motor 2,5 tdi 114kw "chrochtání"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Poznámka-trochu mi nejde do hlavy, jak se situace opakuje, Mitsubishi 2,3 TD měl v 80 letech vahadla rovnou na vačce, pak zjistili, že se vačky vydírají, tak u 2,5 TD přešli na rolny /dodnes to má Hyunday H1/ , tam ale zase odcházejí jehly...A světe div se, koncern se vydá stejnou debilní cestou, kdy plocha železa "klouže" po další ploše železa, jakkoliv upraveného... je to prostě kravina, ať je olej jakýkoliv.A pak přijdou na to, že lepší jsou rolny...Někteří jsou prostě nepoučitelní , ať mají inženýrů celé pluky.. 
nepropadat panice...
Svatá pravda.....jericho-3 píše:Poznámka-trochu mi nejde do hlavy, jak se situace opakuje, Mitsubishi 2,3 TD měl v 80 letech vahadla rovnou na vačce, pak zjistili, že se vačky vydírají, tak u 2,5 TD přešli na rolny /dodnes to má Hyunday H1/ , tam ale zase odcházejí jehly...A světe div se, koncern se vydá stejnou debilní cestou, kdy plocha železa "klouže" po další ploše železa, jakkoliv upraveného... je to prostě kravina, ať je olej jakýkoliv.A pak přijdou na to, že lepší jsou rolny...Někteří jsou prostě nepoučitelní , ať mají inženýrů celé pluky..
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322