hydroštěly!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mam presne ten isty problem. Hydrostely vymenene a cvaka to stale. Este skusim tie vstreky. Ale tiez ked dam dole nohu s plynu tak to prestane. Dufam ze to bude vstrekmi...TomasB píše:No a právě mně něco cvaká jako hydroštely, ale ty mám vyměněné, je to sice tišší, zmizlo to jejich cvakání, ale dál tam stejně cosik cvaká, zejména za studena a je to odvislé od otáček a při sundání nohy z plynu to přestane. Když se ale auto fakt dobře prohřeje, třeba po 40 km jízdy, tak to skoro není slyšet.jan píše:Neprestanou cvakat.nejsou v zavislosti na tahu motoru.
Jinak hydroštely jsem dával origo - INA. Ty samé jsem z motoru vyndal. Výměna byla provedene přesně dle předepsaného postupu. Čili hydroštely by to být neměly. Ty co jsem vytáhl z motoru, tak byl jeden lehce vymáčklej, dalo se na to ještě dlouho jezdit, ale vadilo mi cvakání.
Peugeot 206, r.v. 2001 1.9 SDI
Seat Ibiza 1.9 TDI - upravujem ju
Seat Ibiza 1.9 TDI - upravujem ju
Taky mi cvakaj je to způsobeno vytačením motoru nebo v mém připadu změnou oleje.Mám dovoz toledo po rozvodech mi tam daly co tam má byt 5w 40 plnou syntetiku a už je problem na světě dle tacho 180 000 km no ja bych ještě tak 100 000 přidal
Nějaký připravek na usazení jako dr motor vůbec jedině výměna 1ks cca350kč no počítam tak 3500kč nejlepé vyměnit všechny.

Seat toledo rv04 66kw rotačka
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
pokud má motor najeto víc jak 150 000km tak bych přešel na olej 10W40.Má větší hustotu a nesteče ho tolik zpět do vany po vypnutí motoru.Při startu je v motoru tohoto oleje více a motor se ztiší rychleji než s použitím 5W40.Alesoň u mě to tak bylo.Jinak dřív jsem měl O1 1.9tdi 81kW tam mi cvakal ventil pořád i po zahřátí neřešil jsem to.Pak přišla potřeba peněz a já auto prodal.Jestli cvaká dál nevím 

Tomas.cz jak si vyřešil to cvakání (s plynem nic, pustil plyn a cvak cvak cvak...) na tom pasatu?
Mě dělá to samé jedno auto tady ... aji když brzdí motorem, tak to začne cvakat. Byli to ty hydra?
Mě dělá to samé jedno auto tady ... aji když brzdí motorem, tak to začne cvakat. Byli to ty hydra?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu

Ako si to myslel nezavisle?Keď pridavam tak klepkanie zrychluje ked spomalujem tak frekvencia spomaľuje,tak to budu zdvihatka nie?Tiež riešim či to budu zdvihatka alebo ojnične ložiska.Počuť to hlavne keď stojim za autom.Cvakanie.jericho-3 píše:Hydra cvakají nezávisle na brzdění, přidávání, nejvíc jsou slyšet na volnoběh. Co se vyznačuje zacinkáním při ubrání plynu jsou volná ojniční ložiska..Což asi nebude tenhle případ, ne?
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 
