Stránka 3 z 3

Napsal: 11 kvě 2010, 11:48
od misoVW
:-D no vidis, hovoril som ze to malokto pozna. Ja to skusam drotom z COcka. Staci dat dole horny dekel.

Napsal: 30 kvě 2010, 22:34
od jefri
no posielam slubene fotky. Ak som to prvy krat videl tak som bol celkom slusne zhrozeny v akom stave to bolo a cudujem sa ze ten motor napriek tomu tak slapal. Len nepochopim preco to nerobilo stale pri pohlade na ten hydrostel vsak to uz ani nebolo mozne aby udrzal nejake nastavenie...Obrázek
ObrázekObrázekObrázek

Napsal: 31 kvě 2010, 06:52
od jericho-3
Jo,je to častý problém,teď jde o to,zda je to konstrukční,nebo olejový problém,nebo geniální nápad s výměnou oleje po 30000km... :)

Napsal: 01 čer 2010, 21:00
od jefri
este som nasiel na tomto fore podrobnejsie fotky k tomu zaslepeniu tych kanalikov mozno sa to niekomu zide

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61814

Napsal: 01 čer 2010, 22:29
od maros261177
jefri píše:este som nasiel na tomto fore podrobnejsie fotky k tomu zaslepeniu tych kanalikov mozno sa to niekomu zide

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61814
Kolko tych zaslepiek tam je?...

Napsal: 01 čer 2010, 22:38
od Huml
4 ;)

Napsal: 13 čer 2010, 21:36
od jefri
ked som prezeral tie zaslepky tak vsetko bolo v poriadku a na mieste, takze iba dufat, ze ak sa budem o motor slusne starat olejik filtre a vymena po 15000km resp. 1 rok tak to bude ok.
A este raz dakujem vsetkym co mi pomohli pri rieseni problemu.