Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to ano ale može byt napr ulomené to tiahlo z podtlakovej banky a može si tá klapka robit čo chce. Skontrolovať sa to dá za minutu, a nič to nestojí.
A po zhasnutí motora sa nemusí zatvoriť nadoraz a zostane visieť pootvorená a za jazdy to može robiť problémy. Nemám s tým skúsenosť, je to len teoretiská úvaha.

A po zhasnutí motora sa nemusí zatvoriť nadoraz a zostane visieť pootvorená a za jazdy to može robiť problémy. Nemám s tým skúsenosť, je to len teoretiská úvaha.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
jj, stava sa to. Zasekne sa pretlakovy ventil na cerpadle. Ak to tlaci nad 7bar tak uz je problem. U neho moze byt problem ze ten tlak vyskakuje sporadicky. Idealne by bolo napojit budik na tlak oleja a vozis sa s tym a sledovat tlak ked to zacne blbnut.
Ale skus skontrolovat tu klapku, nahoda je ozaj blbec....
Ale skus skontrolovat tu klapku, nahoda je ozaj blbec....
Počul som taký prípad že ked sa zasekne ten redukčák tak to može tlačit aj 15bar a dokonca aj roztrhne oil filter.dhfool píše:misoVW
Já jsem ještě neviděl v motoru tak vysoký tlak, aby mohl hydro pohnout ventilem. Máš s tím osobní zkušenost? Jestli jo, tak kolik to tlačilo?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Ale jo, vysoký tlak beru, ale nasledné otevření ventilů skrze hydra mi moc neštymuje. 7 bar zas není tak moc, když auto při 20°c tlačí 5 bar normálně.
To by totiž už při tlaku 5bar byl snížený přítlak ventilu do sedla a hrozilo by snížení komprese.
To už se mi zdá reálnější to, že při vyšších otáčkách a kompresi ventilu odskakuje ventil (má větší zdvih jak vačka) a hydro se to snaží dorovnat a při následném nulovém zdvihu vačky nemá vůli a je otevřený. U 3000ot je to sice blbost, no ale může se třeba přidírat ventil. A teď mi docvaklo, že u tohoto motoru to nejde, protože při kompresi ventilu se přívod oleje do hydra uzavírá.
Ale možné je všechno, taky jsem ještě neviděl hada chcát a v Rusku jsem taky nebyl.
To by totiž už při tlaku 5bar byl snížený přítlak ventilu do sedla a hrozilo by snížení komprese.
To už se mi zdá reálnější to, že při vyšších otáčkách a kompresi ventilu odskakuje ventil (má větší zdvih jak vačka) a hydro se to snaží dorovnat a při následném nulovém zdvihu vačky nemá vůli a je otevřený. U 3000ot je to sice blbost, no ale může se třeba přidírat ventil. A teď mi docvaklo, že u tohoto motoru to nejde, protože při kompresi ventilu se přívod oleje do hydra uzavírá.
Ale možné je všechno, taky jsem ještě neviděl hada chcát a v Rusku jsem taky nebyl.

já to řešil na Sharanu, za studena, jak jsem zvedl otáčky přes 2000 tak najednou zakuckal a start bez tlaků, tlačilo to na doraz budíku na volnoběh, ten ventil má tendenci odskakovat normálně a při takovým tlaku oleje už stačí málo, aby se vyvěsil, to stačí trošku a kompres je v čudu, tady je pěkně vidět co se tam děje, i když toto je z nějakýho benálu a i otáčky budou trochu vyšší http://www.youtube.com/watch?v=_REQ1PUM0rYdhfool píše:Ale jo, vysoký tlak beru, ale nasledné otevření ventilů skrze hydra mi moc neštymuje. 7 bar zas není tak moc, když auto při 20°c tlačí 5 bar normálně.
To by totiž už při tlaku 5bar byl snížený přítlak ventilu do sedla a hrozilo by snížení komprese.
To už se mi zdá reálnější to, že při vyšších otáčkách a kompresi ventilu odskakuje ventil (má větší zdvih jak vačka) a hydro se to snaží dorovnat a při následném nulovém zdvihu vačky nemá vůli a je otevřený. U 3000ot je to sice blbost, no ale může se třeba přidírat ventil. A teď mi docvaklo, že u tohoto motoru to nejde, protože při kompresi ventilu se přívod oleje do hydra uzavírá.
Ale možné je všechno, taky jsem ještě neviděl hada chcát a v Rusku jsem taky nebyl.
Tak pokračování!!! Hydra vyměněny, tlak oleje měřen znovu třikrát nepřesáhne 5 barů, v pohodě jezdí, vytačí se k 5 tísícům a nic. Za jízdy to nic nedělá, ale jakmile se to vytočí na místě a ubere , tak to začně štěkat na dva ,pak se chytne na tři apak zase na čtyři to trvá tak 20 až 30 sekund, ještě mě napadá že turbo má celkem velkou axiální vůli a při puštění plynu celkem dost jakoby tak zachrochtá takové to kch kch kch kch
, tak nevím ale to stím nemá souvislost asi, ale už se chytám stébla na hydra už nevěřím!
