Stránka 3 z 7

Napsal: 23 srp 2009, 23:44
od sandokan
sorry ale nevim co jsi tim chtel ric ... (wallbash)

Napsal: 24 srp 2009, 00:00
od JasteR
sandokan píše:kdo vymyslel ten nesmysl ze kdo ma diesel 1,9tdi nitro bude na 2,5 disel !! to si bude delat zachvilku kazdej kdo chce ty kategorie
Je to jedine sparvne stejne jako to plati koeficienty i u benzinu ...
Stejne tak by bych pro rozdeleni 4x4 a FWD... jak se ukazuje tak pokud budet mit 4x4 hodne pres 200HP ,tak to proste FWD ani na slickach nedozene..
Navic pri dnesni ucasti dieslaku...

Napsal: 24 srp 2009, 07:00
od Forest
sandokan píše:sorry ale nevim co jsi tim chtel ric ... (wallbash)
Netusis? Tak to zkus precist jeste jednou:
sandokan píše:....jelikoz nitro je nitro!a nejaka nafta nad 2,5 ho nemuze dat
Forest píše:BMW 335D, 3,0 R6 zaklad 210kW(286k)/4400RPM, kroutici moment 580/1750, s nijak drastickym chipem 330koni... takze zbyva uz jen jedine: odlehcit nebo umistit do jineho "prostredi"

Co by se asi tak stalo, pokud by snad doslo k uprave turbodmychadel (hm)
Pokud jsem Te dobre pochopil, tak tvrdis, ze cokoliv nad 2,5 bez nitra nema sanci proti 1,9tce s nitrem...jestli jsi to tak nemyslel, pak jsem Te nepochopil, nicmene jsem reagoval v tomto smyslu.

Bohuzel se budu uz jen opakovat, nicmene ja stale nechapu, ze si lidi vydupali, ze "nitraci" jsou o kategorii vyse ale auto, ktere bylo prestaveno na 4x4 na voze, ktery nikdy 4x4 nebyl, bylo odlehceno tak, ze kdyby potkalo babetistu, tak to bude pro oba smrt apod. a stale neni ve specialech jim nevadi.

Jaky je rozdil mezi tim, ze nekdo vykucha absolutne a brutalne auto nebo si postavi ram a da do nej motor? :roll: Jestlize Cajicek muze jezdit v kategorii do 2,0, kam byste me pote zaradili, pokud bych si postavil "buggy s 1,9TDI"? Do specialu? (noteeth)

Napsal: 24 srp 2009, 09:03
od Jayson
sandokan píše:sorry ale nevim co jsi tim chtel ric ... (wallbash)
A kdo komu brání, aby udělal auto nad 2,5l s nitrem? Neni to ještě větší výhoda pro něho? (LOL)

Účast v dieselech byla dost vysoká na to, aby se to rozdělilo na FWD+RWD a AWD..a nebo 4x4 do 2,5l :) nitro nenitro :P

Napsal: 24 srp 2009, 09:13
od Forest
By me zajimalo, jak by se s tim soudruzi z organizace poprali, kdyz by jim tam prijel G2 s V10 s nitrem (jakoze Polaci to maji v Audine) (LOL)

Ale musim uznat, ze se mi ta ucast hodne libila. S usmevem na tvari vzpominam na Bitpower, ktery se kdysi davno snazil ucastnit. Holt by kluci asi museli prejit na "nemce" mno :D

Napsal: 24 srp 2009, 10:43
od flekyc
jsem slepej a nebo Cajicek nemel merenej cas ?

Forest : v tom s tebou souhlasim, ze kola+rám+motor je special, to je bez debat, dalsi vec jsou 4x4, ale nitro v 1.9TDI nema co delat, to se na me nezlob. kdyz si koupis hybrid, je to porad ND, vec ktera ma sice vyssi potencial, nic mene standard za 20tis+ jak rikas. NOS je komponent, ktery jak opet ty rikas "neni seriove instalovan" a to ze udajde Č. F RS je v 2.0 D je usmevne, ale necekal bych nic jinyho.

Napsal: 24 srp 2009, 11:01
od Forest
Cajicek vyhecoval lidi v Milovicich, aby tam narvali maximum a ze se pry v Mimoni ma vse rozhodnout ... a nakonec byl jenom jako divak. Ze by ladil, az doladil? :roll:

Pockej a ona se delala F RS 4x4 seriove? (recnicka otazka)

Chapu, ze vas to nitro stve, ale proste kazdy ma tu moznost ho tam dat. Neni to nic nedostupneho a kdyz se budu opakovat: je to levnejsi nezli velky hybrid. Libilo se mi, ze s nitrem uz prijelo vice lidi.

Napsal: 24 srp 2009, 11:55
od Lusťa
jakej čas měl ten černej golf 4x4,vykuchanej a s velkou bombou vzadu?
dík za info
Kategorie neřešte, to už tady bylo XX krát, jezděte na dosaženej čas a je to

Napsal: 24 srp 2009, 12:17
od flekyc
nene, F RS 4x4 seriove neni, teda nikdy jsem o tom neslysel. no asi mu neco nevydrzelo, kdyz byl jen divak, pochybuju, ze by si to nechal ujit. jelo mu to hodne pekne, skoda, zejimal me jeho cas.

Lusta : myslel jsem, ze letos konecne zase pojedu, ale soudruzi na ZCU PLZ rozhodli jinak :roll:

Napsal: 24 srp 2009, 13:21
od PROFITUNER
Co sa tyka pravidiel,tak akceptujem koeficient Nitra aj u kategorie diesel, no beriem to ako podraz,ze sa to vyhlasilo v den,ked Mimonske valky zacali. My cestujeme 700km a dozvieme sa to az na mieste,tak to sa naozaj nerobi. Keby sme to vedeli skor,tak Lupo by islo bez Nitra, no k tomu mame uplne iny soft a ine nastavenia,no 12,5 na Nafte by zvladlo.
Lupu sa nic nestalo,tie dve jazdy boli nepodarene starty, jeden som pretocil kolesa a druhy mi to zdochlo, ten biely dym bolo Nitro,ked skapal motor.
Problem bol hlavne vo mne a to preto,ze som dva mesiace koli operacii chrbtice nesedel vobec za volantom, iba pred 15 dnami ma operovali.
Aj tak si myslim,ze to bol pekny vykon. Lupo jazdi perfekne, no momentalne so seriovymi piestami uz pod hranicu 11 sekund nema.
Ked pokazim start,tak uz je potom zbytocne sa dalej nahanat a katovat auto. Ono to s krutakom cez 800Nm neni take jednoduche odstartovat.
Mozno ste sledovali ten Golf II R32. Jeden cas zasiel 10,7 a dalsie jazdy mal okolo 11,7 a 11,5 a to len koli pokazenemu startu.
Aj tak som rad,ze sa nam podaril aspon jeden start.
Lupo tento rok nemalo ani jednu poruchu, neodislo ani jedna turbina. Skoda,ze sa soferovi uz tak nedari, no hlavne skoda toho pretoceneho motoru z Piestan.
Aj tak, dakujeme za velmi peknu akciu a som velmi rad, ze uz sa tam dalo pozerat aj na pekne vykony benzinovych aut, lebo minuly rok to bola pre benzin hanba,ked Lupo vyhralo celkovo najlepsim casom 11,03.

Napsal: 24 srp 2009, 14:05
od Forest
... aneb nikdo Te nepochvali lip, nezli Ty sam (noteeth)

Jinak ta informace byla na srankach poradatele davno k dispozici a je jen vasim problemem, ze se neinformujete.

Tech 12,5 "na nafte" v Lupu bych chtel videt (LOL) Myslim si, ze by bylo vhodne toto odprezentovat pri nejblizsi moznosti, hrozne rad bych to videl. Jen bych take chtel videt odmontovany vystup z lahve ... vzhledem ke zkusenostem z minulosti, kdy se firma Profituning neprezentovala zrovna nejak moc cestne.

Co se tech poruch tyce, pro me osobne je subjektivne lepsim vysledkem kdyz auto bez poruch stale zlepsuje svoje vykony, nezli kdyz nekdo dosahuje opravdu dobry vysledku, nicmene za cenu prubeznych poruch.

Zlatka jezdi povetsinou na srazy po vlastni ose, motor je tam stale stejny a slape stale...co dodat.
druhy mi to zdochlo, ten biely dym bolo Nitro,ked skapal motor.
Nema nekdo video? Kdyz se zkusim logicky zamyslet a vezmu v potaz, ze kdyz motor chcipne, tak nepracuje a tudiz nevychazi temer nic z vyfuku (pokud do nej neni neco foukano), tak mi tu vychazi neco o varene nudli. :roll:

Napsal: 24 srp 2009, 14:16
od sandokan
"Forest "Jinak ta informace byla na srankach poradatele davno k dispozici

Davno?? asi ne!!! 3dny předem!..

Napsal: 24 srp 2009, 15:13
od Forest
Byl jsem na tech strankach tusim v utery ... to je pro me dostatecne "davno" (chapej predem). Nevim, asi jsem jiny clovek, ale kdyz nekam jedu, tak se radeji 10x poinformuju a necham si potvrdit.´..zvlaste, kdyz jedu do zahranici.

Navic nevim, jaky je pro ne problem upravit SW na miste, pro Reeshu na Zlatce je to zalezitost asi dvou minut. Ale tak Profituning by tam asi davali jine turbo...jinak si to neumim predstavit, co je na tom tak "neprijemneho", ze po obdrzeni teto informace nakonec tedy nejeli bez nitra.

Napsal: 24 srp 2009, 15:45
od toby66kw
Lusťa píše:jakej čas měl ten černej golf 4x4,vykuchanej a s velkou bombou vzadu?
dík za info
Kategorie neřešte, to už tady bylo XX krát, jezděte na dosaženej čas a je to
G4 13,749s , 159,652kmh, a pajin 13,939s ,159,609kmh

Čajíček

Napsal: 24 srp 2009, 16:01
od bobban
Myslim že Čajíček nebyl přítomen pro to, že snad fabku prodal viděl jsem ji na mobile.de nejdřív za 22000euro potom za 18000euro, ale už tam není. (hm)