Kotouče

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

BremboMax + Pagid taky to docela de.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Matrix píše:Utvrdtě me prosím ještě někdo v názoru, že drážka na kotouči taky ještě mimo jiné sloužík tomu, aby se do ní destička lépe "zakousla" a bylo to ostřejší zabrždění...
To je kravina. Na motorce by ses kvuli tomu vcelku solidne zabil. Cilem je co nejrychlejsi, ale regulovatelny a predpokladatelny nastup.

Kdysi Jawa delala na 640 kotouc s chlazenim ve forme drazek (skrz) misto direk. Kotouc byl plovouci (na pouzdrech). Diky kvalite materialu se pouzdra po par tisicich vymlatila a kotouc nebyl plovouci, ale "sekaci"... Pod jinym dosedacim uhlem vlitly desticky do drazek... Super zabava (to pozorovat) (rofl)

Honza130> ATE s drazkou nejsou. Nikdy mi ani nepiskaly - zrejme kvuli lepsimu udvoodu zrnek pisku atd...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ATE s drazkou nejsou
Ate Powerdisk.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Drážky a dierky sú na kotúčoch hlavne kvoli chladeniu /odvetranie,väčšia plocha na odvod tepla/

ja na Brembo možem iba nadavať /klasicke/ rychlo sa krivia
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Huml píše:
ATE s drazkou nejsou
Ate Powerdisk.
Ja to myslel tak, ze nejsou hlucnejsi... :))))
Uživatelský avatar
Honza130
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 23 úno 2006, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza130 »

tak to vypada ze pudu do ATE powerdisc+ate desky... snad vydzej vic jak 13 tisic :?
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

Honza130 píše:tak to vypada ze pudu do ATE powerdisc+ate desky... snad vydzej vic jak 13 tisic :?
jo dobrá volba :D
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

ATE s drážkou nebrat ! je to hruza
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Huml píše:BremboMax + Pagid taky to docela de.
don toho ted pujdu protože ted mám ATE a to je hrůza
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Honza130
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 23 úno 2006, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza130 »

Rybízek píše:
Huml píše:BremboMax + Pagid taky to docela de.
don toho ted pujdu protože ted mám ATE a to je hrůza
co clovek to nazor (hm) ... co mam teda koupit?!? brzdit potrebuju :D
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Rybízek píše:ATE s drážkou nebrat ! je to hruza
Proc?
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

ZA 1: to brzdí jen když je to ohřaty
za 2: když už je to teda ohřaty a brzdí to tak to děla rámus jak když jsou desky ne železe
Za 3: mám ted na nich najeto asi 9 tis a už mi to bere volant z ruky
za 4: na sněhu to není vubec citlive bud nic a nebo hned ABS

je to sice jen muj názor ale vím ještě o dvou lidech který to vidí stejně šel bych opravdu raději do brembo a i do Pagidu ovšem nebudem si nic nalhávat ten pagid je drahej a bude asi lehce pískat je to v podstatě závodní destička
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Honza130
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 23 úno 2006, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza130 »

a co si mel za desticky? tak ted nevim co mam vzit... nekdo nadava na Bremba nekdo na ATE.. nekdo je spokojenej s originalama (wallbash)
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox-CZ »

no me taky ceka vymena kotoucu a desek...ja jsem spokojenej s origo,mam na nich asi 120 tisic najeto a i kdyz brzdim treba ze 180,tak zadne vibrace ve volantu nebo tak neco...a origo je tusim ATE co tam mam...
Passat 2002 TDI96KW
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

Fox-CZ píše:no me taky ceka vymena kotoucu a desek...ja jsem spokojenej s origo,mam na nich asi 120 tisic najeto a i kdyz brzdim treba ze 180,tak zadne vibrace ve volantu nebo tak neco...a origo je tusim ATE co tam mam...
jo na ochcavce jsou origoš ATE me vydrželi 60 000 km a to mi v servisu měnili destičky a přišli na to že přitom stahnou kotouče (LOL) jo stahly ale tet při brždení neudržím volant v ruce :x
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“