Stránka 3 z 34

Napsal: 22 čer 2011, 09:17
od batoo
Taky si myslim, ze to uz je extremni setrilkovstvi jezdit na vyjetej motorak. To uz je snad lepsi ta hydraulika za 8kc/1l.

Napsal: 22 čer 2011, 10:19
od slovacek.milos
motory technologicky odlišné jsou máš přeci spojku převodovku i vanu jedna nápln,

změn technologii provozu a nalej tam automobilový olej OW3O obohacený plastifikátory tření a dojedeš do prčic, ;)

Napsal: 22 čer 2011, 11:20
od ovocny
Ja vim ze okamzite odejde spojka :D technologicky ale odlisne nejsou pokud jde o oter kovovych soucastek v motoru. vedsina z nich bude pravdepodobne z prevodovky ale obsah kovu bych nevylucoval ani v motorovem oleji i kdyz jak jsem uz psal do nadrze bych ho nelil hlavne z uplne jinych duvodu.

mimochodem s Ducati bych dojel na 0w30 automobilovy olej celkem daleko ;)

Napsal: 22 čer 2011, 11:38
od slovacek.milos
kdyby se ti to stalo stou spojkou ona neodejde jde vyšistit, ty plastifikátory ulpívají na povrchu odmastíš obrousíš dáš olej bez plastifikátorů a valíš dál, a do dulati raději 15 a 2OW aby ti náhodou ten řídký drahy OW neprotekl a spojku namastil ;)

Napsal: 22 čer 2011, 17:02
od hranicka
Tak tady jsou fotky magnetický filtrace na motorce, takto vypadá magnet asi 800km po posledním čištění:

Obrázek

a částečně vyčištěn pro představu:

Obrázek

A to to poslední dobou docela šetřím.

Napsal: 22 čer 2011, 18:46
od slovacek.milos
motat do toho motorku není asi to nejlepší, záběrové čísti motoru jsou kompoziční a převodovka jde v záběru natvrdo kov na kov, vylepšit stabilizátory tření to nejde protože je spojka v oleji mimo to dukato kde je suchá
na to tam máš ten magnet ten vyrovnává nesrovnatelné ;)

Napsal: 22 čer 2011, 20:59
od ovocny
Ale ja s tebou nejsem ve sporu. Jen tvrdim ze nejaky oter tam byt muze ale ze to stejne neni duvod proc bych to tam nelil vzhledem k tomu ze jsou i jine podle me nohem zasadnejsi faktory proc to nedelat.

Pokud jde o kov v oleji u auta.... pokud je motor v perfektni kondici tak toho asi vazne na magnet clovek moc nechyti ale ne vsechny jsou zrovna v perfektni koncici a nekdy z toho motoru vypadnou opravdu zajimave veci. Vubec u aut lidi tady z fora dost casto nepujde o posledni modely s najetyma 20000km :D

Napsal: 22 čer 2011, 21:09
od batoo
Ja furt nechapu co ma spolecnyho motorka a spony v oleji s tim, jestli v aute pouzivat jako palivo vyjetej motorovej olej:)

Napsal: 22 čer 2011, 21:16
od ovocny
Ze u motorky ty spony primo uvidis, u auta jich bude vyrazne min ale stejne tam bude mimo jineho bordelu i to a vsechny ty usazeniny kterych se motor diky oleji zbavil mu nalijeme zpatky jeste v dost spatne horlavem baleni diky aditivum. Ale pojede to, to je taky fakt :D

Napsal: 24 čer 2011, 19:46
od slovacek.milos
ovocny píše:Ze u motorky ty spony primo uvidis, u auta jich bude vyrazne min ale stejne tam bude mimo jineho bordelu i to a vsechny ty usazeniny kterych se motor diky oleji zbavil mu nalijeme zpatky jeste v dost spatne horlavem baleni diky aditivum. Ale pojede to, to je taky fakt :D
než vypoštět do světa své pocity se mrkni sem jak to hoří http://www.youtube.com/watch?v=nw_tywXa ... re=related

hoří to naopak velmi dobře propaluje to písty a upaluje žhavky ;)

Napsal: 24 čer 2011, 19:56
od slovacek.milos
a pro teoretiky hoření slaneček http://www.youtube.com/watch?v=o01MFKEC5s4

Napsal: 25 čer 2011, 08:42
od Stewa
slovacek.milos píše:
ovocny píše:Ze u motorky ty spony primo uvidis, u auta jich bude vyrazne min ale stejne tam bude mimo jineho bordelu i to a vsechny ty usazeniny kterych se motor diky oleji zbavil mu nalijeme zpatky jeste v dost spatne horlavem baleni diky aditivum. Ale pojede to, to je taky fakt :D
než vypoštět do světa své pocity se mrkni sem jak to hoří http://www.youtube.com/watch?v=nw_tywXa ... re=related

hoří to naopak velmi dobře propaluje to písty a upaluje žhavky ;)
Paráda paráda. Fakt jednoduchej a pěkně udělanej kotlík. No se zbytkem oleje je jasno, do auta nepůjde, schová se na horší časy ;-)

Mimochodem zajímalo by mě jakých teplot dosahuje ten kotlík při max. výhřevu a kolik toho oleje spotřebuje :?

Napsal: 25 čer 2011, 09:11
od ovocny
S tou teorii spatneho horeni jsem vychazel ze stareho M-B 3litra ktery jel na vsechno a dojezdil az kdyz tam zacal dotycny lit vyjetak..... motor byl zevnitr uplne "zarostly".

U tech kamen to hori hezky to je fakt ale jednou zacas musis ze dna odstranit speceny bordel ktery nevypada zrovna vabne pri pradstave ze to hori v motoru ;)

Napsal: 25 čer 2011, 10:59
od slovacek.milos
[quote="Stewa"]

dělá se to z nádrže na lpg jestli chceš zdarma si ji můýeš odvézt mám ji před barákem,

ty trysky jsou tuším pětky díry po osmo centimetrech, čistí se to dobře musíš mít kovové škrabky a vysavač na krb, na vzduch je dobrý ventilátor z oktávky, teploty je vysoká obal lze rozpálit do červena, při tomto spalování nená žádný dým jen teplo ;)

olejové kamna mají své mouchy vhánění vzduchu toto odstraní :)

Napsal: 25 čer 2011, 15:49
od radluk
olejove horaky se bezne pouzivaji i na taveni barevnych kovu v kelimkovych pecich, klidne i bronz, med, ale da se s tim tavit i litina. Cili klidne to zvladne kolem 1300 °C.