chip na Kladně

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Plexix
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 16:44

Příspěvek od Plexix »

jawettar píše:DT má koupený a odbrždený softy z nemecka, já jsem s čipem od něj spokojenej, domluvili jsem se co chci a co je reálný a až dám silnější spojku tak mi tam naleje jinej soft. Když chcete nějakej brtál tak se s nim dá domluvit, kamarádovi do 74kw nalil udajně 110 kw ale nemá brzdu i když dává záruku na to že to tam je.
No s DT mám zkušenost a ne zrovna nejlepší. Odjížděl sem vcelku spokojenej ale jen do té doby než sem udělal log a dal sem ho sem na forum k posouzení. V jednom dni jsme tam byli na chipu 4 a u všech čtyřech aut mi zde bylo řečeno že ty Chipy jsou uplně na kokot, že to vypadá jako mapy alá Galleto a všechny ty chipy by se dali přirovnat k Powerboxu. Znám maníka kterej si u DT nechal chipovat BMW 120d slibovaný výkon 150kw a kroutící moment 400Nm. Druhý den si to schválně nechal odbrzdit a celkem koukal krouťák 382Nm a výkon jen 134kw. Já tam jedu příští týden na reklamaci protože to co mi do ŘJ nahrál je opravdu extrem perverz. Tady je celé vlákno včetně logů jednotlivých aut http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=59196. Nehledě na to, že něco jako udělat log před a po chipu je pro DT zcela neznámý pojem. Proto bych všem co se rozhodli investovat peníze do úpravy doporučil aby si důkladně pročetli tohle forum a vybrali firmu která má ty nejlepší reference aby se předem vyvarovali případných problémů a starostí. Mé nadšení z toho že chip byl za dobrou cenu je rázem pryč.
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Už jsem to tu jednou psal. Nic proti panu Bulisovi nemám, naopak mi vyšel ve všem vstříc, ale objektivně musím říct, že proti Rýšovi je o několik tříd jinde. Po jeho chypu jsem jel auto odbrzdit, a co se nezjistilo. Byl jsem ujištěn, že je v autě 180 k a bylo to 164 k. Poté mě pan Bulis ujistil, že je chyba v autě, což se u Rýši nepotvrdilo. Následně jsme s Rýšou nabrzdili 177 k a o průběhu krouťáku se ani rozepisovat nebudu.
Uživatelský avatar
Plexix
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 16:44

Příspěvek od Plexix »

TK píše:Už jsem to tu jednou psal. Nic proti panu Bulisovi nemám, naopak mi vyšel ve všem vstříc, ale objektivně musím říct, že proti Rýšovi je o několik tříd jinde. Po jeho chypu jsem jel auto odbrzdit, a co se nezjistilo. Byl jsem ujištěn, že je v autě 180 k a bylo to 164 k. Poté mě pan Bulis ujistil, že je chyba v autě, což se u Rýši nepotvrdilo. Následně jsme s Rýšou nabrzdili 177 k a o průběhu krouťáku se ani rozepisovat nebudu.
Ano je to přesně jak si napsal ochota, slušné a velmi vstřícné jednání a vcelku příznivá cena na druhou stranu ne uplně stoprocentní kvalita. Nicméně k reklamaci toho co spáchal v mé ŘJ se postavil čelem, řekl ať se zastavím a že to určitě dáme dopořádku. Tak jsem zvědavý jak to dopadne. :D
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jen se vrátim k tomu opotřebení, věřte tomu, že největší význam má olej servisy a ta věc mezi sedadlem a volantem, čip dá zabrat pokud je zbastlenej nejvíc spojce, protože nejvíc u koncernových motorů jsem řešil spojky a něco na pístech, ale to byli kokoti co si koupěj stokoňovou devatenácku za pár korun nacpou tam nejlíp čipem údajných sto padesát a jezděj kudlu od studena furt a pak čuměj v servisu na stav svého nakoplého motoru, dělat to u hdi tak se na ně půjde podívat ojnice z bloku ven
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

Přidám taky mou zkušenost DT. Chipovali jsme u něj s kolegou všechny auta, ve kterých jsme jezdili - osobní i dodávky - a v podstatě se dá říct, že vždy k naší spokojenosti. Zlom nastal až u mé audi a4, kdy se po chipu měly hodnoty zvednout z původních 180PS na slibovaných 215PS a kr.moment ze 370Nm na 430Nm. Auto jsem nechal odbrzdit a ukázalo se, že Nm při zamhouření obou očí seděly (cca -15Nm), avšak o koních se to říct nedá, nárůst byl všehovšudy o 4PS, což považuju za úsměvné. V dieselpoweru mi bylo řečeno, že 1) při origo softu má auto nadtabulkové hodnoty, tzn. motor je ok 2) ve vyšších ot. má motor málo nafty 3) s chipem se dostanu na max. 205PS, slíbených 215 jedině s dodatečnými a rel.nákladnými úpravami. Po výměně naftové hadičky se výkon ve vys.ot. zvedl na 186PS, víc se s chipem od pana Bulise udělat nedalo. DP mi tak narouboval vlastní chip, hodnoty se zastavily na 196PS resp. 435Nm s dovětkem, že můžu být spokojen, protože většího výkonu se při počtu najetých km člověk asi nedočká. To je ovšem v přímém rozporu s tabulkovými hodnotami "před a po" na Kladně, které člověka tak nějak namlsají. Resume: příště chipuju u DP, jelikož lze výkon a Nm ihned naměřit, jde o reálná čísla, u pana Bulise mám pocit tovární pásové výroby, chipuje jedno auto za druhým, což je sice fajn pro něj a jeho peněženku, ale už méně pro nás a naše automobily.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“