motor 2,5 tdi 114kw "chrochtání"

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

taky uz ma muj synator vydreny vacky na audi V6 2.5TDi rv 1998. zvuk je dobrej zatim. Ty vacky se vydiraji kvuli cerpadlu oleje? Az mi Ladas sezene ztraceny klic, pustim se mu do opravy, ale zatim je mi zima..brr :)
ppmajko
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 03 úno 2010, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od ppmajko »

uz to niekto vyriesil?
ten napad s EGR a vahou sa mi nejako nezda,,,mozno si mal uplne iny zvuk

toto je zvuk ako ked pri benzinaku klepkaju ventily
BMW X5 3,0d , Audi A2 1,4 Tdi , Peugeot 205 Gti cabrio
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Poznámka-trochu mi nejde do hlavy, jak se situace opakuje, Mitsubishi 2,3 TD měl v 80 letech vahadla rovnou na vačce, pak zjistili, že se vačky vydírají, tak u 2,5 TD přešli na rolny /dodnes to má Hyunday H1/ , tam ale zase odcházejí jehly...A světe div se, koncern se vydá stejnou debilní cestou, kdy plocha železa "klouže" po další ploše železa, jakkoliv upraveného... je to prostě kravina, ať je olej jakýkoliv.A pak přijdou na to, že lepší jsou rolny...Někteří jsou prostě nepoučitelní , ať mají inženýrů celé pluky.. :o
nepropadat panice...
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

jericho-3 píše:Poznámka-trochu mi nejde do hlavy, jak se situace opakuje, Mitsubishi 2,3 TD měl v 80 letech vahadla rovnou na vačce, pak zjistili, že se vačky vydírají, tak u 2,5 TD přešli na rolny /dodnes to má Hyunday H1/ , tam ale zase odcházejí jehly...A světe div se, koncern se vydá stejnou debilní cestou, kdy plocha železa "klouže" po další ploše železa, jakkoliv upraveného... je to prostě kravina, ať je olej jakýkoliv.A pak přijdou na to, že lepší jsou rolny...Někteří jsou prostě nepoučitelní , ať mají inženýrů celé pluky.. :o
Svatá pravda.....
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“