Stránka 3 z 5

Napsal: 31 led 2010, 09:57
od valchaaa
K té pěnivosti.Tankuji vždy do plna a od té doby co dávám VIF tak když mi cvakne pistole tak natankuji cca jeden litr a mám opravdu plnou.

Napsal: 31 led 2010, 10:15
od go.vojta
no to by jsi musel natankovat i do té komory, jinak na jedno cvaknutí nemůžeš nikdy natankovat plnou.

Napsal: 31 led 2010, 10:39
od valchaaa
Tak snad vídím že mám plnou a dolů nafta nesjede ani po delším stání.

Napsal: 31 led 2010, 10:43
od Marek77
valchaaa píše:Tak snad vídím že mám plnou a dolů nafta nesjede ani po delším stání.
Vidíš prd!!! Máš celou vyrovnávací komoru plnou vzduchu.

Například Fabia 1,4 benzin na první cvyknutí a dolití po hrdlo natankovala 45 litrů. Po důkladném odvzdušnění celé nádrže tam vlezlo ještě další dvanáct litrů!!!

U Galaxy mám po hrdlo plnou, jak Ty tvrdíš. Ale při zmáčknutí odvzdušňovacího ventilu v hrdle mi to zabublá a vleze tam ještě skoro deset litrů.

Napsal: 31 led 2010, 11:45
od kadlos
Ja jezdim v praci nakladakem a porad tankuji u Benziny a kdy z se pri tankovani mrknu do nadrze tak ta nafta peni jen minimalne.Tot ma skusenost

Napsal: 31 led 2010, 12:24
od TK
Shell je jen nafouklá bublina. Do nedávna jsem jezdil na Shell a nepoznal jsem rozdíl mezi normální naftou. V Power Diesel je normální nafta do které přidávají aditiva. Protože se lišila kvalita u jednotlivích čerpaček bude Shell toto palivo dovážet. V současnosti je jedničkou na trhu Verva. Cetanové číslo 60 a kvalitní aditiva. Když to člověk natankuje tak okamžitě pozná rozdíl. Ve výkonu motoru jsem to nepoznal, ale motor jde klidněji.

Napsal: 31 led 2010, 13:40
od scheni
Já, tedka začal jezdit na TOP Q od Benziny, a je fakt, že auto, hlavně když je studené, je odost tišší. Na ten shelláckej EXTRA DIESEL to chrochtalo jak traktor...

Ale měnil jsem tedka i vzduchový filtr, a to by na ten zvuk taky mohlo mít vliv... :o

Napsal: 31 led 2010, 16:25
od Honza Kolář
Podělím se taky se svýma zkušenostma. Služební auta tankujeme u OMV od vždycky. Opel Combo po 60 tis chrochtá jak moje Ocina po 250 tis km. Lil jsem jejich naftu z kanystru při -10 stupních a nestačil jsem se divit co to je za sra.. Jakási bílá sraženina. Rikal jsem si že vyzkouším Vervu do své ociny a rozdíl byl znát - klesla spotřeba, motor ztichl, starty na šup. Bylo to ale v létě. Kámoš tankuje vervu pořád a letos v zimě už dvakrát nedojel na zamrznou naftu. Pak si vyber. Možná jak kdy a jak kde.

Napsal: 31 led 2010, 16:38
od Pavel.R
Začal jsem tankovat VERVU a spotřeba šla dolů ze 6l na 5,6 L.Ta spotřeba 6L byla ale ještě když bylo docela teplo.Tak na jaře půjde určitě ještě dolů.
Octavia II 2.0 TDI 103 KW 16 V ;)

Napsal: 31 led 2010, 17:21
od Panky
Já osobně tankuju všude možně, ale verva od benziny je ted opravdu nejlepší. Shell si s těma svejma palivama akorat lže do kapsy. Jo a jinak ten marast co bejvá v naftě v tyhle zimě tak to jsou ty jejich slavný biosložky co jsou povinný to tam dávat, a jediný co na jejich rozpuštění pomůže je buť něco málo benzínu a nebo aditiva. ale ten benzín je lepší, líp to rozpustí. A většinou auto nejede právě kvůli tomu. Neže by to zamrzlo vodou ale ucpe se filtr timhle maglajzem.

Napsal: 31 led 2010, 18:14
od e36power
Honza Kolář píše:Podělím se taky se svýma zkušenostma. Služební auta tankujeme u OMV od vždycky. Opel Combo po 60 tis chrochtá jak moje Ocina po 250 tis km. Lil jsem jejich naftu z kanystru při -10 stupních a nestačil jsem se divit co to je za sra.. Jakási bílá sraženina. Rikal jsem si že vyzkouším Vervu do své ociny a rozdíl byl znát - klesla spotřeba, motor ztichl, starty na šup. Bylo to ale v létě. Kámoš tankuje vervu pořád a letos v zimě už dvakrát nedojel na zamrznou naftu. Pak si vyber. Možná jak kdy a jak kde.

OMV prevazne vozí phm z rakouska ale o vikendech prej berou normalka z kralup.

Napsal: 01 úno 2010, 14:55
od audi80
Kdyz tata bral naftu pro fabriku tak si nechal udelat rozbory a nejlip vysel omv alpin diesel bod tuhnuti byl kolem -30 ,a od ty doby ji bere i sobe do auta a neni problem,ja ji beru taky a nemuzu si stezovat.bral sem i vervu ale nepostreh sem rozdil jen na cene:-)

Napsal: 06 úno 2010, 14:01
od TK
Včera jsem se ptal kamaráda, který dělá ve Výzkumném ústavu paliv a maziv na kvalitu nafty. Jednoznačně odpověděl, že v současné době je nejlepší Verva. Dokonce dělali rozbory paliv v zahraničí a údajně to není o moc lepší než v ČR.

Napsal: 06 úno 2010, 14:04
od scheni
opět jsem bral plnou nádrž, a potvrzuji snížení spotřeby o 0,5 l/100km při ježdění na TOP Q od Benziny. A to je zima (noteeth)

Napsal: 06 úno 2010, 15:48
od supermuf0090
Marek77 píše:
valchaaa píše:Tak snad vídím že mám plnou a dolů nafta nesjede ani po delším stání.
Vidíš prd!!! Máš celou vyrovnávací komoru plnou vzduchu.

Například Fabia 1,4 benzin na první cvyknutí a dolití po hrdlo natankovala 45 litrů. Po důkladném odvzdušnění celé nádrže tam vlezlo ještě další dvanáct litrů!!!

U Galaxy mám po hrdlo plnou, jak Ty tvrdíš. Ale při zmáčknutí odvzdušňovacího ventilu v hrdle mi to zabublá a vleze tam ještě skoro deset litrů.
ja nacpal do svoji Galaxy 86 L a nadrz je dle vyrobce na 70 L pisltole cvakne při cca 62-65L za ppředpokladu , že jsem k pumpě dojel , tak tam jeste cca 3-5 l bylo , takže se tam vejde 90L :D to odvzdusneni v hrdle je super vec