Kotouče
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To je kravina. Na motorce by ses kvuli tomu vcelku solidne zabil. Cilem je co nejrychlejsi, ale regulovatelny a predpokladatelny nastup.Matrix píše:Utvrdtě me prosím ještě někdo v názoru, že drážka na kotouči taky ještě mimo jiné sloužík tomu, aby se do ní destička lépe "zakousla" a bylo to ostřejší zabrždění...
Kdysi Jawa delala na 640 kotouc s chlazenim ve forme drazek (skrz) misto direk. Kotouc byl plovouci (na pouzdrech). Diky kvalite materialu se pouzdra po par tisicich vymlatila a kotouc nebyl plovouci, ale "sekaci"... Pod jinym dosedacim uhlem vlitly desticky do drazek... Super zabava (to pozorovat)

Honza130> ATE s drazkou nejsou. Nikdy mi ani nepiskaly - zrejme kvuli lepsimu udvoodu zrnek pisku atd...
Drážky a dierky sú na kotúčoch hlavne kvoli chladeniu /odvetranie,väčšia plocha na odvod tepla/
ja na Brembo možem iba nadavať /klasicke/ rychlo sa krivia
ja na Brembo možem iba nadavať /klasicke/ rychlo sa krivia
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ZA 1: to brzdí jen když je to ohřaty
za 2: když už je to teda ohřaty a brzdí to tak to děla rámus jak když jsou desky ne železe
Za 3: mám ted na nich najeto asi 9 tis a už mi to bere volant z ruky
za 4: na sněhu to není vubec citlive bud nic a nebo hned ABS
je to sice jen muj názor ale vím ještě o dvou lidech který to vidí stejně šel bych opravdu raději do brembo a i do Pagidu ovšem nebudem si nic nalhávat ten pagid je drahej a bude asi lehce pískat je to v podstatě závodní destička
za 2: když už je to teda ohřaty a brzdí to tak to děla rámus jak když jsou desky ne železe
Za 3: mám ted na nich najeto asi 9 tis a už mi to bere volant z ruky
za 4: na sněhu to není vubec citlive bud nic a nebo hned ABS
je to sice jen muj názor ale vím ještě o dvou lidech který to vidí stejně šel bych opravdu raději do brembo a i do Pagidu ovšem nebudem si nic nalhávat ten pagid je drahej a bude asi lehce pískat je to v podstatě závodní destička
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 27 led 2006, 20:38
- Bydliště: vitkovice v krkonošich
jo na ochcavce jsou origoš ATE me vydrželi 60 000 km a to mi v servisu měnili destičky a přišli na to že přitom stahnou kotoučeFox-CZ píše:no me taky ceka vymena kotoucu a desek...ja jsem spokojenej s origo,mam na nich asi 120 tisic najeto a i kdyz brzdim treba ze 180,tak zadne vibrace ve volantu nebo tak neco...a origo je tusim ATE co tam mam...


octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW