

Jinak s novými Peugeoty jsem najezdil naštěstí jen pár set km a jsem rád, že v tom nemusím pokračovat...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Srovnával jsem zvukový projev, ne motory. Takovej naftovej vysavač.HonzaZ píše:No srovnávat CR s HTP to je dost úlet a tomu nogis ani snad nemůžeš věřit. Myslím, že 136 koníků a 320Nm jsou docela slušné parametry. Při průměrné spotřebě teď v zimě okolo 7mi litrů kombinace Praha a venku tak půl na půl si nemohu stěžovat. A nejezdím na spotřebu. A 407ma má taky pomalu 16 metráků. Je vidět, že jsi toho opravdu s pežotem HDI asi opravdu málo ujel.
jericho-3 píše:Stejně by mě zajímalo,zda již z technické stránky někdo vysvětlil záhadu,jak to,že tak robustní motor s mechanickými vstřikovači/velké ztráty v hlavě třením/ a svým způsobem zastaralou koncepcí má nižší spotřebu než nejnovější common rail se všemi moderními finesami,neuvěřitelnými vstřikovacími tlaky, a ještě neustále ošetřován/ různými aditivy a jinými opatřeními,aby vůbec mohl dlouhodobě fungovat..Kde je ten zakopaný pes.?Když udělám na PD kompletní go /bez trysek/ v garáži bez zdviže a bez jakýchkoliv přístrojů...jen s dostupnými pomůckami a jezdí za 5 litrů....Když tady čtu, na co všechno se používá elektronika...i na ušlou gumu a tlaky v motoru.....Není to divný?