
Hehe, nebudeme tu slovickarit... vies ako som to myslel Z tvojho prispevku by sa to bez znalosti situacie dalo pochopit tak, ze na seriovom 96kw motore odbrzdil 200+ ps (co by bola ina bomba)
Pokial si to myslel tak, ze radsej GT2052 ako nejaky hybrid, tak to je vec nazoru... hybrid je pre fajnsmekrov, co si ladia soft aj hardware sami a nemaju problem poskladat nove turbo
Co sa tyka tych komponentov tak som myslel ze su seriove...teda ze ich zozenies zo serioveho auta ktore bezne jazdi na ceste... uz je v tom dufam jasno mam doma hybrida co zvladne fukat 1,7 baru(este je zabaleny v krabici ) ale pokial to montaz do mojho pozdlzne ulozeneho motora dovoli tak by som chcel ist vyssie a naladovat tam GT2052 a hybrida by som strelil...nejako mi stupli naroky ked to nepojde namontovat tak tam supnem hybrida
Sifon: Noo... fukat 1.7bar ti dokaze aj 1749VB turbo, ale otazka je v akom rozsahu otacok.... napr. moj hybrid dokaze fukat 1.65 bar minimalne v rozsahu 2300-4800 ot... co je v kombinacii s dlhsou 5kvaltovou prevodovkou urcite lepsi zatah, ako ked niekto fuka 1.8-1.9bar v rozsahu 1000 ot. a potom mu nestacia kvalty... takze toho hybrida si este rozmysli, nie je vykon len o turbe, ked to nemas ako preniest na vozovku
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
není 1.9 TDI bez kouře a nad 200ps utopie ?
Co vím i Golf ARL od MKTecha měl čipem cca. 205ps a taky kouřil než je běžný. To samý Lexův Golf ARL nad 200ps taky o něco víc kouří než běžný TDI a má tam race trysky,hybrida.
Markus01 píše:Tady je problém v tom že samotnym turbem si už moc nepomůžeš.Z arl se dá dostat softem tak 190 koní. Kdyby si měl větší turbo tak by to možná hodilo 200 ale víc nepočítej a bude to hulit jak sviň. Ohledně turba napiš ANDREmu.
Neber to tak ze sa do teba navazam ,ale nechapem preco si si taky isty tym ze to bude hulit jak svina, tak isto nechapem preco ma byt pre ARL trysky strop 200koni...videl som auto ktore ma seriove komponenty v ASZ (130PD) a dotycna osoba namerala takmer 210 koni (na MAHE) pri skutocne miernom dyme v reale...so spojkou staci spravit miernu upravu doslova za par supiek a bez problemov to udrzi pri TAKMER seriovom komforte...
Vela ludi tu "papagajuje" nieco z toho co sa tu docitalo a pritom skusenosti ziadne...
Sifon píše:
Neber to tak ze sa do teba navazam ,ale nechapem preco si si taky isty tym ze to bude hulit jak svina, tak isto nechapem preco ma byt pre ARL trysky strop 200koni...videl som auto ktore ma seriove komponenty v ASZ (130PD) a dotycna osoba namerala takmer 210 koni (na MAHE) pri skutocne miernom dyme v reale...so spojkou staci spravit miernu upravu doslova za par supiek a bez problemov to udrzi pri TAKMER seriovom komforte...
Vela ludi tu "papagajuje" nieco z toho co sa tu docitalo a pritom skusenosti ziadne...
to ozaj neni... ale ja som vychadzal z tych grafov co su na tom odkaze od duduho na prvej strane...maha hentaky graf nevypluje...preto som tak reagoval...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm