Stránka 3 z 3

Napsal: 08 bře 2010, 00:31
od morose
taky uz ma muj synator vydreny vacky na audi V6 2.5TDi rv 1998. zvuk je dobrej zatim. Ty vacky se vydiraji kvuli cerpadlu oleje? Az mi Ladas sezene ztraceny klic, pustim se mu do opravy, ale zatim je mi zima..brr :)

Napsal: 21 lis 2011, 10:40
od ppmajko
uz to niekto vyriesil?
ten napad s EGR a vahou sa mi nejako nezda,,,mozno si mal uplne iny zvuk

toto je zvuk ako ked pri benzinaku klepkaju ventily

Napsal: 21 lis 2011, 16:56
od jericho-3
Poznámka-trochu mi nejde do hlavy, jak se situace opakuje, Mitsubishi 2,3 TD měl v 80 letech vahadla rovnou na vačce, pak zjistili, že se vačky vydírají, tak u 2,5 TD přešli na rolny /dodnes to má Hyunday H1/ , tam ale zase odcházejí jehly...A světe div se, koncern se vydá stejnou debilní cestou, kdy plocha železa "klouže" po další ploše železa, jakkoliv upraveného... je to prostě kravina, ať je olej jakýkoliv.A pak přijdou na to, že lepší jsou rolny...Někteří jsou prostě nepoučitelní , ať mají inženýrů celé pluky.. :o

Napsal: 02 led 2012, 19:17
od satas
jericho-3 píše:Poznámka-trochu mi nejde do hlavy, jak se situace opakuje, Mitsubishi 2,3 TD měl v 80 letech vahadla rovnou na vačce, pak zjistili, že se vačky vydírají, tak u 2,5 TD přešli na rolny /dodnes to má Hyunday H1/ , tam ale zase odcházejí jehly...A světe div se, koncern se vydá stejnou debilní cestou, kdy plocha železa "klouže" po další ploše železa, jakkoliv upraveného... je to prostě kravina, ať je olej jakýkoliv.A pak přijdou na to, že lepší jsou rolny...Někteří jsou prostě nepoučitelní , ať mají inženýrů celé pluky.. :o
Svatá pravda.....