RENAULT MEGANE startování!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

zjistil si proč, když to nenastratuje, jestli jde jiskra?
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1285
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

To právě teť nemůžu zjistit, protože dnes jsem to měl nastartovaný už asi 50x a ještě to nevynechalo. Možná i proto se nemůžu doměřit žádné chyby. Když to včera nešlo startnout, tak jsem měl svíčky ven a jiskra šla. Jenže hned když jsem je nasadil a startnul, tak to běželo. Takže je možný, že ta chyba zase zmizela už když jsem měl ty svíčky venku. No prostě jsem z toho blbej.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

relátka všechny ok?
oxidace
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1285
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Dnes už nafrantíka dlabu. Musím ještě udělat dvě káry a zabalím to. Frantíkem si zkazím zase zítřek. Na ty relátka se určitě ráno mrknu. Dík.
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2008, 12:32

Příspěvek od T »

Zkusím poradit:
1) některé systémy nejsou schopny detekovat některé chyby,páč na to nejsou stavěny. Příklad? Nepodporuje normu EOBD,nesleduje výpadky zapalování/hoření ve válci=žádná závada v sériovce.

2)nesleduje stav tlaku na palivové soustavě=někdy žadná závada,někdy špatné poměry směs se vzduchem....je zapotřebí se koukat na multiplikativní a aditivní korekce v livedatech,nečumět furt na paměť závad!!!

3)vadné ukostření či napájení ECU=žadná závada v s.,páč ECU je jaksi v době poruchy vypnutá,pozná se to,že padá komunikace při startování.

4)jinak než skopem nic nezjístíte!!!Neměřit multimetrem.

5)Zkus jako první v době poruchy proměřit SKOPEM!!! čidlo otáček,pozor na šumy(ale startér bych vyloučil vzhledem k roztlačení a nechytnutí),dále bych napíchnul čerpadlo(kostru,napájení),dále sekundár,nebo aspoň primár(napájení,kostra cívek)nahrál parametry(startovací otáčky)

6)immo bych vyloučil,páč to systém většinou pozná a kontrolka opravdu zhasne?Pokud jo,je to nejspíš OK.
Pokud nemáš skop
POtvrzení=v době závady vyndat svíčku s cívkou,jestli jde jiskra a mrknout na vstřik,pokud něco dává...dělal bych to postupně,pak zároveň poslouchat čerpadlo,zkontrolovat nárazový spínač(aspoň multimetrem,nebo raději překlenovat).Dále kontrola hlavního relé a relé čerpadla,atd. atd. atd.
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2008, 12:32

Příspěvek od T »

sory,nevšim jsem si,že jiskra v době poruchy šla...tím bych možná vyloučil čidlo otáček,možná immo(záleží na systému,co odpojuje),cívky. Zaměř se na vstřiky,čerpadlo,relé a nárazový spínač(jednou mě taky potrápil).
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1285
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Osciloskop samozřejmě mám a jakmile na tom dodělám brzdyasundám to ze zvedáku, tak to napojím a uvidíme. Všechno postupně vyzkouším a dám vědět. Díky.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1285
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Takže frantíka mám napíchnutýho na diagnostice, která samozřejmě nic neukazuje. Jiskra jde, tlak paliva ok, osciloskopem jsem nezjistil žádné větší odchylky od normálu (podle VIVIDU), přišel jsem na nějaké drobnosti jako např. volný pin 14 na ŘJ, volná kostra za pojistkovou skříňkou... Auto jsem měl nastartovaný snad 200x a ani jednou nevynechalo, takže ani nic špatnýho naměřit nemůžu. Buď to bylo nějakou tou capinou nebo mu to začne dělat zase. Zítra si ho má vyzvednout, tak to ještě párkrát zkusím. Určitě se to projeví až při předávání. Ještě se zeptám na to imo. Franta by přece neměl jít nastartovat pokud nezamknu a odemknu, ne??? Tohohle nastartuju kdykoliv. Odemčenýho, zamčenýho může stát třeba půl hodiny nobo celý den prostě přijdu a startnu.
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2008, 12:32

Příspěvek od T »

Přesně tak,pokud znovu auto neotevřeš třeba dálkou,aktivuje se zpravidla immo,kontrolka na přístrojovce začně červěně blikat. Auto nelze nastartartovat. Dělá něco někdy ta kontrolka? Pokud ne,nejspíš opravdu někdo čachroval s imem.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

no taky zaleží co to je za immo.
pokud je to frekvenční, tak immo je čtený pouze při zapnutí klíčku, žadné odemykání zamykání neplatí.

pokud je to infra tak ano
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1285
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Okura píše:no taky zaleží co to je za immo.
pokud je to frekvenční, tak immo je čtený pouze při zapnutí klíčku, žadné odemykání zamykání neplatí.

pokud je to infra tak ano
Tak tohle bude frkfenčmí, protože u infra bývá nad zrcádkem takový malý příjimač a tenhle to nemá. Právě mám podezření i na snímací cívku u spínačky, protože něco podbnýho jsem řešil na 156Alfě a po výměně té cívky je klid. Ale je fakt, že tomu to dělalo daleko častěji. Např. z deseti startů to naskočilo dvakrát. Frantu jsem měl včera startlýho minimálně 200x a zatím v pohodě.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“