Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

presne tak, možno hladáte chybu tam kde nie je, bude tam bordel a klapka sa prilepí v zavretej polohe, alebo zostane iba trochu pootvorená.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ale za chodu motora by sa neprilepila, ona sa zvykne prilepit pri zhasnuti motora a potom nejde nastartovat ;)
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

to ano ale može byt napr ulomené to tiahlo z podtlakovej banky a može si tá klapka robit čo chce. Skontrolovať sa to dá za minutu, a nič to nestojí. ;)
A po zhasnutí motora sa nemusí zatvoriť nadoraz a zostane visieť pootvorená a za jazdy to može robiť problémy. Nemám s tým skúsenosť, je to len teoretiská úvaha.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

misoVW
Já jsem ještě neviděl v motoru tak vysoký tlak, aby mohl hydro pohnout ventilem. Máš s tím osobní zkušenost? Jestli jo, tak kolik to tlačilo?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, stava sa to. Zasekne sa pretlakovy ventil na cerpadle. Ak to tlaci nad 7bar tak uz je problem. U neho moze byt problem ze ten tlak vyskakuje sporadicky. Idealne by bolo napojit budik na tlak oleja a vozis sa s tym a sledovat tlak ked to zacne blbnut.
Ale skus skontrolovat tu klapku, nahoda je ozaj blbec....
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Na olej jsem měl taky podezření, tak jsem ho při vymačkaní hyder vy měnil a dal tam 5W-40 ? Chcípací klapku jsem kontroloval jako první, před dobou jsem se s klapkou vyškolil na Passatu :(
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

dhfool píše:misoVW
Já jsem ještě neviděl v motoru tak vysoký tlak, aby mohl hydro pohnout ventilem. Máš s tím osobní zkušenost? Jestli jo, tak kolik to tlačilo?
Počul som taký prípad že ked sa zasekne ten redukčák tak to može tlačit aj 15bar a dokonca aj roztrhne oil filter.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2008, 19:13

Příspěvek od Roman 101 »

Já měl podobnej problém a nakonec hlava dolů a jak jsou hydra. tak to bylo tak volné že se sekly a motor neměl kompres.Tlak oleje 3.5 bar. motor měl najeto 530 000km.Po výměně hlavy jede ale zvuk má hroznej asi je to už poslední štace.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ale jo, vysoký tlak beru, ale nasledné otevření ventilů skrze hydra mi moc neštymuje. 7 bar zas není tak moc, když auto při 20°c tlačí 5 bar normálně.
To by totiž už při tlaku 5bar byl snížený přítlak ventilu do sedla a hrozilo by snížení komprese.

To už se mi zdá reálnější to, že při vyšších otáčkách a kompresi ventilu odskakuje ventil (má větší zdvih jak vačka) a hydro se to snaží dorovnat a při následném nulovém zdvihu vačky nemá vůli a je otevřený. U 3000ot je to sice blbost, no ale může se třeba přidírat ventil. A teď mi docvaklo, že u tohoto motoru to nejde, protože při kompresi ventilu se přívod oleje do hydra uzavírá.

Ale možné je všechno, taky jsem ještě neviděl hada chcát a v Rusku jsem taky nebyl. :)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

misoVW píše:
profik píše:kura to mi dělá taky... ale hydra sem eště neměnil...
kura?Obrázek
Michal,to je mala kacica (LOL)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dhfool píše:Ale jo, vysoký tlak beru, ale nasledné otevření ventilů skrze hydra mi moc neštymuje. 7 bar zas není tak moc, když auto při 20°c tlačí 5 bar normálně.
To by totiž už při tlaku 5bar byl snížený přítlak ventilu do sedla a hrozilo by snížení komprese.

To už se mi zdá reálnější to, že při vyšších otáčkách a kompresi ventilu odskakuje ventil (má větší zdvih jak vačka) a hydro se to snaží dorovnat a při následném nulovém zdvihu vačky nemá vůli a je otevřený. U 3000ot je to sice blbost, no ale může se třeba přidírat ventil. A teď mi docvaklo, že u tohoto motoru to nejde, protože při kompresi ventilu se přívod oleje do hydra uzavírá.

Ale možné je všechno, taky jsem ještě neviděl hada chcát a v Rusku jsem taky nebyl. :)
já to řešil na Sharanu, za studena, jak jsem zvedl otáčky přes 2000 tak najednou zakuckal a start bez tlaků, tlačilo to na doraz budíku na volnoběh, ten ventil má tendenci odskakovat normálně a při takovým tlaku oleje už stačí málo, aby se vyvěsil, to stačí trošku a kompres je v čudu, tady je pěkně vidět co se tam děje, i když toto je z nějakýho benálu a i otáčky budou trochu vyšší http://www.youtube.com/watch?v=_REQ1PUM0rY
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Marek_A4 píše:Michal,to je mala kacica (LOL)
Pravy chovatel sa hned pozna :-D
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

misoVW píše:
Marek_A4 píše:Michal,to je mala kacica (LOL)
Pravy chovatel sa hned pozna :-D
ale ja chovam psov (LOL)
CAHA 125 kW TDI CR
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Tak pokračování!!! Hydra vyměněny, tlak oleje měřen znovu třikrát nepřesáhne 5 barů, v pohodě jezdí, vytačí se k 5 tísícům a nic. Za jízdy to nic nedělá, ale jakmile se to vytočí na místě a ubere , tak to začně štěkat na dva ,pak se chytne na tři apak zase na čtyři to trvá tak 20 až 30 sekund, ještě mě napadá že turbo má celkem velkou axiální vůli a při puštění plynu celkem dost jakoby tak zachrochtá takové to kch kch kch kch :) , tak nevím ale to stím nemá souvislost asi, ale už se chytám stébla na hydra už nevěřím!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Asi si se strefil,aby to jednou nezachrochtalo a nebyl konec...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“