Stránka 3 z 4
hopání TDI
Napsal: 16 led 2007, 23:17
od lib
jednou sem se s tím setkal u tdi,pamět závad v pořádku, na konec to byl snímač regulace paliva ve vstřik čerpadle(šla ztuha hřídelka v obalu)po zalapování houpání zmizelo
Napsal: 17 led 2007, 08:14
od marosi
Ešte by som poradil aplikovať Carbon Clean, pretože to môže robiť čerpadlo, atáto tekutina ti prečistí čerpadlo aj trysky
Napsal: 02 zář 2007, 08:00
od Lukas.J.J
Mně taky kolísá volnoběh, takže sbírám informace

Mně to navíc dost škube, když při jízdě klesnou otáčky přibližně pod 2tis. a přidám lehce plyn. To zaškube, jako by se chtěl vyrvat motor se silentbloků. Když ale přidám plynu víc, tak to neudělá. To by mohlo nasvědčovat přidřené regulaci ot. v čerpadle?
Ještě by mě zajímalo zaslepení EGR, jak to nejjednodušeji udělat na zkoušku? Nechce se mi vyrábět dvě přesné záslepky. Doufám, že nikoho zde nepohorším, když se přiznám, že jsem docela rád, že mi to skoro vůbec nekouří

takže bych ho docela rád nechal v provozu.
Napsal: 02 zář 2007, 09:07
od petr bures
pokud na neco prijdes cim to odstranis tak mi dej prosim vedet ja to stale nemam odstranen a furt to dela a nikdo nevi co stim
Napsal: 02 zář 2007, 09:17
od conti
Vyšroubuj z čerpadla regulační tlakový ventil a zkontroluj ho. Když s ním zaklinkáš, váleček v něm se musí volně pohybovat. Nesmí být fest. Je to ten šroub vedle přívodu do čerpadla na druhé straně. Musíš si na to udělat trubkový klíč, má to dvě plošky. Pokud je zadřenej, bude ti to pořád hejbat s předvstřikem sem - tam a otáčky budou houpat.
Napsal: 02 zář 2007, 18:36
od skacpi
Mně to dělalo taky a po výmněně čerpadla vše v pohodě.
Napsal: 03 zář 2007, 07:25
od Lukas.J.J
Mně se nechce měnit celé čerpadlo za nějaké starší, možná bych radši přemýšlel o tom, udělat na tomhle nějaký repas

Ještě ho zkusim otevřít, nikdy jsem v žádném nebyl, tak když na mě vyskáčou čertíci, tak mám důvod shánět nové

Napsal: 05 zář 2007, 22:14
od martin.195
Zdravim me to delalo to sami uz sem stoho měl depresi znami mi říkali ze je to čerpadlo a nakonec to byl kabel vod potenciometru k čerpadlu prostrikal sem ho a uplne v pohode
Napsal: 08 zář 2007, 16:43
od mr.bora
no nevim přesně čím,ale tatik má tdi g3 66 Z1 a houpe mu to,něco jak píšeš.. ale místy to i přestane,vesměs zahřáté..no na pc mu zjistily že má přidřenou hřídelku v čerpadle.. tak ti nevim,ale tatik to neřeší a jezdí s tím..

Napsal: 08 zář 2007, 19:17
od Lukas.J.J
Já zatim taky jezdim, ale už mám dost těch připomínek, že to má zvuk na volnoběh jak Tatra 815
Já si na začátek vyměnil naftovej filtr a odstranil bubliny v naftě. Můj osobní názor je, že jestli to bude přidřený, tak proto, že předchozí majitel jezdil s těma bublinama a neřešil to.
Teď jsem koupil novej termostat, ale ještě ho vozim v kufru - příprava na VAG
Ještě mám v plánu vyměnit olej a při tom se mrknu na nastavení rozvodů, protože to na prd startuje i teplý, i studený, ale protože mám výkon dobrej, tak tady bych chybu neviděl.
Napsal: 08 zář 2007, 21:53
od mirec
na Tvojom mieste, ak Ta to moc stve, by som dal čerpadlo von a poslal ho na repas. Ak to dobre urobia, tak ti kolísanie voľnobehu určite zmizne. Neverím ze to robí snímač ot. alebo zdvih ihly.
Napsal: 08 zář 2007, 22:47
od h0nza
Dobry den (teda aktualne "prodlouzeny" vecer),
marosi píše:Ešte by som poradil aplikovať Carbon Clean, pretože to môže robiť čerpadlo, atáto tekutina ti prečistí čerpadlo aj trysky
kde se to da sehnat?
Mam taky 1Z v Golf III a drive kdyz jsem slapl na plyn okolo 2000 ot., tak se ozvalo zahuceni, ze jsem neumel rozeznat, ze se zvysuji otacky (ale dle otackomeru sly navrch pomerne svizne). Ted slysim jen zahvizdnout turbo. Myslite, ze bych tim tomu pomohl, nebo se mam zajimat o repasi cerpadla a vymenu trysek (Reesha jiste doporuci)

? Ma to najeto pres 260tkm a domnivam se, ze s cerpadlem ani tryskami se nic nedelalo. Pri startovani to bile zadymi a pri normalnim behu je citit tak trosku stiplave (rekl bych, ze to neni tak, jak predtim). Doporucite mi neco konkretniho?
Dekuje a zdravi
Honza Marek
Napsal: 09 zář 2007, 09:27
od Lukas.J.J
mirec píše:na Tvojom mieste, ak Ta to moc stve, by som dal čerpadlo von a poslal ho na repas. Ak to dobre urobia, tak ti kolísanie voľnobehu určite zmizne. Neverím ze to robí snímač ot. alebo zdvih ihly.
Otázka je, co by takový repas čerpadla stál. Zase bych měl jistotu, že je to udělané a ne se bát po koupi jiného jetého čerpadla, jestli vydrží. Ještě jsem sehnal tady u známého totéž čerpadlo, tak bych si ho asi půjčil a hned uvidím změnu. Ale zase nezjistim, čím to je

Napsal: 12 zář 2007, 20:06
od klin
zkus vyčistit škrtící klapku sacího potrubí
Re: hopání TDI
Napsal: 26 čer 2009, 08:12
od Kovarrr
lib píše:jednou sem se s tím setkal u tdi,pamět závad v pořádku, na konec to byl snímač regulace paliva ve vstřik čerpadle(šla ztuha hřídelka v obalu)po zalapování houpání zmizelo
prosim Vas, kde najde ten snimac regulace paliva? To je v hlave cerpadla a nebo v samotnem cerpadle, nekde kde je treba ten exenter?