nastavení červíku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
otočení dle šipky směrem do mínusu (povolení imbusu) by se měl ten náběh zlepšovat, uvidíš,tím se nic nepokazí, když to vidíš na budíku nabo na dotu, co ten tlak dělá
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Na VA by bylo dobré předělat soft pak se bude rozbíhat líp.supsak píše:to regulovanie , a padnutie do nudzaku, nastane napr. na rovinke s minim.tlakom podla budiku,
Mna viac zajima hlavne ten zatah a lenivost toho turba.Ked zoslapnem pedal na cca 30-40percent, a pri cca 2500 ot.vtedy je citit ten zatah, do tych 2500 je uplne lenive.
Nepredpokladal som ze zamena 1749V za VA sposobi rozhadzanie celeho systemu zatahu, akceleracie vozidla.
Jaro
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
s tym červikem bych nehejbal. radši udělat základní nastavení baňky- předpětí 1-2mm. to má taky hroznej vliv na chování.
pokud je moc velké, má to špatnej spodek
měl jsem VA na orig softu a chodilo odspodu suprově
pokud je moc velké, má to špatnej spodek
měl jsem VA na orig softu a chodilo odspodu suprově
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Hlavne to tu vsem napiste at si vsichni rozmrdaji zakladni nastaveni turba z fabriky..
tocit nahoru a dolu cerviky na seriovych turbech no super...
Klasika, cetl jsem to na internetu tak jsem si to taky zkusil.

tocit nahoru a dolu cerviky na seriovych turbech no super... Klasika, cetl jsem to na internetu tak jsem si to taky zkusil.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
No tak dnes som ladil to VA turbo.
Skusal som to po 1/4 otacky povolovat, povolil som to tak cca o 1 otacku a zda sa ze auto ozilo, len ten spodok stale nie je ono.
Skusim este tu podtlakovu banku.Teraz je nastavena tak ze presne sa nasunie na to oko , ako je doraz, takze predpätie tam by som povedal ze nie je ziadne.
Tak sy myslim, ze taraz by mal byt maximalny ten zatah odspodu.
Jaro
Skusal som to po 1/4 otacky povolovat, povolil som to tak cca o 1 otacku a zda sa ze auto ozilo, len ten spodok stale nie je ono.
Skusim este tu podtlakovu banku.Teraz je nastavena tak ze presne sa nasunie na to oko , ako je doraz, takze predpätie tam by som povedal ze nie je ziadne.
Tak sy myslim, ze taraz by mal byt maximalny ten zatah odspodu.
Jaro
Kde mas istotu,ze to zakladne nastavenie z fabriky je OK?TDIfun píše:Hlavne to tu vsem napiste at si vsichni rozmrdaji zakladni nastaveni turba z fabriky..![]()
![]()
tocit nahoru a dolu cerviky na seriovych turbech no super...
Klasika, cetl jsem to na internetu tak jsem si to taky zkusil.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
po vypodlozkovani turba o 0,1mm mi turbo tlacilo az od 2000 otacok... cervika som zakrutil az kym nebola banka na doraze ked som ju natiahol ustami a potom som to o 2mm vratil... turba taha takmer hned.. ked idem predbiehat, zoslapnem plyn a v momente to taha... nie ako predtym, ze kym sa rozbehlo turbo tak auta oproti uz boli blizko 
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
ano ano... spicku myslis prilis vysoky tlak kym neubere turbo?? az ano tak bola minimalna aj to stiahnuta hned na pozadovanu hodnotu...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion