Stránka 3 z 3
Napsal: 01 úno 2009, 15:34
od flekyc
Higins77 píše:flekyc píše:problem vyresen - elektromagneticky ventil vysokotlakeho cerpadla.
btw : co se tyce MAZDY v Plzni na Rokycanske ulici, rozhodne nedoporucuju, jsou to sarlatani a zlodeji.
problem resen servis PHA.
Neříkej, fakt to bylo tim ventilem? Známej to totiž teď taky řeší, na volnoběh mu někdy chcípne. Mazda 6 common rail. Ve značkovém servisu v HK mu řekli výměňit vstřiky, cena 80000kč nebo repas za 50000kč. No je pěkně nakrknutej.
to mi rekli to samy, bud cerpadlo nebo vstriky nebo oboje, me se to nezdalo pochopitelne a v praze mi dali za pravdu. navic ten ventil byl z nejaky vadny serie z tovarny, kdyz sme opsali cislo ND tak to sedelo, po vymene problem odstranen. i s jejich praci kolem 10tis
Napsal: 01 úno 2009, 15:40
od Higins77
Jakej bys teda doporučil servis abych ho tam mohl nasměrovat? V praze jich bude asi víc...
Měl jsem podobný problém
Napsal: 02 dub 2009, 12:52
od paja36
Mazda 6 GG 100 kW. Taky mi to občas chcíplo na volnoběh, myslel jsem, že špatná nafta od Globusu, ale ouha. Jednoho dne jsem nenastartoval. Diagnostika hlásila nadostatek tlaku od podávacího čerpadla. Nakonec byl přeskočený rozvodový řemen. Na vině byla řemenice (to ozubené kolo) na klice, kterou při výměně rozvodu nevyměnili. Má totiž pryžovou výstelku mezi ozubenou obručí a dírou náboje, to kvůli tlumení. No a tu je potřeba při rozvodech vyměnit. Pryž praskla a i když kolo unášelo byla tam vůle, to to kolísání otáček, až se to protočilo. Naštěstí mě při startu a naštěstí to nešlo více než o dva zoubky, takže se ventily nepotkaly. ale motor definitivně zdechne. No to je jen ve zkratce, protože to bylo takové extempóre, že se mi o tom ani nechce psát a je mi z toho ještě teď blbě. Stát se to za jízdy, tak to motor už nerozchodil. Šajze drek naftové motory, patří do traktoru, ne do auta. Mám ještě 323 BA 1.5 i a to je nezničitelné rochcadlo, bohužel jen na jízdy kolem komína a neutáhne karavan, tak jsem si BOHUŽEL koupil tohoto krasavce a budu tedy s vámi sdílet tohle fórum, protože jsem jako majitel předchozích, vždy benzínových aut, neměl na podobných fórech co řešit. Snad jen podělaného čínského skůtra

před kterým VARUJI případné koupěchtivé zájemce

Napsal: 06 čer 2009, 18:24
od jackson
TDI tech píše:To je proste Ford. Mazda 6 zdiela splocnu koncernovu platformu s Mondeom. Vsetko je zbytocne velmi prekomplikovane, nestandartne a este ku vsetkemu spravene jak u debilov. Pravdepodobne mas motor Duratorq 2.0 TDCI. Musis si uvedomit, ze je to velmi nestandartna koncepcia motora. Pouziva vstrekovaci system Delphi, takze horeuvedene ceny niesu zly vtip, ale kruta realita. Ja sam (sice velmi nerad) servisujem dva Fordy a su to hotova katastrofa. Ked o nich iba pocujem tak mi vybehnu osipky na mozog. Neries to a cim skor sa toho zbav a radsej si kup nejake normalne auto. Zbytocne do toho vrazis vela penazi a aj ked jednu poruchu odstranis takmer okamzite sa objavy dalsia. Inac tu Mazdu vyfot a daj na nastenku ako rekordmana. Neuveritelnych 130000km a bez poruchy, to je na forda heroicky vykon hodny metalu. Proste Ford sa vyraba iba preto, aby Renault nebol najhorsi.
Zase nějakej chytrák.první si prosím zjisti fakta než tu začneš psát nesmysli.ten motor VUBEC není Ford,a už vůbec střikovače nejsou delphi ale DENSO..!
Napsal: 05 črc 2009, 08:13
od georg74
Jednu dobu jsme měnili "TCV valve" byla to záruční oprava, nějaká špatná serie. Jinak to bývají často vstřikovače. Ať ti někdo udělá kapilární zkoušku a hned budeš vědět na čem si. Někdy pomáhá nová kerekce vstřikú, ale to musí byt dobré.