A prosím tě, jak se dá u sousedů splašit to LTO? Mám to do Reichu co by kamenem dohodil...Sllawek píše:Mám takový menší problém, bydlím bízko našich západních sousedů a tudíž se celkem snadno dostanu k LTO. Lil jsem ho úspěšně do Citroenu AX, Kamarád to lil do Toleda TDi s rotačním čerpadlem a já bych to docela rád lil teď taky do svého Berlinga. Je to lae HDi. Jak se ale snese CR a LTO? Nechci, aby mi po dvou tisících odešly vstřiky, nebo něco podobného. Máte s tímhle někdo zkušenost?
LTO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 189
- Registrován: 24 led 2006, 06:45
- Bydliště: sever Čech
Odpovědi: 0
nemám žádné auto na naftu
Sorry, za opožděnou odpověď, snad to ještě k něčemu bude...kartmen píše:A prosím tě, jak se dá u sousedů splašit to LTO? Mám to do Reichu co by kamenem dohodil...Sllawek píše:Mám takový menší problém, bydlím bízko našich západních sousedů a tudíž se celkem snadno dostanu k LTO. Lil jsem ho úspěšně do Citroenu AX, Kamarád to lil do Toleda TDi s rotačním čerpadlem a já bych to docela rád lil teď taky do svého Berlinga. Je to lae HDi. Jak se ale snese CR a LTO? Nechci, aby mi po dvou tisících odešly vstřiky, nebo něco podobného. Máte s tímhle někdo zkušenost?
LTO se dá v Německu sehnat v pohodě, oni s ním dost topí, tak mají stáčírny, jsou na to i reklamy podél silnic... Prý to někde nechtějí čepovat do kanystrů a malách nádob, ale já se stím nesetkal, mě to do "vojny" normálně načepujou. Cena byla teď v přepočtu asi 19 Kč, což furt jde, ale bývalo i líp...
Zkus zagooglit, normálně hiezoel:- ))) (heizöl)
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 úno 2009, 22:59
- Bydliště: Nymburk
Odpovědi: 0
měl jsem taky možnost jezdit v octávii TDi na LTO ,jezdila na to jen v létě potom zásoby došly ,byl sem radši protože kolem nuly jak na podzim bývalo tak začlo bejt jakoby hustčí. mám ale však pochyby jestli sem se nenachytal na nějakou prapodivnou směs, či velice přestárlý lto. bylo ve velkejch nádržích a z vrchu pohoda. jak sme se dostávaly ke dnu tak začalo být hustčí a přez hadr pomalu neproteklo. rozředovaly a cedily sme to s trochou benzínu a normální nafty co tu mam taky ale jestli to byl samej parafín či co prostě ty usazeniny pěknej hnus. (z 1000l asi 20l usazenin.) jinak potom po uschnutí a odloupání z hadru to byla bílá vosková hmota co hned tála na ruce a na kamnech se okamžitě vznítila. když se to filtrovalo tak auto na to vrnělo jinak v pohodě. bylo to 1:1s naftou, i na čistý jelo ale byl tam cítit už nižší výkon. vadilo mi na tom že se to muselo furt filtrovat ale po chvíly sem na to měl fígle s el. čerpadlem a staršímy filtry....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
SUchanek09 píše:měl jsem taky možnost jezdit v octávii TDi na LTO ,jezdila na to jen v létě potom zásoby došly ,byl sem radši protože kolem nuly jak na podzim bývalo tak začlo bejt jakoby hustčí. mám ale však pochyby jestli sem se nenachytal na nějakou prapodivnou směs, či velice přestárlý lto. bylo ve velkejch nádržích a z vrchu pohoda. jak sme se dostávaly ke dnu tak začalo být hustčí a přez hadr pomalu neproteklo. rozředovaly a cedily sme to s trochou benzínu a normální nafty co tu mam taky ale jestli to byl samej parafín či co prostě ty usazeniny pěknej hnus. (z 1000l asi 20l usazenin.) jinak potom po uschnutí a odloupání z hadru to byla bílá vosková hmota co hned tála na ruce a na kamnech se okamžitě vznítila. když se to filtrovalo tak auto na to vrnělo jinak v pohodě. bylo to 1:1s naftou, i na čistý jelo ale byl tam cítit už nižší výkon. vadilo mi na tom že se to muselo furt filtrovat ale po chvíly sem na to měl fígle s el. čerpadlem a staršímy filtry....
taky mám podobné zkušenosti jsou i lehčí oleje jako nafta
stím parafínem, jednou v létě mrzlo tak mínus jedna asi ve čtyři ráno dal jsem do sudu čerpadlo s pozinkovanou trubkou a když jsem ho vytáhl


Tak to co beru já je normálně tekutý, jako nafta, akorát to hnusnějc smrdí a je to červený asi jako petrolej do lamp. Ale Peugeot 309 nepoznal rozdíl, ani start v -15ti nebyl problém, a to jsou už žhaviče v háji. Při jízdě je to jako na naftu. Nepoznáš rozdíl. Ale je to jednoduchej diesel.SUchanek09 píše:měl jsem taky možnost jezdit v octávii TDi na LTO ,jezdila na to jen v létě potom zásoby došly ,byl sem radši protože kolem nuly jak na podzim bývalo tak začlo bejt jakoby hustčí. mám ale však pochyby jestli sem se nenachytal na nějakou prapodivnou směs, či velice přestárlý lto. bylo ve velkejch nádržích a z vrchu pohoda. jak sme se dostávaly ke dnu tak začalo být hustčí a přez hadr pomalu neproteklo. rozředovaly a cedily sme to s trochou benzínu a normální nafty co tu mam taky ale jestli to byl samej parafín či co prostě ty usazeniny pěknej hnus. (z 1000l asi 20l usazenin.) jinak potom po uschnutí a odloupání z hadru to byla bílá vosková hmota co hned tála na ruce a na kamnech se okamžitě vznítila. když se to filtrovalo tak auto na to vrnělo jinak v pohodě. bylo to 1:1s naftou, i na čistý jelo ale byl tam cítit už nižší výkon. vadilo mi na tom že se to muselo furt filtrovat ale po chvíly sem na to měl fígle s el. čerpadlem a staršímy filtry....
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Proto tam radši dávám aditivum do nafty, protože si nejsem jistej, jestli to není extra LTO, tím to sichruju.radluk píše:Sllawek
ano, mas pravdu, na LTO to jede dobre, jak na naftu.
Ale pokud jezdis na nizkosirny LTO, tak zachvilu vylagrujes cerpadlo.... Jelikoz sira je mazivostni prisada, u nafty ji zredukovali na minimum a nahradili aditivy, jenez u LTO neni dnes ani sira, a uz vubec ne aditiva...
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
poznáš ten ultra lehký to je jak vodička, a aditivum v dobré ceně je kernite, castrol ten už je dost drahý a stačí fakt mililitr na litr milošSllawek píše:Proto tam radši dávám aditivum do nafty, protože si nejsem jistej, jestli to není extra LTO, tím to sichruju.radluk píše:Sllawek
ano, mas pravdu, na LTO to jede dobre, jak na naftu.
Ale pokud jezdis na nizkosirny LTO, tak zachvilu vylagrujes cerpadlo.... Jelikoz sira je mazivostni prisada, u nafty ji zredukovali na minimum a nahradili aditivy, jenez u LTO neni dnes ani sira, a uz vubec ne aditiva...
Tak v tom případě je tohle nějakej jinej, ne extra LTO, tenhle má konsistenci jako nafta, je tak podobně vazkej a mazlavej:- )))slovacek.milos píše:poznáš ten ultra lehký to je jak vodička, a aditivum v dobré ceně je kernite, castrol ten už je dost drahý a stačí fakt mililitr na litr milošSllawek píše:Proto tam radši dávám aditivum do nafty, protože si nejsem jistej, jestli to není extra LTO, tím to sichruju.radluk píše:Sllawek
ano, mas pravdu, na LTO to jede dobre, jak na naftu.
Ale pokud jezdis na nizkosirny LTO, tak zachvilu vylagrujes cerpadlo.... Jelikoz sira je mazivostni prisada, u nafty ji zredukovali na minimum a nahradili aditivy, jenez u LTO neni dnes ani sira, a uz vubec ne aditiva...
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Sllawek píše:normálka jak nafta a trochu do červena neřeš jezdi milošslovacek.milos píše:poznáš ten ultra lehký to je jak vodička, a aditivum v dobré ceně je kernite, castrol ten už je dost drahý a stačí fakt mililitr na litr milošSllawek píše: Proto tam radši dávám aditivum do nafty, protože si nejsem jistej, jestli to není extra LTO, tím to sichruju.
Tak v tom případě je tohle nějakej jinej, ne extra LTO, tenhle má konsistenci jako nafta, je tak podobně vazkej a mazlavej:- )))
Jízda na LTO
Zdary, koukám na názory na LTO.
Já už jezdím na tohle palivo asi 7let, vystřídal jsem pár aut a zatím v pohodě. Pravda lil jsem to čisté do motoru TD s klasickým čerpadlem, po čase to čerpadlo lehlo vydřela se vačka čerpadla a přestalo mi dávat množsví paliva, asi opravdu hůře maže, jinak vstřiky v pohodě. Jiné auto to přežilo bez ujmy, možná jsem ho prodal dřív než se něco stačilo udát.
Od té doby do LTO přidávam motorový olej asi tak 1/100L a jestě SuperDieselAditiv v dvojité dávce tedy 1/500L. Teď vlastím auto s motorem ComonRail druhé generace, zpočátku jsem to míchal, má směs LTO a nafta 1/1, ale teď jezdím na čistou LTO celkem už jsem najel okolo 20tis a pohoda, motor jako hodinky.
Já už jezdím na tohle palivo asi 7let, vystřídal jsem pár aut a zatím v pohodě. Pravda lil jsem to čisté do motoru TD s klasickým čerpadlem, po čase to čerpadlo lehlo vydřela se vačka čerpadla a přestalo mi dávat množsví paliva, asi opravdu hůře maže, jinak vstřiky v pohodě. Jiné auto to přežilo bez ujmy, možná jsem ho prodal dřív než se něco stačilo udát.
Od té doby do LTO přidávam motorový olej asi tak 1/100L a jestě SuperDieselAditiv v dvojité dávce tedy 1/500L. Teď vlastím auto s motorem ComonRail druhé generace, zpočátku jsem to míchal, má směs LTO a nafta 1/1, ale teď jezdím na čistou LTO celkem už jsem najel okolo 20tis a pohoda, motor jako hodinky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
mám zde béčko 3.O systém CR jeden řidič jeden majitel, 285.OOO km borec se snaží jezdit na kavalitní naftu vždy tankuje pokudmožno nějakou lepší, žhavky měněny dvakrát, vstřiky postupně vechny, čerpadlo jedenkrát auto zas stojí problém se startem vcelku podobné případy milošMartin.R píše:Jj jezdí mi sem jedno pivovarský Iveco daily s CR a to má na tohle červený LTO najeto už cca 280000, ale je pravda že už jsem na tom dělal 2x čerpadlo.