Stránka 3 z 9
Napsal: 03 srp 2009, 23:00
od TRULI 1
Já len prax je prax bez zbytočných rečí a ako dalej sledujem neustále ešte sa máme čo učit

Dík za rady takýmto majstrom

Napsal: 04 srp 2009, 07:19
od jordee_23
este otazka ...tie hodnoty pozeram kanal 13 ... nie?
dik
Napsal: 04 srp 2009, 07:21
od misoVW
ake hodnoty? sinchronizacia kluky a vacky je v 4. V 13 su rozdiely davok jednotlivych vstrekov oproti referencnej hodnote. Ak mas rotacku, staci TDI Graf.
Napsal: 04 srp 2009, 08:00
od jordee_23
misoVW píše:ake hodnoty? sinchronizacia kluky a vacky je v 4. V 13 su rozdiely davok jednotlivych vstrekov oproti referencnej hodnote. Ak mas rotacku, staci TDI Graf.
rotacka mi je jasna ...to uz som sa pohral x krat .
to co spominal Huml .. som slepy

... uz si to pisal ty .... ...kanal 4 ..a nastavit na 0 pri PD.
Napsal: 04 srp 2009, 13:08
od jordee_23
Huml píše:při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu

ked povolim tie 3 sroby , cim je lepsie pootcit rozvodami = remenicou vackovky alebo strednou srobou = vackovkou a rozvody mi zatial stoja na mieste?
dik
ked doladujem na rotacke predvstrek, na cerpadle povolim tie tri sroby a jemne cez strednu srobu doladim klucom . utiahnem kuknem na vag a proceduru opakujem kym to nie je ok.
Napsal: 04 srp 2009, 14:17
od Zajic
To by mě taky zajímalo. Jo a ve VISu plácají něco o tom, že se ty šrouby mají dát po povolení nový, jak to vidíte?
Napsal: 04 srp 2009, 15:12
od TDI tech
Ja osobne som ich este nikdy za nove nemenil a OK. keby si vedel co vsetko musis vymenit za nove ked stym raz pohnes podla dielenskej prirucky tak si radsej kupis nove auto.
Napsal: 04 srp 2009, 15:15
od urgi
TDI tech píše:Ja osobne som ich este nikdy za nove nemenil a OK. keby si vedel co vsetko musis vymenit za nove ked stym raz pohnes podla dielenskej prirucky tak si radsej kupis nove auto.
pouzivas momentovy kluc na dotahovanie ( kolko Nm? ) alebo to mas v rukach?

Napsal: 04 srp 2009, 21:30
od misoVW
povolit 3 sroby a pootocit velkym stredovym srobom (vackou).
Napsal: 05 srp 2009, 09:12
od jordee_23
misoVW píše:povolit 3 sroby a pootocit velkym stredovym srobom (vackou).
to som chcel pocut ..tak to robim na rotacke ale na cerpadle... doladujem s tdi grafom
Napsal: 05 srp 2009, 21:04
od boobika
poradili byste mi prosím jak zjisti jestli je správně nastaven počátek vstřiku u pd po rozvodech?
našel jsem zde návod - ve vagu - měřené hodnoty, kanál 4, pole 4 nastavit 0, ale nějak to nemůžu v programu najít. mám vag 304.0
moc děkuji
Napsal: 05 srp 2009, 21:09
od TDI tech
Ako to nemozes najst? Sak 01motor\kanal004\pole4 a idealna hodnota 0. Neviem co nemozes najst. Vagom to iba skontrolujes, nastavit to musis mechanicky. Na nahone vacky (ozubenom kole) povolis 3 sruby a pootocis podla potreby.
Napsal: 06 srp 2009, 07:30
od boobika
tak jsem to dělal správně, ale v tom poli mi to psalo N/A
Napsal: 09 srp 2009, 19:36
od urgi
je nejaky problem ci o robis za studena alebo za tepla???
Napsal: 09 srp 2009, 19:38
od misoVW
Za tepla, remen sa troska teplom natiahne a posunie sa to asi o 0,5.