nastavení červíku turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

otočení dle šipky směrem do mínusu (povolení imbusu) by se měl ten náběh zlepšovat, uvidíš,tím se nic nepokazí, když to vidíš na budíku nabo na dotu, co ten tlak dělá
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ak nedosiahnuty, tak povolit....
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

supsak píše:to regulovanie , a padnutie do nudzaku, nastane napr. na rovinke s minim.tlakom podla budiku,
Mna viac zajima hlavne ten zatah a lenivost toho turba.Ked zoslapnem pedal na cca 30-40percent, a pri cca 2500 ot.vtedy je citit ten zatah, do tych 2500 je uplne lenive.
Nepredpokladal som ze zamena 1749V za VA sposobi rozhadzanie celeho systemu zatahu, akceleracie vozidla.
Jaro
Na VA by bylo dobré předělat soft pak se bude rozbíhat líp. ;)
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

ok, vdaka, skusim to povolit.
Mne to hned bolo divne a predpokladal som ze je nieco rozstelovane, lebo menil som cca rok tomu nazad tiez V za VA a auto zaberalo OK az som bol prekvapeny.
A tu som zase prekvapeny smerom do - ze to nejde.
Jaro
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, přivřít lopatky
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

s tym červikem bych nehejbal. radši udělat základní nastavení baňky- předpětí 1-2mm. to má taky hroznej vliv na chování.
pokud je moc velké, má to špatnej spodek
měl jsem VA na orig softu a chodilo odspodu suprově
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Hlavne to tu vsem napiste at si vsichni rozmrdaji zakladni nastaveni turba z fabriky.. (LOL) (LOL) (LOL) tocit nahoru a dolu cerviky na seriovych turbech no super...
Klasika, cetl jsem to na internetu tak jsem si to taky zkusil.
(wallbash)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

aspon andre zarobí na repasoch (LOL)
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

No tak dnes som ladil to VA turbo.
Skusal som to po 1/4 otacky povolovat, povolil som to tak cca o 1 otacku a zda sa ze auto ozilo, len ten spodok stale nie je ono.
Skusim este tu podtlakovu banku.Teraz je nastavena tak ze presne sa nasunie na to oko , ako je doraz, takze predpätie tam by som povedal ze nie je ziadne.
Tak sy myslim, ze taraz by mal byt maximalny ten zatah odspodu.
Jaro
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

TDIfun píše:Hlavne to tu vsem napiste at si vsichni rozmrdaji zakladni nastaveni turba z fabriky.. (LOL) (LOL) (LOL) tocit nahoru a dolu cerviky na seriovych turbech no super...
Klasika, cetl jsem to na internetu tak jsem si to taky zkusil.
(wallbash)
Kde mas istotu,ze to zakladne nastavenie z fabriky je OK?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pravidelne sa stretavam u turb po repase, ze su nespravne nastavene. Predpatie na banke byva aj 6mm, cervik nastaveny tak, ze netlaci odspodu. Asi to nastavuju tak preto, aby turbo vydrzalo zaruku, aby nebolo tak namahane.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Mam rovnaku skusenost. Turba po repase proste od spodu tahaju slabsie.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

po vypodlozkovani turba o 0,1mm mi turbo tlacilo az od 2000 otacok... cervika som zakrutil az kym nebola banka na doraze ked som ju natiahol ustami a potom som to o 2mm vratil... turba taha takmer hned.. ked idem predbiehat, zoslapnem plyn a v momente to taha... nie ako predtym, ze kym sa rozbehlo turbo tak auta oproti uz boli blizko :D
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

aj si to logoval, ci tam nemas velku spicku?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

ano ano... spicku myslis prilis vysoky tlak kym neubere turbo?? az ano tak bola minimalna aj to stiahnuta hned na pozadovanu hodnotu...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“