CLIMATRONIC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Mira__13 píše:Ahojte,tak dneska sem vratil to puvodni cidlo, a vrtule se tocej jak maj.Takze ok. Jen pro informaci, bylo tam tohle,akorat modre Obrázek

a dali mi tam tohle Obrázek

Takze problém s vrtulema vyresen. Jenze uvnitr (na panelu climatronicu)mi stale vyjizdi chyba
4f9 - Ventilátor čerstvého vzduchu nebo řídicí jednotka ventilátoru čerstvého vzduchu Climatronic
a intenzita vetraku stale nejde regulovat a nevypne se ikdyz dam klimu off. Tak me napadlo, jestli to cidlo neposlalo nejakou mylnou informaci do ŘJ (tim padem to porad hazi chybu) a nestacilo by to jen nejak softwarove prenastavit.Nekde tady na foru sem cetl neco o nakym zakladnim nastaveni. Treba by to stacilo..? Je to jen ma teorie. Nema s tim nekdo zkusenosti?
jak ti tam dostali to nový čidlo, když je na něm oválný konektor,a původní máš hranatej,,oválnej tušim začal koncern dávat až na pd po r.2000 :?
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
pala
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2009, 08:39

Příspěvek od pala »

Opíšem môj prípad. OII - climatronic. Vonkajšia teplota mínusová, motor - prevádzková teplota, na climatronicu nastavených 22 C, v režime ECON obidva ventilátory v kľude, okamžitá spotreba podľa palubáku 0,5 l/h. Pri prepnutí do režimu AUTO sa obidva ventilátory asi na 20 s roztočia a potom sa vypnú. Okamžitá spotreba po zapnutí ventilátorov skočí na 0,9 l/h, po vypnutí ventilátorov na 0,7 l/h. Po prepnutí na ECON klesne okamžitá spotreba znova na 0,5 l/h. Prekvapilo ma, že pri prepnutí z ECON na AUTO sa na tú chvíľu zapnú obidva ventilátory. A ešte k tej okamžitej spotrebe, pri režime AUTO pracuje aj kompresor aj keď pri vonkajších mínusových teplotách nebeží klíma? Poznať to aj na spotrebe, či jazdím v režime AUTO alebo ECON Prosím o Vaše názory, poznatky.
Octávia 2.0TDI 103kW BKD
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

pala píše:Opíšem môj prípad. OII - climatronic. Vonkajšia teplota mínusová, motor - prevádzková teplota, na climatronicu nastavených 22 C, v režime ECON obidva ventilátory v kľude, okamžitá spotreba podľa palubáku 0,5 l/h. Pri prepnutí do režimu AUTO sa obidva ventilátory asi na 20 s roztočia a potom sa vypnú. Okamžitá spotreba po zapnutí ventilátorov skočí na 0,9 l/h, po vypnutí ventilátorov na 0,7 l/h. Po prepnutí na ECON klesne okamžitá spotreba znova na 0,5 l/h. Prekvapilo ma, že pri prepnutí z ECON na AUTO sa na tú chvíľu zapnú obidva ventilátory. A ešte k tej okamžitej spotrebe, pri režime AUTO pracuje aj kompresor aj keď pri vonkajších mínusových teplotách nebeží klíma? Poznať to aj na spotrebe, či jazdím v režime AUTO alebo ECON Prosím o Vaše názory, poznatky.
jestli máš zaplý econ nebo auto,je jasný že kompresor musí běžet,ten je slyšet tak 5 sec. po startu,jek sepne-cvaknutí el spojky, u někkterých aut je to slyšet i na chodu motoru ve volnoběhu
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
tonoaaa
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2010, 15:18

Příspěvek od tonoaaa »

Mira__13 píše:Ahojte,tak dneska sem vratil to puvodni cidlo, a vrtule se tocej jak maj.Takze ok. Jen pro informaci, bylo tam tohle,akorat modre Obrázek

a dali mi tam tohle Obrázek

Takze problém s vrtulema vyresen. Jenze uvnitr (na panelu climatronicu)mi stale vyjizdi chyba
4f9 - Ventilátor čerstvého vzduchu nebo řídicí jednotka ventilátoru čerstvého vzduchu Climatronic
a intenzita vetraku stale nejde regulovat a nevypne se ikdyz dam klimu off. Tak me napadlo, jestli to cidlo neposlalo nejakou mylnou informaci do ŘJ (tim padem to porad hazi chybu) a nestacilo by to jen nejak softwarove prenastavit.Nekde tady na foru sem cetl neco o nakym zakladnim nastaveni. Treba by to stacilo..? Je to jen ma teorie. Nema s tim nekdo zkusenosti?
Nazdar, to co ti vymenili bolo cidlo teploty pre spinanie ventilatoru. Reaguje na urcitu teplotu chladiacej kvapaliny, kedy zopne ventilator a vymenili ti to za normalne cidlo teploty chladiacej kvapaliny, ktore dava udaj o teplote do budikov a do rj.
F40
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 09:58
Bydliště: okolí Zlína

Rozdílná teplota P x L strana

Příspěvek od F40 »

Klima naplno, větrák na plno, na pravé straně z výdechu vzduch 7,5C, na levé 14°C. Kde hledat závadu? Diagnostika píše na vše OK, základní nastavení pomocí PC = žádná změna. Díky.
77 kW, BXE
TITI 72
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2010, 09:07
Bydliště: Boskovicko

Příspěvek od TITI 72 »

Začíná teploučko,tak jsem projel klimu VAGem a nachytal jsem chyby. Poradí mi někdo co s tím? Kde najdu ten tlakový spínač? A co s tou klapkou a ŘJ?
Obrázek
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

vymaž chyby a načti znova.. ten tlakový spínač - chybí ti nápln..
TITI 72
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2010, 09:07
Bydliště: Boskovicko

Příspěvek od TITI 72 »

Chyby vymazány,proveden test VAGem,opět chyba tlakového čidla. Náplň tam nějaká byla, zkusili jsme dát novou, ale nejde tam všechna natlačit,protože se přehřívá a asi nespíná větrák. Bude to opravdu tím čidlem? Při kontrole akčních členů motoru mi necvakají (nejsou slyšet) čidla spínání vysokého a nízkého tlaku. Neví někdo kde jsou umístěny,abych je mohl zkontrolovat?
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
TITI 72
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2010, 09:07
Bydliště: Boskovicko

Příspěvek od TITI 72 »

Nikdo neporadí?
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
TITI 72
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2010, 09:07
Bydliště: Boskovicko

Příspěvek od TITI 72 »

Potřebuji ventilátor chlazení 8D0959455 R,vysvětlí mi někdo jaký je rozdíl mezi tím s R a třeba s B nebo s C? Děkuji.
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“