větší trysky,prosím o radu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dimec

Příspěvek od dimec »

thomasino píše:U serie a kdyz nemas zadny problem, tak to asi znat neni, ne?
Neni ale je to snizeno softwerove a nejsou s tim potize.Nekteri davaji zaslepku a pak jim to dela bordel.Snizil jsem to z duvodu, ze jezdim hodne ve meste a ma uz i dost najeto, tak to potrubi bude vypadat :( .No az budem s TDIpowerem instalovat 764ky tak se na to potrubi kouknem a pokusim se to vycistit ;)
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 06 úno 2006, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od thomasino »

Jasne SWove a HWove je rozdil... :)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Chlapi, já jsem nepsal že takhle to má odpojit a nechat. Já to mám taky odpojené přes VAG. Byl dotaz, jak vyzkoušet, jestli ten problém způsobuje EGR. Jestli je vadný a mechanicky zaseklý v otevřené poloze, přisává stále a snižuje výkon a zvyšuje kouřivost kvůli nedostatku kyslíku, tak VAGem nezměníte nic. Ani ucpáním podtlakové ovládací hadice. Jediný způsob je tento.
Čao
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

TDIPOWER píše:Je třeba odpojit tu propojovací trubku mezi výfukovým a sacím potrubím. Odpoj to od EGR ventilu, vlož tam plechovou ucpávku a namontuj to zpět. Podle popisu vypadá že to je ono.
Dík za radu, skúsim ten ventil zaslepiť alebo vymeniť na skúšku za iný. Dám potom vedieť ako to dopadlo.
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

Takže najprv som to egr-ko vyčistil a potom aj zaslepil, bol som aj na vag-u a nechal som si prekontrolovať asi všetko čo sa dalo, skontroloval som aj potrubia a hadičky a stále žiadna zmena-vysoká dymivosť. Vedel by mi ešte niekto poradiť čo ešte skontrolovať, vymeniť alebo vyskúšať?
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

celtic píše:Takže najprv som to egr-ko vyčistil a potom aj zaslepil, bol som aj na vag-u a nechal som si prekontrolovať asi všetko čo sa dalo, skontroloval som aj potrubia a hadičky a stále žiadna zmena-vysoká dymivosť. Vedel by mi ešte niekto poradiť čo ešte skontrolovať, vymeniť alebo vyskúšať?
A jsi si teda jistý, že to tak nemá být? Ono to s těma 764kama trochu dýmit bude..... Máš možnost to srovnat s někým, kdo je tam má?

Pokud je dobrý tlak turba, nové trysky, které neukapávají, funkční EGR ventil, tak už by to mělo být O.K. Teda pokud není motor natolik opotřeben, že ti to žere litr oleje na 500km...ale to nepředpokládám. Není tam nějaký čip, nebo něco????
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
dimec

Příspěvek od dimec »

Taky jsem vymenil na octe za 764 a huli to porad maloo :x Egr snizeno vagem na max.Ale jede to dobre zadne problemy a motor jede ted podstatne kultivovaneji.Jen takovy napad nemas nahodou spatne serizeny predvstrik????
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

Čipnuté to nie je, olej to tak isto nežerie (dolievam tak 3-4 dcl na 15tis) a tie veci ako predvstrek, tlak turba, váha vzduchu to je všetko prekontrolované cez vag. Aj keď... mal som tam asi pred dvomi rokmi power box(dva roky bol v aute) ale keďže to s ním dosť hulilo tak som ho vybral ale dymilo to aj naďalej a odvtedy sa neviem dopátrať kde je problém. Pred nedávnom som si nechal skontrolovať trysky a keďže 3 boli zlé tak som sa nakoniec rozhodol pre 764-ky. Čo sa týka toho porovnávania tak nepoznám nikoho kto by tie 764 sprinty mal v aute. Ale máme firemnú oktávku 66kW ktorá je iba čipnutá asi na 85kw a ide lepšie (hlavne z nižších otáčok) ako moje auto ktoré by teraz po výmene trysiek malo mať cca 92kW, a s tou dymivosťou je na tom tiež omnoho lepšie.
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

Keďže už nikto nenapísal (asi sa minuli nápady tak ako mne), tak sa opýtam - nemohla by byť chybná riadiaca jednotka (má zmysel skúsiť vymeniť za inú)? A čo palivové čerpadlo alebo katalyzátor, nemôže byť problém aj niekde tam.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

ahoj ja 764 mam i s čipem a nekouří to opravdu ne a zatah suprovej
Tiguan 2 2.0 tdi
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

změna vyměna za sprint 520
Tiguan 2 2.0 tdi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“