LTO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Sllawek píše:Mám takový menší problém, bydlím bízko našich západních sousedů a tudíž se celkem snadno dostanu k LTO. Lil jsem ho úspěšně do Citroenu AX, Kamarád to lil do Toleda TDi s rotačním čerpadlem a já bych to docela rád lil teď taky do svého Berlinga. Je to lae HDi. Jak se ale snese CR a LTO? Nechci, aby mi po dvou tisících odešly vstřiky, nebo něco podobného. Máte s tímhle někdo zkušenost?
A prosím tě, jak se dá u sousedů splašit to LTO? Mám to do Reichu co by kamenem dohodil...
nemám žádné auto na naftu
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Sllawek »

kartmen píše:
Sllawek píše:Mám takový menší problém, bydlím bízko našich západních sousedů a tudíž se celkem snadno dostanu k LTO. Lil jsem ho úspěšně do Citroenu AX, Kamarád to lil do Toleda TDi s rotačním čerpadlem a já bych to docela rád lil teď taky do svého Berlinga. Je to lae HDi. Jak se ale snese CR a LTO? Nechci, aby mi po dvou tisících odešly vstřiky, nebo něco podobného. Máte s tímhle někdo zkušenost?
A prosím tě, jak se dá u sousedů splašit to LTO? Mám to do Reichu co by kamenem dohodil...
Sorry, za opožděnou odpověď, snad to ještě k něčemu bude...
LTO se dá v Německu sehnat v pohodě, oni s ním dost topí, tak mají stáčírny, jsou na to i reklamy podél silnic... Prý to někde nechtějí čepovat do kanystrů a malách nádob, ale já se stím nesetkal, mě to do "vojny" normálně načepujou. Cena byla teď v přepočtu asi 19 Kč, což furt jde, ale bývalo i líp...
Zkus zagooglit, normálně hiezoel:- ))) (heizöl)
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
SUchanek09
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 11 úno 2009, 22:59
Bydliště: Nymburk

Příspěvek od SUchanek09 »

měl jsem taky možnost jezdit v octávii TDi na LTO ,jezdila na to jen v létě potom zásoby došly ,byl sem radši protože kolem nuly jak na podzim bývalo tak začlo bejt jakoby hustčí. mám ale však pochyby jestli sem se nenachytal na nějakou prapodivnou směs, či velice přestárlý lto. bylo ve velkejch nádržích a z vrchu pohoda. jak sme se dostávaly ke dnu tak začalo být hustčí a přez hadr pomalu neproteklo. rozředovaly a cedily sme to s trochou benzínu a normální nafty co tu mam taky ale jestli to byl samej parafín či co prostě ty usazeniny pěknej hnus. (z 1000l asi 20l usazenin.) jinak potom po uschnutí a odloupání z hadru to byla bílá vosková hmota co hned tála na ruce a na kamnech se okamžitě vznítila. když se to filtrovalo tak auto na to vrnělo jinak v pohodě. bylo to 1:1s naftou, i na čistý jelo ale byl tam cítit už nižší výkon. vadilo mi na tom že se to muselo furt filtrovat ale po chvíly sem na to měl fígle s el. čerpadlem a staršímy filtry....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

SUchanek09 píše:měl jsem taky možnost jezdit v octávii TDi na LTO ,jezdila na to jen v létě potom zásoby došly ,byl sem radši protože kolem nuly jak na podzim bývalo tak začlo bejt jakoby hustčí. mám ale však pochyby jestli sem se nenachytal na nějakou prapodivnou směs, či velice přestárlý lto. bylo ve velkejch nádržích a z vrchu pohoda. jak sme se dostávaly ke dnu tak začalo být hustčí a přez hadr pomalu neproteklo. rozředovaly a cedily sme to s trochou benzínu a normální nafty co tu mam taky ale jestli to byl samej parafín či co prostě ty usazeniny pěknej hnus. (z 1000l asi 20l usazenin.) jinak potom po uschnutí a odloupání z hadru to byla bílá vosková hmota co hned tála na ruce a na kamnech se okamžitě vznítila. když se to filtrovalo tak auto na to vrnělo jinak v pohodě. bylo to 1:1s naftou, i na čistý jelo ale byl tam cítit už nižší výkon. vadilo mi na tom že se to muselo furt filtrovat ale po chvíly sem na to měl fígle s el. čerpadlem a staršímy filtry....


taky mám podobné zkušenosti jsou i lehčí oleje jako nafta

stím parafínem, jednou v létě mrzlo tak mínus jedna asi ve čtyři ráno dal jsem do sudu čerpadlo s pozinkovanou trubkou a když jsem ho vytáhl :o :o normálně jak svíčka ten parafín se usadil na té pozinkované studené trubce miloš
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Sllawek »

SUchanek09 píše:měl jsem taky možnost jezdit v octávii TDi na LTO ,jezdila na to jen v létě potom zásoby došly ,byl sem radši protože kolem nuly jak na podzim bývalo tak začlo bejt jakoby hustčí. mám ale však pochyby jestli sem se nenachytal na nějakou prapodivnou směs, či velice přestárlý lto. bylo ve velkejch nádržích a z vrchu pohoda. jak sme se dostávaly ke dnu tak začalo být hustčí a přez hadr pomalu neproteklo. rozředovaly a cedily sme to s trochou benzínu a normální nafty co tu mam taky ale jestli to byl samej parafín či co prostě ty usazeniny pěknej hnus. (z 1000l asi 20l usazenin.) jinak potom po uschnutí a odloupání z hadru to byla bílá vosková hmota co hned tála na ruce a na kamnech se okamžitě vznítila. když se to filtrovalo tak auto na to vrnělo jinak v pohodě. bylo to 1:1s naftou, i na čistý jelo ale byl tam cítit už nižší výkon. vadilo mi na tom že se to muselo furt filtrovat ale po chvíly sem na to měl fígle s el. čerpadlem a staršímy filtry....
Tak to co beru já je normálně tekutý, jako nafta, akorát to hnusnějc smrdí a je to červený asi jako petrolej do lamp. Ale Peugeot 309 nepoznal rozdíl, ani start v -15ti nebyl problém, a to jsou už žhaviče v háji. Při jízdě je to jako na naftu. Nepoznáš rozdíl. Ale je to jednoduchej diesel.
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Sllawek
ano, mas pravdu, na LTO to jede dobre, jak na naftu.
Ale pokud jezdis na nizkosirny LTO, tak zachvilu vylagrujes cerpadlo.... Jelikoz sira je mazivostni prisada, u nafty ji zredukovali na minimum a nahradili aditivy, jenez u LTO neni dnes ani sira, a uz vubec ne aditiva...
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

;) myslým, že nezadřeš. Do cisterny se háže akorát ampule z barvivem. A tu neaditivaovanou naftu si kupuješ u kdejaké čerpačky ani o tom nevíš.
nemám žádnou kárku na naftu...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já znám jen jeden případ to jsem psal ultra lehký nízkosirný vydřely se elementy na traktoru ale to už snad dodá rozum že petrolej není dobrá volba miloš
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Sllawek »

radluk píše:Sllawek
ano, mas pravdu, na LTO to jede dobre, jak na naftu.
Ale pokud jezdis na nizkosirny LTO, tak zachvilu vylagrujes cerpadlo.... Jelikoz sira je mazivostni prisada, u nafty ji zredukovali na minimum a nahradili aditivy, jenez u LTO neni dnes ani sira, a uz vubec ne aditiva...
Proto tam radši dávám aditivum do nafty, protože si nejsem jistej, jestli to není extra LTO, tím to sichruju.
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Sllawek píše:
radluk píše:Sllawek
ano, mas pravdu, na LTO to jede dobre, jak na naftu.
Ale pokud jezdis na nizkosirny LTO, tak zachvilu vylagrujes cerpadlo.... Jelikoz sira je mazivostni prisada, u nafty ji zredukovali na minimum a nahradili aditivy, jenez u LTO neni dnes ani sira, a uz vubec ne aditiva...
Proto tam radši dávám aditivum do nafty, protože si nejsem jistej, jestli to není extra LTO, tím to sichruju.
poznáš ten ultra lehký to je jak vodička, a aditivum v dobré ceně je kernite, castrol ten už je dost drahý a stačí fakt mililitr na litr miloš
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Sllawek »

slovacek.milos píše:
Sllawek píše:
radluk píše:Sllawek
ano, mas pravdu, na LTO to jede dobre, jak na naftu.
Ale pokud jezdis na nizkosirny LTO, tak zachvilu vylagrujes cerpadlo.... Jelikoz sira je mazivostni prisada, u nafty ji zredukovali na minimum a nahradili aditivy, jenez u LTO neni dnes ani sira, a uz vubec ne aditiva...
Proto tam radši dávám aditivum do nafty, protože si nejsem jistej, jestli to není extra LTO, tím to sichruju.
poznáš ten ultra lehký to je jak vodička, a aditivum v dobré ceně je kernite, castrol ten už je dost drahý a stačí fakt mililitr na litr miloš
Tak v tom případě je tohle nějakej jinej, ne extra LTO, tenhle má konsistenci jako nafta, je tak podobně vazkej a mazlavej:- )))
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Sllawek píše:
slovacek.milos píše:
Sllawek píše: Proto tam radši dávám aditivum do nafty, protože si nejsem jistej, jestli to není extra LTO, tím to sichruju.
poznáš ten ultra lehký to je jak vodička, a aditivum v dobré ceně je kernite, castrol ten už je dost drahý a stačí fakt mililitr na litr miloš
normálka jak nafta a trochu do červena neřeš jezdi miloš

Tak v tom případě je tohle nějakej jinej, ne extra LTO, tenhle má konsistenci jako nafta, je tak podobně vazkej a mazlavej:- )))
suolif
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2010, 21:57

Jízda na LTO

Příspěvek od suolif »

Zdary, koukám na názory na LTO.
Já už jezdím na tohle palivo asi 7let, vystřídal jsem pár aut a zatím v pohodě. Pravda lil jsem to čisté do motoru TD s klasickým čerpadlem, po čase to čerpadlo lehlo vydřela se vačka čerpadla a přestalo mi dávat množsví paliva, asi opravdu hůře maže, jinak vstřiky v pohodě. Jiné auto to přežilo bez ujmy, možná jsem ho prodal dřív než se něco stačilo udát.
Od té doby do LTO přidávam motorový olej asi tak 1/100L a jestě SuperDieselAditiv v dvojité dávce tedy 1/500L. Teď vlastím auto s motorem ComonRail druhé generace, zpočátku jsem to míchal, má směs LTO a nafta 1/1, ale teď jezdím na čistou LTO celkem už jsem najel okolo 20tis a pohoda, motor jako hodinky.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Jj jezdí mi sem jedno pivovarský Iveco daily s CR a to má na tohle červený LTO najeto už cca 280000, ale je pravda že už jsem na tom dělal 2x čerpadlo.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Martin.R píše:Jj jezdí mi sem jedno pivovarský Iveco daily s CR a to má na tohle červený LTO najeto už cca 280000, ale je pravda že už jsem na tom dělal 2x čerpadlo.
mám zde béčko 3.O systém CR jeden řidič jeden majitel, 285.OOO km borec se snaží jezdit na kavalitní naftu vždy tankuje pokudmožno nějakou lepší, žhavky měněny dvakrát, vstřiky postupně vechny, čerpadlo jedenkrát auto zas stojí problém se startem vcelku podobné případy miloš
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“