VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od Markus01 » 19 úno 2009, 11:18
Tak jsem koukal na přídavný budíky na tlak turba. Stačil by budík do 1.5b při tej úpravě co jsem popsal výše?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov
Příspěvek
od dongrofo » 01 bře 2009, 20:23
Markus01 píše: Tak jsem koukal na přídavný budíky na tlak turba. Stačil by budík do 1.5b při tej úpravě co jsem popsal výše?
No co mam info tak to turbo VA by malo mat rozumny tlak max. 1,55 - 1,6 bar. Takze je to na hrane, zalezi ako to budes mat nachipovane na aky tlak. Mozno staci budik aj do 1,5 ale ked zoberes budik do 2 bar tak nic nepokazis
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Bydliště: liberec
Příspěvek
od turboa3 » 01 bře 2009, 20:53
budíček na 2bary je lepší, uvidíš i špičky plnícího tlaku při přidání a včas podchytíš zatuhlé lopatky.
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od Markus01 » 01 bře 2009, 21:15
OK. Budu hledat dál.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Bydliště: liberec
Příspěvek
od turboa3 » 01 bře 2009, 21:49
a ještě je dobrý na tlak oleje, když u oky uděláš díru do vany a nepojedeš přes 2000ot tak ti to kontrolka nebude signalizovat a drbneš motor.
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od Markus01 » 01 bře 2009, 22:03
turboa3 píše: a ještě je dobrý na tlak oleje, když u oky uděláš díru do vany a nepojedeš přes 2000ot tak ti to kontrolka nebude signalizovat a drbneš motor.
Ten chci taky a ještě teplotu oleje.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od kubajz1 » 03 bře 2009, 12:57
chlapi kdyz se zadelá agr nezkazí se něco na turbu??
Octava-81Kw AHF EGR-off
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice
Příspěvek
od oktáf » 03 bře 2009, 14:25
je to tu napsáno mockrát, když se ucpe EGR, tak se nezkazí hlavně sání. Taky záleží co máš za motor, novější motory hlásej chybu emisí
CFHC
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od kubajz1 » 04 bře 2009, 14:46
oktava 2000 81kw AHF
Octava-81Kw AHF EGR-off
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3687
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 04 bře 2009, 15:03
Tak ten nic hlásit nebude.
Oct asv 2000, DieselPower
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od kubajz1 » 04 bře 2009, 15:42
a jak to bude s těma emisema???projde to ne???
Octava-81Kw AHF EGR-off
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smoke » 04 bře 2009, 17:30
jo. emise nafta měří jen kouřivost a egr nemá vliv
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od kubajz1 » 10 bře 2009, 13:00
a co říkáte na vykuchání katalyzátoru???Prej na emisích taky nic nepoznaj
Octava-81Kw AHF EGR-off
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 10 bře 2009, 13:05
Lupo v podpise, dymivost 0.8 (limit je 2.0 ), EGR+Kat off, chip.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od kubajz1 » 11 bře 2009, 16:39
tak to je paradní,KAT de pryč
Octava-81Kw AHF EGR-off