to mi rekli to samy, bud cerpadlo nebo vstriky nebo oboje, me se to nezdalo pochopitelne a v praze mi dali za pravdu. navic ten ventil byl z nejaky vadny serie z tovarny, kdyz sme opsali cislo ND tak to sedelo, po vymene problem odstranen. i s jejich praci kolem 10tisHigins77 píše:Neříkej, fakt to bylo tim ventilem? Známej to totiž teď taky řeší, na volnoběh mu někdy chcípne. Mazda 6 common rail. Ve značkovém servisu v HK mu řekli výměňit vstřiky, cena 80000kč nebo repas za 50000kč. No je pěkně nakrknutej.flekyc píše:problem vyresen - elektromagneticky ventil vysokotlakeho cerpadla.
btw : co se tyce MAZDY v Plzni na Rokycanske ulici, rozhodne nedoporucuju, jsou to sarlatani a zlodeji.
problem resen servis PHA.
Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Měl jsem podobný problém
Mazda 6 GG 100 kW. Taky mi to občas chcíplo na volnoběh, myslel jsem, že špatná nafta od Globusu, ale ouha. Jednoho dne jsem nenastartoval. Diagnostika hlásila nadostatek tlaku od podávacího čerpadla. Nakonec byl přeskočený rozvodový řemen. Na vině byla řemenice (to ozubené kolo) na klice, kterou při výměně rozvodu nevyměnili. Má totiž pryžovou výstelku mezi ozubenou obručí a dírou náboje, to kvůli tlumení. No a tu je potřeba při rozvodech vyměnit. Pryž praskla a i když kolo unášelo byla tam vůle, to to kolísání otáček, až se to protočilo. Naštěstí mě při startu a naštěstí to nešlo více než o dva zoubky, takže se ventily nepotkaly. ale motor definitivně zdechne. No to je jen ve zkratce, protože to bylo takové extempóre, že se mi o tom ani nechce psát a je mi z toho ještě teď blbě. Stát se to za jízdy, tak to motor už nerozchodil. Šajze drek naftové motory, patří do traktoru, ne do auta. Mám ještě 323 BA 1.5 i a to je nezničitelné rochcadlo, bohužel jen na jízdy kolem komína a neutáhne karavan, tak jsem si BOHUŽEL koupil tohoto krasavce a budu tedy s vámi sdílet tohle fórum, protože jsem jako majitel předchozích, vždy benzínových aut, neměl na podobných fórech co řešit. Snad jen podělaného čínského skůtra
před kterým VARUJI případné koupěchtivé zájemce 


Zase nějakej chytrák.první si prosím zjisti fakta než tu začneš psát nesmysli.ten motor VUBEC není Ford,a už vůbec střikovače nejsou delphi ale DENSO..!TDI tech píše:To je proste Ford. Mazda 6 zdiela splocnu koncernovu platformu s Mondeom. Vsetko je zbytocne velmi prekomplikovane, nestandartne a este ku vsetkemu spravene jak u debilov. Pravdepodobne mas motor Duratorq 2.0 TDCI. Musis si uvedomit, ze je to velmi nestandartna koncepcia motora. Pouziva vstrekovaci system Delphi, takze horeuvedene ceny niesu zly vtip, ale kruta realita. Ja sam (sice velmi nerad) servisujem dva Fordy a su to hotova katastrofa. Ked o nich iba pocujem tak mi vybehnu osipky na mozog. Neries to a cim skor sa toho zbav a radsej si kup nejake normalne auto. Zbytocne do toho vrazis vela penazi a aj ked jednu poruchu odstranis takmer okamzite sa objavy dalsia. Inac tu Mazdu vyfot a daj na nastenku ako rekordmana. Neuveritelnych 130000km a bez poruchy, to je na forda heroicky vykon hodny metalu. Proste Ford sa vyraba iba preto, aby Renault nebol najhorsi.