Lepsi podvozek?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

Ladas píše:
schonus píše:
Lusťa píše:Dal bych podvozek HPsporting. Cenove dobry, muzes pouzit seriove pruziny (i je to doporuceno ) a auto snizovat nemusis pokud nechces sam. Daval jsem to na Golfa IV a parada. Komfort hezkej a pritvrdil az v zatacce.
Na Octe ho tady z fora ma Ladas, sam jsem v tom jel a je to parada ridit, auto se nehoupe, sedi a porad je komfortni.
OT : Ja nevim, ja bych si to nedal ... kazdej pak chce svest a potom kontakt a v konecne fazi se divi co ta sranda stoji. Dal bych tam Monroe ty tu sezonu vydrzej bezpecne (LOL)

Trosku pohledat - napsali jsme toho tady s Lustou vic nez dost z osobni zkusenoti.
mám taky HP a pohoda a jestli ho někdo chce tak si musí připravit chechtáky jinak ať se houpe jak na moři a vymýšlí co si tam dá :P
p.s. lidi nevozím nejsem taxííkář :D
Ja si rikal, ze se chytnes ... 8)

O mem HP vice zde
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
STOledo 1M, AHF - poladeno
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Ladas píše:
Vici píše:tak vono to zas tolik nestojí... :-)
Jasně že ne ale pro někoho je to dost peněz spíš bych to viděl šetřit na správných místech...
14 280 je oproti 4000 za bilsteiny vážne dosť, jasné, že by som ich tam mal radšej, ale momentálne som rád aj za bilsteiny. problém nieje v cenách, ale v tom že málo zarábame.

ináč kamarát má HP na škode 130 RS, jazdí s tým rally a kopce a hovoril, že sa na tom ide zabiť, že je to nepredvídateľne pretáčavé - tvrdé, že to ustrelí ani nevie ako.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

subz3ro_tdi píše:
TDI tech píše:V pribehu par dni davam silentbloky powerflex do prednej napravy a 312mm brzdy. takze dam vediet ako to ovplini jazdne vlastnosti a komfort.
A "zakladnu" plynokvapalinu od Bilsteinu si zabudol ;)
No bolo to sice v priebehu par tyzdnov (crazy) , ale konecne som sa dostal aj k svojmu auticku. V nedelu poobede som mal dost casu tak som nahodil komplet silenbloky Powerflex do prednej napravy. Predne, zadne a do stabilizatora akurat do kosti som uz nedaval pretoze rozpocet mi to momentalne nedovolil. Akonahle budu peniazky tak to poriesim. Na moje pruziny z O1 Combi RS (od Stana) som nahodil tlmice Bilstein B1 (tiez od Stana). Vymenil som aj naboje (tehlice) ktore som zohnal od cupra_tdi. Samozrejme som spravil komplet GO (nove loziska FAG, spodne capi TRW, nova sada tesneni, manziet, vodiacich gumiciek do strmenov). Podotikam ze vsetko som si u kamosa opieskoval a nastriekal ciernou matnou vypalovacou farbou. Nalozil som 312mm nove kotuce a dosicky TRW. Dost som sa trapil kym sa my to podarilo odvzdusnit ale je to uz OK. Hned uplne prva vec ktora ma zarazila je negativny odklon LP kolesa. Vrch je asi o 18mm vpadnuty dnu pod lem blatnika oproti PP kolesu ktore stoji OK. Vyzera to na krivy naboj (tehlicu). Vecer dam nejake foto. Prve dojmy z jazdy neskoro vecer boli celkom fajn.Vobec tie zadne siletbloky prednych ramien powerflex (stary typ) niesu take tvrde ako tu vacsina ludi strasi. Pri rychlosti nad 100km/h to pri mensom hrboli trochu koplo do volantu ale nic strasne. Vcera (v pondelok) som dal spravit v KE geometriu a vecer som este nahodil zadne tlmice Bilstein B1. A to uz bolo ine kafe.

Momentalne subjektivne dojmy po geometrii. Fantazia!!! Zda sa mi to este komfortnejsie ako so seriovimy vecami. Neviem preco, ale uz nekope do volantu! Moznosti auta v ostrych zatackach sa posunuli o 2 triedy vyssie. Zakrutu ktoru som predtym vyberal v 100km/h, teraz krasne opisem v 130km/h a predok auta sa ani nehne (dalo by sa aj rychlejsie ale este nepoznam hranice noveho podvozku, takze radsej nepokusam osud). 16" kola so zimnymi gumami a tymto podvozkom sa vyslovene v zatacke spravaju ako suchy zips. Nepustia. Teraz ma rozculuje plavajuca zadna napravnica. Normalne citim ako sa v zatackach podomnou podava a ma tendenciu odtrhnut sa. Najblizsie pojdu do zadnej napravnice silentbloky bud Leon Cupra, alebo Powerflex. Zadok auta sa este trochu aj na tych tlmicoch zahupe ale inak OK. Brzdy som zatial neskusal davkovat na plno, kedze su tam nove kotuce a dosky a treba trochu vyckat kym si to "sadne" takze to este neviem posudit. Neskor dam vediet ;)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

to TDItech: Dá se to srovnat s Focusem? Ten má špičkovej podvozek.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

EE, teraz je to ovela lepsie ako seriovy Focus. Ked som mal moznost skusit serioveho Focusa prvej generacie TDCI tak oprti mojej seriovej O1 Combi TDI mal neporovnatelne lepsi zadok a predok trochu lepsi. Teraz je zadok asi o chlp lepsi ako u Focusa a predok je jednoznacne o dva triedy vyssie. Pevne verim ze ked dam do zadnej napravnice ine silentbloky tak to uz bude super.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

TDI tech píše:...tlmice Bilstein B1 (tiez od Stana)
su to Bilstein B4 Gas, Jozko... :)
Obrázek
TDI tech píše:Najblizsie pojdu do zadnej napravnice silentbloky bud Leon Cupra, alebo Powerflex.
Powerflex neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (noteeth) Ak mozem poprosit, vyskusaj tie LCR silentbloky - potom poreferujes, ci sa mi oplati menit. Powerflex do vlecnej napravy nikdy viac :D
Obrázek
Obrázek[/img]
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Na mě čekají v garáži HPčka+zadní pera... a celé brzdy 312/256 . Snad po novém roce na to bude čas
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

subz3ro_tdi píše:
TDI tech píše:...tlmice Bilstein B1 (tiez od Stana)
su to Bilstein B4 Gas, Jozko... :)
Sorry uz som z toho oznacovania mimo. Takze B4
subz3ro_tdi píše:
TDI tech píše:Najblizsie pojdu do zadnej napravnice silentbloky bud Leon Cupra, alebo Powerflex.
Powerflex neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (noteeth) Ak mozem poprosit, vyskusaj tie LCR silentbloky - potom poreferujes, ci sa mi oplati menit. Powerflex do vlecnej napravy nikdy viac :D
Ale asi pojdu tie Powerflexi, naj to zomnu dirga :D
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

subz3ro_tdi píše:Powerflex do vlecnej napravy nikdy viac :D
Proč ne? Bylo to moc tvrdý?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Markus01: Na moj vkus ano......... specialne ked chodis na kratke trasy po rozbitych cestach (napr. v Ziline rano do prace (noteeth)) tak je to otrava cakat na kazdy hrbol na ceste. Ten polyurethan je tvrdy ako stolverka a trva mu urcitu dobu kym sa to ako-tak rozhybe a trochu to zacne tlmit a pruzit razy od napravnice (co som skusal, tak az po nejakych 50 km jazdy to bolo relativne znesitelne). Nechcem nikoho odradzat, je kazdeho vec co si da na auto, ale toto ozaj nie je kompromis jazdnych vlastnosti a komfortu, toto je jednoznacne komponent pre sportove pouzitie ;)
Podotykam ze mam skusenosti iba na vlecnej naprave (Golf MK4 / O1) kde je toto jedine pruzne ulozenie. Je mozne ze na viacprvkovej naprave alebo u 4x4 kde je tych ulozeni viac by to nemuselo byt az take tragicke.
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 15 pro 2009, 15:09, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

subz3ro_tdi : takže jaké tam nejlépe dát ? :-)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Vici: To ti zatial s kludnym svedomim zodpovedne nepoviem....... ja som dal zatial naspat seriove ulozenia, uvazujem o tych LCR ulozeniach - jeden typek na briskoda.net menil Powerflex za LCR a je maximalne spokojny. Nech sa Jozef (TDI tech) neserie s Powerflexami, da tam LCR a budeme mudrejsi... alebo si pockajte kym mi zase hrabne v palici a podujmem sa to vymenit (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

subz3ro_tdi píše:Vici: To ti zatial s kludnym svedomim zodpovedne nepoviem....... ja som dal zatial naspat seriove ulozenia, uvazujem o tych LCR ulozeniach - jeden typek na briskoda.net menil Powerflex za LCR a je maximalne spokojny. Nech sa Jozef (TDI tech) neserie s Powerflexami, da tam LCR a budeme mudrejsi... alebo si pockajte kym mi zase hrabne v palici a podujmem sa to vymenit (noteeth)
Kolik stojí ty dva kousky LCR na zadek? :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

neviem, udajne su 3x drahsie ako povodne ulozenia... musim sa spytat ked budem najblizsie v predajni VW/Seat/Audi/Skoda...
inak pouzit sa udajne daju aj ulozenia z Fabie RS (zaujimave ze Octavia RS nema plne ulozenia), cisla dielov su nasledovne:

FRS
6Q0 501 541 E

LCR
1ML 501 541
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ked su tie ulozenia z LCR 3x drahsie ako origo, tak je na mieste otazka ci tie Powerflexi nevyjdu lacnejsie :?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“