Stránka 3 z 3

Napsal: 14 črc 2009, 21:09
od Kornout
TDI tech píše:Asi chce jazdit rychlostny rekord alebo co (noteeth) . Niekto mu nabulikal s tou vahou ko...tiny do hlavy a on mu to zozral aj s navijakom. Nad vahou kotucov by som rozjimal keby som chcel jazdit v rychlostiach nad 280km/h kde sa uz samotna vlastna hmotnost kotuca pri tak vysokej uhlovej rychlosti moze prejavit vo forme vybracii a pod. Ale na bezne jazdenie koncernove 312/256 prip. 334/256 su tak akurat. Tusim ze ma zbytocne vela penazi. Namiesto toho aby si kupil do auta hasicak za 10eur vyhadzuje peniaze za nieco co k jeho ucelu nepotrebuje a spekuluje akoby to chcel homologovat do nejakej FIA skupiny kde je predpisana min. hmotnost vozidla.
Podle mě do 200PS stačej ty 312ky s lepšíma deskama a kapalinou DOT5. Na sériovejch deskách a s DOT4 se daj unavit v pohodě, to na nějaký větší blbnutí není.

Napsal: 14 črc 2009, 21:29
od Markus01
A jaký desky bys doporučil?

Napsal: 14 črc 2009, 21:33
od Fantik
Ferodo DS

Napsal: 14 črc 2009, 21:45
od R32TDI
Kornout píše:
TDI tech píše:Asi chce jazdit rychlostny rekord alebo co (noteeth) . Niekto mu nabulikal s tou vahou ko...tiny do hlavy a on mu to zozral aj s navijakom. Nad vahou kotucov by som rozjimal keby som chcel jazdit v rychlostiach nad 280km/h kde sa uz samotna vlastna hmotnost kotuca pri tak vysokej uhlovej rychlosti moze prejavit vo forme vybracii a pod. Ale na bezne jazdenie koncernove 312/256 prip. 334/256 su tak akurat. Tusim ze ma zbytocne vela penazi. Namiesto toho aby si kupil do auta hasicak za 10eur vyhadzuje peniaze za nieco co k jeho ucelu nepotrebuje a spekuluje akoby to chcel homologovat do nejakej FIA skupiny kde je predpisana min. hmotnost vozidla.
Podle mě do 200PS stačej ty 312ky s lepšíma deskama a kapalinou DOT5. Na sériovejch deskách a s DOT4 se daj unavit v pohodě, to na nějaký větší blbnutí není.
Co furt rejpete je mi jasný, že kratší brzdná dráha asi zajímá každýho kdo zjistil, že mu to prd brzdí, nedobrzdil to a skončil v autě před ním :D a to se mi právě před měsícem stalo na 18" kolech a 280mm brzdách sice jen ve městě při rychlosti 25 km/h.

Nic moc se nestalo odnesl to nárazník a světlo vše přes pojišťovnu, ale poučení pro mě jasný a to, že dám nějaký 312 brzdy tak si moc nepomůžu co na dálnici ty chytráku v rychlostech nad 130 km/h.
Ale nikomu nenutím lepší brzdy asi je pro spoustu lidí lepší si koupit na
Fabii 1.4 MPi koupit 19" Chromy za 40 000,- a pak snima machrovat na dálnici a když mu tam vlítne kamion tak se jenom pomodlí, ale jak ses mohl dočíst už sem pořídil Bremba 4 pístek a tak na to dupnu a zastavím.

Napsal: 14 črc 2009, 21:58
od CATDAVID
Co si za ně dal?Taky bych mohl jedny doma mít aj s kotoučama a zadek taky,tak se informuji co to stojí.

Napsal: 14 črc 2009, 22:02
od R32TDI
CATDAVID píše:Co si za ně dal?Taky bych mohl jedny doma mít aj s kotoučama a zadek taky,tak se informuji co to stojí.
8000,- i se zánovníma deskama, ale popraskanejma kotoučema

Nevíš kde do nich sehnat kotouče?

Už sem se ptal a o čem uvažuju jsou Feroda performance, ale jsou za randál.

Napsal: 14 črc 2009, 22:11
od CATDAVID
A ty tam chceš dát ty z Eva?Co takhle tam dát ty z leona cupra R 323x28mm nebo něco podobnýho.

Napsal: 14 črc 2009, 22:19
od R32TDI
CATDAVID píše:A ty tam chceš dát ty z Eva?Co takhle tam dát ty z leona cupra R 323x28mm nebo něco podobnýho.
Ty brzdy jsou z EVO IX a byly v nich kotouče velikost 320mm a síla 32mm a myslíš, že bych tam moh dát ty 323×28 bez uprav jestli tomu brzdiči nebude vadit ta síla kotouče?

Co myslíš? dík

Napsal: 14 črc 2009, 22:45
od CATDAVID
R32TDI píše:
CATDAVID píše:A ty tam chceš dát ty z Eva?Co takhle tam dát ty z leona cupra R 323x28mm nebo něco podobnýho.
Ty brzdy jsou z EVO IX a byly v nich kotouče velikost 320mm a síla 32mm a myslíš, že bych tam moh dát ty 323×28 bez uprav jestli tomu brzdiči nebude vadit ta síla kotouče?

Co myslíš? dík
Nějaká tolerance tam bude záleží jak velká?

Napsal: 14 črc 2009, 22:51
od R32TDI
CATDAVID píše:
R32TDI píše:
CATDAVID píše:A ty tam chceš dát ty z Eva?Co takhle tam dát ty z leona cupra R 323x28mm nebo něco podobnýho.
Ty brzdy jsou z EVO IX a byly v nich kotouče velikost 320mm a síla 32mm a myslíš, že bych tam moh dát ty 323×28 bez uprav jestli tomu brzdiči nebude vadit ta síla kotouče?

Co myslíš? dík
Nějaká tolerance tam bude záleží jak velká?
Takže to není good pro ten brzdič?

Napsal: 22 črc 2009, 03:12
od ThomasVAG
Ještě brzdiče Wilwood jdou sehnat za zajímavou cenu viz.
http://speedpro.cz/brzdy-zavodni-sporto ... 5_394.html

A zajímavá věc jsou ještě čtyřpísty brzdiče z nových 1203jek (Taz),kamarád to koupil na Rapida má v tom 1.8T RSo... Až půjdou nahrávat fotky tak to sem šupnu....

Napsal: 22 črc 2009, 10:31
od dolar100
aj tak si myslim ze vykon tvojho auta nema az tak vyznam, z pohladu brzd, (ak sa nechystas zavodit, lebo tam brzdy dostanu zabrat) podstatne je aj co dokaze preniest guma.
Tvoje brzdy zaujima vaha auta, rychlost z akej musia brzdit a sposob jazdy(napr.pri závodení), a ty zvysenim vykonu nedosiahnes vysiu rychlost, ak by som zvysoval aj maximalku tak potom by som isiel do extremu aj s brzdamy,

R 32 jazdi skoro 250km/h tak to uz je o niecom inom

len názor ;)